Bomal

Reviews over Bomal

Zeer goed!

Steven Nuytten,
    29-9-2015

Heel mooi proper dorpje, mooi gelegen, goed bereikbaar en bewegwijzerd, alles is er terug te vinden, zoals bank, winkels, bakker, beenhouwer, supermarkt, apotheker,.... Er is ook een mooi wandelpark in het centrum rond het kasteel, vele wandelingen, alles voor outdoorsport, wekelijkse markt,.... Kortom kom en geniet, ontdek!!!

Gereisd alleenreizend in september 2015

Klein plaatsje met een supergrote markt op zondag!

Erna en Fred,
    17-8-2015

Bomal is in de loop der jaren ook verbeterd. Toen we er de 1e keer in 2004 kwamen, gingen we voor ons gevoel een eind in de tijd terug. Nog steeds een beetje.... maar er is veel opgeknapt. De aanrij route ernaar toe, de kruising bij binnenkomst, vernieuwde trottoirs en wegdek, terrassen, wandelmogelijkheden, etc. Maar een beetje terug in de tijd heeft wel wat hoor, haha. Lekker simpel en relaxed!

Gereisd anders in januari 2015

Mooi kasteel, verder normale kale Belgische plaats

hans-gemma,
    15-8-2015

Wij hadden het geluk dat er het feest van de VLAMMEN werd gevierd (5-6-7 augustus). Daardoor was er op en rond het kasteelterrein enig vermaak. Verder betreft hier een kale Belgische stad zonder opsmuk. Weinig winkels, wel lekker dicht bij Durbuy en veel outdoor-activiteiten.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klein dorp met grote aantrekkelijke weekmarkt.

V.Filip,
    24-9-2014

Uitstap gedaan in bomal tijdens de weekmarkt .Dorp is niet echt groot maar de markt is wel een voltreffer je kan er op de koppen lopen tijdens het seizoen. Tijden de markt is er ook een kleine overdekte rommelmarkt in de sportzaal.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi meegenomen

sterkens nicky,
    11-3-2014

Het is niet zozeer Bomal zelf dat je aandacht zal trekken, maar voornamelijk de zondagmarkt die er wekelijks plaatsvindt. Leuk om te vertoeven en zeker als de weergoden je gunstig gezind zijn. Bovendien is de afstand tot Durbuy verwaarloosbaar, wat zeker mooi is meegenomen!

Gereisd met vrienden in maart 2014
Bomal scoort een 6,7 uit 10, op basis van 63 reviews