Reviews over Bertrix

Heerlijke vakantieplek met of zonder kinderen.

de Gooijer
    8-9-2018

Prettige camping. Mooi gelegen. Horeca prima.

De kinderen (2 jongens) hebben zich heerlijk vermaakt met speeltuin, zwembad en het unieke speelbos.

Onze 'plopsa' tent lag wat achteraf op de camping .

Leuk voor een weekje!

Jacco
    4-9-2018

De stacaravan, Tamarix XL, was verder prima, bedden ook goed, maar we vonden 'm wat aan de prijzige kant, voor een week! Zwembad was oke, maar rest van het terrein kan best een beurt gebruiken.. trappen en sportveld rondom het zwembad liggen er toch wat troosteloos bij. Gelukkig was het mooi weer en hebben we wel kunnen genieten. Op de camping was het 's avonds rustig en er waren vooral gezinnen met jongere kids op de Tamaris XL plekken te vinden. Dit sprak ons wel aan. Eten was goed in het restaurant. Echt een winkel is er niet, maar in Bertrix is een prima Carrefour supermarkt waar wij veel gehaald hebben. De broodjes 'sochtends zijn ook lekker!

wij gaan hier niet meer naartoe

valentina
    1-9-2018

ruime plaats, goed sanitair, goede ligging

veel lawaai, tot laat in de avond; druk, druk, druk.

Grote camping

Margje
    25-8-2018

Camping Bertrix is een grote camping met 500 plaatsen. In het hoogseizoen is het er erg druk.

Wij kwamen op de bonnefooi en er waren nog een paar plaatsjes vrij. Uiteindelijk een mooi plekje met uitzicht, boven aan de rand van de camping.

Wij vonden de plaatsen bij het speelbos niet mooi. Heel donker en vol.

De camping heeft een mooi centraal gedeelte met een terras, snackbar, zwembad en speeltuin. En een mooi groot sportveld. Deze was enigszins verouderd, maar onze kinderen vonden het leuk om, vooral 's avonds, met andere tieners te sporten. Zwembad is groot, jammer dat er geen glijbaan was.

Er zijn veel verhuuraccommodaties. Hierdoor misten wij een beetje de gemoedelijke kampeersfeer.

Leuke camping, voor pubers minder interessant.

JE
    24-8-2018

In juli 2018 hebben wij 10 dagen in een mooie grote stacaravan gekampeerd. We waren met z'n 6-en waarvan 4 pubers (13 tot 17 jaar). Animatie voor pubers, georganiseerd door de camping, is er niet. Er kunnen via Cap Nature leuke activiteiten gedaan worden, deze zijn goed verzorgd, niet goedkoop. Het zwembad is voor pubers niet meer interessant. In de omgeving is genoeg te bekijken en een mooie natuur. Doordat onze kinderen goed met elkaar kunnen opschieten en het prachtig weer was hebben wij een leuke vakantie gehad.

Bertrix scoort een 7,7 uit 10, op basis van 70 reviews