Sorteren

Voor ons de beste camping in de Luxemburgse Ardennen

Super!

Cherida van Haastregt
    19-10-2018

Super vriendelijk en gastvrij personeel. Voor de optie met de motor is er meegedacht qua campingplaats en we zijn snel en goed geholpen. Kwaliteit van het eten in het restaurant is top voor de prijs die je betaalt. Sanitair is schoon en goed onderhouden. Wij hebben genoten van deze vakantie!

geweldig

N. de Bruin
    15-10-2018

Heel verzorgde camping, super schoon sanitair en heel vriendelijke medewerkers

Fantastisch gaan volgend jaar weer

Annelies VanTil
    19-9-2018

Leuk animatieteam voor jong en uod

Zo´n warm ontvangst!

Lynn van Eck
    19-9-2018

Er is geen camping die zo´n warm ontvangst geeft als Parc la Clusure! Al het personeel is ongelofelijk toegewijd en vriendelijk en hebben er voor gezorgd dat onze groep nog dagenlang heeft nagepraat over het gastvrije ontvangst en het aanstekelijk enthousiasme van al het personeel! Wij hebben genoten! Nogmaals dank!

Bure scoort een 7,5 uit 10, op basis van 100 reviews