Sorteren

Reviews over Bure

Interessant dorp met vriendelijke uitstraling

Wil Groenen
    10-9-2017
    Het is en blijft een dorp waar je absoluut geen stedelijke voorzieningen zult treffen. Ideaal uitganspunt voor dagtripjes en ´s-avonds lekker eten of drinken.

Rustige, ontspannende omgeving

Nienke
    25-5-2017
    Bure is een klein en rustig dorpje, waar eigenlijk niet veel te beleven is. Als je van natuur en rust houdt, is dit dé perfecte bestemming.

Voor ons is Bure(camping La Clusure) een 2e thuis

Francis Aerts
    21-2-2017

We komen regelmatig,het ganse jaar door.Prachtige natuur,en rust;in de zomer gezellige drukte .Bure is ook zeer goed gelegen om uitstappen te doen naar verschillende stadjes kortbij in de omgeving .

Piepklein dorpje/gehuchtje

Sonja en Olga
    7-1-2017

In het dorp zelf viel niets te beleven. Geen winkel, niets.

Wel leuk om doorheen te wandelen; oude huizen en mooie natuur.

Over de plaats Bure

M.J.L. van der Heijden
    7-1-2017
    Leuk plaatsje met een gezellig centrum. Een aantal eet gelegenheden en supermarkten.(Lidl, Aldi,Spar) Dit voor de Nederlanders.
Bure scoort een 7,6 uit 10, op basis van 100 reviews