Deulin

vakantie Deulin

Reviews over Deulin

Geweldige camping aan de Ourthe.

Inekea57,
    21-2-2017

Gezellig terras en kantine met prima kaart. Speeltuin voor kleinere kinderen. In de nabije omgeving: cultuur, outdoor activiteiten, wandelingen lang of kort, makkelijk of moeilijk. Wij en onze hond hadden het prima naar ons zin.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige wandelingen

fam. Mempen,
    29-4-2013

Deulin is niet een groot dorp. Er is wel een prachtig kasteel. tijdens het pinskterweekend van dit jaar is er een festiviteit. Vandaar dat we met Pinksteren ook weer terug gaan, om eens van binnen te kunnen kijken en rondom het kasteel te wandelen...

Gereisd met jonge kinderen in Fri Apr 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super uitvals basis

Edwin,
    29-8-2012

Prima bestemming voor het uitoefenen van vele sporten. Fietsen, lopen, kanoën, enz Voor de mensen die meer willen weten over het Ardenne offensief 1944 ruim aanbod aan musea. Ook voor kinderen vele prachtige speel locaties

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012
Deulin scoort een 8,4 uit 10, op basis van 19 reviews