Corbion/Corbion-sur-Semois

We hebben een aantal aanbieders voor Corbion/Corbion-sur-Semois voor je op een rij gezet:

Reviews over Corbion/Corbion-sur-Semois

Heel goed ontvangen en heel lekker gegeten!

Nicole Van Roy,
    19-11-2017

Heel goed intvangen en lekker gegeten.

Gereisd met partner in november 2017

Fantastisch hotel !

Ann Snels,
    29-7-2017

Er vertrekken kortbij het hotel een aantal goed aangegeven wandelingen.

Hotel is gelegen in een mooie bosrijke omgeving.

Als je houdt van de natuur en wil een stevige wandeling maken, kan je je kennis verrijken met mooie vergezichten over een kronkelende Semois.

Gereisd met partner in juli 2017

Suberbe

Gino,
    19-5-2017

Voor de tweede keer gelogeerd in hotel Le Relais. De ontvangst is warm, het hotel is proper en smaakvol ingericht en voorzien van alle comfort. Bij het ontbijt onbreekt er niks en in het restaurant zijn de gerechten bijzonder lekker en worden deze stijlvol en met de nodige zorg gepresenteerd. Een echte aanrader. Je voelt je er direct thuis. Ik ga er zeker terug.

Gereisd met vrienden in mei 2017

prettig verblijf!

p,
    27-4-2017

superaangenaam klein familiaal hotel, alles top, prijs/kwaliteit meer dan ok, iedereen mocht 'smorgens zijn avondmaal kiezen, heel lekker, eerlijke echte Ardeense kost, eigenaars zijn superlieve mensen

Gereisd met partner in april 2017

Geweldig hotel!

Maria,
    13-4-2017

Gezellig en leuk hotel met vriendelijk personeel. Ligt in een klein dorp,tegenover de kerk. Daar heb je weinig last van. Wij hadden kamer 19 met whirlpool. Echt een aanrader! Mooi schoon en met een grote whirlpool. Ontbijt was prima. Binnen een kwartier ben je in het leuke Vianden.

Gereisd met partner in april 2017
Corbion/Corbion-sur-Semois scoort een 7,9 uit 10, op basis van 8 reviews