Reviews over Bertrix

Leuk toeristisch dorp

Bradley Smit
    5-8-2018

Het is een gezellig dorpje met een gezellig centrum.

Er zijn verschillende barretjes om s'avonds een heerlijk drankje te drinken.

De medewerkers in de barretjes kunnen helaas geen Engels. Maar met handen en voeten kom je ook een eind.

Er zijn 3 supermarkten in Bertrix: Carrefour, Aldi en een Delhaize.

Ik ben hier een halfjaar geweest voor stage en ik heb een top tijd gehad hier in Bertrix!

Toeristische attracties zoals: De Grotten van Han, Leisteengroeve, Semois zijn allemaal op een goede afstand te bereiken. Bertrix is dus zeker een aanrader!

Prachtig

Ilona
    16-7-2018

Prachtig, mooie wandelroutes 👍

Een groot feest

Timo van Asch
    27-6-2018

Goeie omgeving voor jongeren! Top bos om een feestje te geven, kampvuur.

Heerlijk gewoon.

Hilde Van Meensel
    20-5-2018

Fantastisch verwarmd buitenzwembad, super. Kinderbad. Tennisterreinen, ping pong, badmintonterrein, volley- en basketbalterrein. Luxe caravan met al het nodige.

Heel vriendelijk personeel, ook de stagiaires.

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Mar
    1-6-2017

We hebben het er heerlijk gehad. Onze pup van 5 mnd kon mee. De jongens hebben het er prima gehad. Ze hadden veel vrienden gemaakt en er was voor jong en oud genoeg te doen. Een heerlijk bosrijke omgeving. Het speelbos voor de kleintjes is er fantastisch. Er is 1 min puntje en dat is het zwembad, die is vrij eenvoudig en erg klein. Maar alles is weer zeer hygiënisch en wordt alles regelmatig per dag schoon gemaakt. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Bertrix scoort een 7,6 uit 10, op basis van 70 reviews