Reviews over Bertogne

Fam van Rossum,
    2-12-2018

we hebben een uitstekend familie weekend doorgebracht in het Gitel. Het is een uitstekend huis. Goed ingericht veel ruimte en goede slaap en badkamers. Het goed verwarmde binnenzwembad was een eldorado voor de zowel de kleinkinderen als de volwassenen. Familie de Laat is bijzonder behulpzaam en gastvrij. Komen zeker weer terug

Gezellig en warm sfeervol familiehuis

Monique,
    4-11-2018

De aardige gastvrouw Jolanda was erg flexibel in aankomst en vertrek tijden wat wij konden waarderen , geen gehaast dus

Het was een schoon ruim gezellig en warm huis met een heerlijke grote keuken en een fijne Houtkachel .

Jong en oud heeft genoten van de spelletjes die er aanwezig waren en de wandelingen en vispartij in de omgeving

Alles was aanwezig , zoals info wat er te doen was , heerlijke bedden , fijne badkamer , handdoeken en beddengoed .

Netjes verzorgd . Wij hebben er ern heerlijke tijd gehad met 4 kinderen en 4 volwassenen bedankt hoor

Geweldig huis met een top zwembad en prima Wifi

Fam. Mijnhardt,
    23-9-2018

Onze jaarlijkse familievakantie met 14 personen, waarvan 6 kleine kinderen, is voor ons een heel belangrijk moment om bij te tanken van een druk jaar met veel verplichtingen. Wij zijn dan ook kritisch als gaat om comfort. Deze keer in de Gite Salle hadden we daar absoluut niet over te klagen: een geweldig huis, zeer schoon, van alle gemakken voorzien, een prachtig zwembad, een heerlijke buitenkeuken, prima bedden (inclusief beddengoed, badlakens en badjassen), ruim sanitair en als klap op de vuurpijl een zeer praktische inloopijskast. Ruimte genoeg overal, uitstekende wifi door het hele huis en hele hulpvaardige eigenaren. Is er dan niets op deze prachtige plek aan te merken? Misschien dat de omheinde tuin wat te besloten is, maar het voordeel is dat je de kleintjes goed in de gaten kunt houden. Dus nee, eigenlijk is dit hét vakantiehuis voor je jaarlijkse familie-uitje.

Patricia,
    13-9-2018

Een heerlijk huis met prachtig zwembad en fijne tuin met overdekt,verwarmd terras! De kamers zijn heel fijn met ieder een eigen badkamer. Heerlijke bedden! Gezellige huiskamer en ruime keuken met koelcel wat wij echt ideaal vonden. Het enige minpuntje vonden wij de schoonmaak. De keuken (kasten)en vooral de toiletten waren niet zuiver helaas...Verder hebben we echt genoten van dit heerlijke huis! Prachtige omgeving om heerlijk te vertoeven. De bakker kwam de verse broodjes etc. netjes bezorgen tussen 08:00/09:00uur. Heerlijk ontbijten zo👌

een heerlijk weerzien

Doke Willems-Dokman,
    3-9-2018

Onze tweede keer hier. Discrete maar behulpzame eigenaren, een heerlijk ruim huis dat overdacht en volledig is ingericht en de mooie omgeving. Het zwembad is fantastisch en buiten kan bij ieder weer gegeten worden onder de overkapping met eventueel verwarming. We voelden ons onmiddellijk weer thuis en willen best nog eens terug komen

Bertogne scoort een 7,1 uit 10, op basis van 28 reviews