Corbion/Corbion-sur-Semois

We hebben een aantal aanbieders voor Corbion/Corbion-sur-Semois voor je op een rij gezet:

Reviews over Corbion/Corbion-sur-Semois

• 9Toon03-11-2013

Mooie plaatsen om te bezichtigen

In Poupehan de mooie wandelingen, Het zicht van Frahan vanuit Rochehaut, De burcht in Bouillon, In Uccimont- Botassaert het graf van de reus, In Orchimont de bizon ranches, In Graide de roofvogel show enz.....Bohan en Vresse zijn mooie dorpen. allemaal een aanrader.

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Ellen25-08-2012

Rustig klein dorp

Een rustig klein dorpje. Weinig bijzonders te zien. Wel fijne uitvalsbasis voor de regio.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8jaakvw16-08-2012

rustig dorp in volle natuur !

Prachtige omgeving van de Semois voor wandelingen en fietstochten. Bouillon op 7 km, Vresse en de andere dorpen binnen korte afstand. Sedan in Frankrijk op ongeveer 20 km/

• 9Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2012

• 7Greet09-04-2012

rustig dorpje

Een in het groen gelegen, rustig dorp waar je prachtige wandelingen kan maken en tot rust komen....

• 8Omgeving

Gereisd met partner in april 2012

• 7Paul13-02-2012

Ongeschonden natuur

Corbion is een 7km gelegen van de stad Bouillon en ligt bijna op de grens met Frankrijk. Mooie wandelpaden. "Tombeau du Géant" ofwel het Graf van de Reus vind je op een ruig bebost schiereiland, gevormd door een meander van de Semois

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in januari 2008

• 9assepoester18-07-2011

heel leuk om lange wandelingen te maken

wie stilte zoekt en graag in volle natuur lange wandelingen maakt zit hier schitterend

• 9Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 8Marc16-06-2011

Prachtige natuur

Corbion is een van de vele aangename dorpjes in de streek van de Semois, naast bv Poupehan, Frahan, Rochehaut, Vresse enz. Corbion heeft dat voordeel op de rest dat er een zeer goed hotel is, nl hotel des Ardennes. Er zijn heel wat mooie wandelingen te maken. Wij deden nr 37 met vertrek aan het hotel des Ardennes: prachtig zonder meer maar de bewegwijzering is eerder pover: nu eens houten pijlen, dan weer nummering en vaak ook helemaal niets. Dus de aanschaf van een wandelkaart is aangeraden. Heel veel mooie panorama's op deze en andere wandelingen. Ben je geen natuurliefhebber dan hoef je in Corbion en omstreken niets te gaan zoeken.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7ellie23-11-2009

prachtige natuur!

Wandelen en mountainbike... dan zit je in corbion fantastisch. Heel erg groen, goede aangeduide routes.

• 6Sfeer in stad
    • 3Omgeving