Reviews over Bertrix

Heerlijke camping

Ward,
    11-1-2019

In juli en augustus hebben wij twee weekjes op deze camping gekampeerd. We waren samen met 3 kinderen die zich prima vermaakten in het zwembad, het speelbos en met de animatie. Gezellige camping en prima gegeten in de horeca waar we goed geholpen werden. Elke dag verse broodjes in de winkel op de camping gehaald. Mooie ruime plekken waar onze tent goed kon staan. Hebben alweer ons mooie plekje geboekt voor aankomende vakantie, het aftellen is alweer begonnen!

Opzich wel leuk

Ns,
    7-1-2019

Het is een erg leuke caming met een groot zwembad, het was wat jammer dat er geen glijbaan is. Wij hadden erg mooi weer, dus de kinderen konden zich prima vermaken in het zwembad of op het sportveld. Als het slecht weer is is er amper wat te doen en zou ik het zeker afraden. Er is bijvoorbeeld niet eens een speelhal! Qua animatie was het voor kinderen ouder dan 10 jaar een beetje kinderachtig maar de mensen van de animatie waren erg enhousiast en aardig! Ik raadt deze camping aan aan mensen met wat jongere kinderen en als je zeker weetdat dit een mooie zomer wordt!

Fijn verblijf gehad!

Familie Bientjes,
    17-12-2018

Wij hebben het erg leuk gehad afgelopen juli op deze camping. Onze kinderen van 12 en 15 hebben zich vermaakt. De ligging van de camping is uitzonderlijk mooi met de terrassen. We stonden met onze vouwwagen op een ruime plaats met watertappunt. De plek had voldoende schaduw. Met die extreme hitte was een duik in het zwembad geen overbodige luxe.

We zijn twee weken geweest en hebben daarvan 3 keer in het restaurant gegeten. Het eten is er goed, vooral de spareribs zijn een aanrader ook het Leffe stoofpotje is heerlijk. Het is een super fijne camping waar veel te doen is.

Heerlijke vakantieplek met of zonder kinderen.

de Gooijer,
    8-9-2018

Prettige camping. Mooi gelegen. Horeca prima.

De kinderen (2 jongens) hebben zich heerlijk vermaakt met speeltuin, zwembad en het unieke speelbos.

Onze 'plopsa' tent lag wat achteraf op de camping .

Leuk voor een weekje!

Jacco,
    4-9-2018

De stacaravan, Tamarix XL, was verder prima, bedden ook goed, maar we vonden 'm wat aan de prijzige kant, voor een week! Zwembad was oke, maar rest van het terrein kan best een beurt gebruiken.. trappen en sportveld rondom het zwembad liggen er toch wat troosteloos bij. Gelukkig was het mooi weer en hebben we wel kunnen genieten. Op de camping was het 's avonds rustig en er waren vooral gezinnen met jongere kids op de Tamaris XL plekken te vinden. Dit sprak ons wel aan. Eten was goed in het restaurant. Echt een winkel is er niet, maar in Bertrix is een prima Carrefour supermarkt waar wij veel gehaald hebben. De broodjes 'sochtends zijn ook lekker!

Bertrix scoort een 7,4 uit 10, op basis van 70 reviews