Bertrix

We hebben een aantal aanbieders voor Bertrix voor je op een rij gezet:

BestCamp
BestCamp

Reviews over Bertrix

• 9Kaily Vandenberghe05-10-2019

Rustige omgeving...

Rustige omgeving en een ideaal vertrekpunt voor wandelingen in een prachtige landschap. We logeerden een weekendje in één van de blokhutten waar we dagelijks bezoek kregen van de eekhoorntjes die sprongen van boom tot boom terwijl we ontbeten op ons ‘mini terras’. In de bar kan je genieten van een fris biertje en blijven hangen voor een lekkere lunch of diner. Buiten de vele speelmogelijkheden voor de kinderen (en grote kinderen ;)) zijn er nog andere activiteiten voorzien. In de omgeving zijn er tal van bezienswaardigheden die zeker de moeite zijn om te bezoeken. Alles wat je nodig hebt dus om tot rust te komen. Ik kom er zeker nog terug!

• 9Cultuur

Gereisd in januari 2019

• 9Bradley Smit05-08-2018

Leuk toeristisch dorp

Het is een gezellig dorpje met een gezellig centrum. Er zijn verschillende barretjes om s'avonds een heerlijk drankje te drinken. De medewerkers in de barretjes kunnen helaas geen Engels. Maar met handen en voeten kom je ook een eind. Er zijn 3 supermarkten in Bertrix: Carrefour, Aldi en een Delhaize. Ik ben hier een halfjaar geweest voor stage en ik heb een top tijd gehad hier in Bertrix! Toeristische attracties zoals: De Grotten van Han, Leisteengroeve, Semois zijn allemaal op een goede afstand te bereiken. Bertrix is dus zeker een aanrader!

• 9Cultuur

Alleen gereisd in juli 2018

• 8Ilona16-07-2018

Prachtig

Prachtig, mooie wandelroutes 👍

juli 2018

• 7Timo van Asch27-06-2018

Een groot feest

Goeie omgeving voor jongeren! Top bos om een feestje te geven, kampvuur.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9Hilde Van Meensel20-05-2018

Heerlijk gewoon.

Fantastisch verwarmd buitenzwembad, super. Kinderbad. Tennisterreinen, ping pong, badmintonterrein, volley- en basketbalterrein. Luxe caravan met al het nodige. Heel vriendelijk personeel, ook de stagiaires.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 1Mariska Voorthuizen02-09-2017

Slechte camping

Hele slechte camping, zeer onvriendelijk personeel en denken niet met je mee. Voor kinderen is het heel gevaarlijk vanwege de grote stenen op de paden. Als ze vallen zijn er meteen pijnlijke wonden. De camping is ook veelste duur voor wat je ervoor terug krijgt. De omgeving is ook heel erg saai.

• 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Zorg voor natuur

juni 2017

• 9Mar01-06-2017

Heerlijk, voor herhaling vatbaar!

We hebben het er heerlijk gehad. Onze pup van 5 mnd kon mee. De jongens hebben het er prima gehad. Ze hadden veel vrienden gemaakt en er was voor jong en oud genoeg te doen. Een heerlijk bosrijke omgeving. Het speelbos voor de kleintjes is er fantastisch. Er is 1 min puntje en dat is het zwembad, die is vrij eenvoudig en erg klein. Maar alles is weer zeer hygiënisch en wordt alles regelmatig per dag schoon gemaakt. Voor ons voor herhaling vatbaar.

• 7Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

augustus 2016

• 7Astrid30-07-2016

Prima camping

Mooie camping met goede plekken. Wij hadden grote gezinstent, klein bijzet tent kar en auto op de plek. 10x10. Sanitair super schoon, 3 x daags gereinigd. Geen vieze luchtjes. Camping winkel stelt niets voor. Outdoor activiteiten genoeg aanbod op de camping via extern bedrijf, prijzen aan de hoge kant. Geen mogelijkheid om met pin te betalen

• 5Uitgaanslevenn

juli 2016

• 8Dennis22-08-2015

Gezellig en veel te doen

We hadden erg goed weer en dan zijn er veel buitenactiviteiten. Bij slecht weer kun je naar grotten en musea. In de buurt is vrij veel te doen maar door de kronkelweggetjes zijn reistijden iets langer dan je in Nederland gewend bent. Er zijn verschillende supermarkten, zoek in Google maps even op Del Haize. Er zijn hier en daar beekjes waar kinderen heerlijk dammen kunnen maken. Met de kano of kajak op der Sermois is ook de moeite waard.

• 10Zorg voor natuur

augustus 2015

• 5alec24-06-2015

omgeving van Bertrix is (verder weg) wel aardig

dichtbij Bertrix is er niet veel te doen (beetje het saaie gebied van de Ardennen). Stuk naar het Zuiden of Noorden wel.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur