Reviews over Bertrix

Een groot feest

Timo van Asch
    27-6-2018
    Goeie omgeving voor jongeren! Top bos om een feestje te geven, kampvuur.

Heerlijk gewoon.

Hilde Van Meensel
    20-5-2018

Fantastisch verwarmd buitenzwembad, super. Kinderbad. Tennisterreinen, ping pong, badmintonterrein, volley- en basketbalterrein. Luxe caravan met al het nodige.

Heel vriendelijk personeel, ook de stagiaires.

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

Mar
    1-6-2017
    We hebben het er heerlijk gehad. Onze pup van 5 mnd kon mee. De jongens hebben het er prima gehad. Ze hadden veel vrienden gemaakt en er was voor jong en oud genoeg te doen. Een heerlijk bosrijke omgeving. Het speelbos voor de kleintjes is er fantastisch. Er is 1 min puntje en dat is het zwembad, die is vrij eenvoudig en erg klein. Maar alles is weer zeer hygiënisch en wordt alles regelmatig per dag schoon gemaakt. Voor ons voor herhaling vatbaar.

Prima camping

Astrid
    30-7-2016
    Mooie camping met goede plekken. Wij hadden grote gezinstent, klein bijzet tent kar en auto op de plek. 10x10. Sanitair super schoon, 3 x daags gereinigd. Geen vieze luchtjes. Camping winkel stelt niets voor. Outdoor activiteiten genoeg aanbod op de camping via extern bedrijf, prijzen aan de hoge kant. Geen mogelijkheid om met pin te betalen

Gezellig en veel te doen

Dennis
    22-8-2015
    We hadden erg goed weer en dan zijn er veel buitenactiviteiten. Bij slecht weer kun je naar grotten en musea. In de buurt is vrij veel te doen maar door de kronkelweggetjes zijn reistijden iets langer dan je in Nederland gewend bent. Er zijn verschillende supermarkten, zoek in Google maps even op Del Haize. Er zijn hier en daar beekjes waar kinderen heerlijk dammen kunnen maken. Met de kano of kajak op der Sermois is ook de moeite waard.
Bertrix scoort een 7,6 uit 10, op basis van 69 reviews