Bertogne

Reviews over Bertogne

• 8Myriam10-06-2018

prachtige omgeving

Mooie wandelingen die starten vanaf de parkeerplaats bij de kerk en bij het oorlog gedenkteken tegenover de kerk. Rustig authentiek dorp.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 6Philip en Lydia Snoeck07-05-2018

Typisch ardens dorp

Supermarkt, met geweldige slager en vers afgebakken brood. Ieder dinsdagmiddag een weekmarkt .

• 7Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 1Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Edmond Baert23-08-2016

Een aanrader!!!

Wij vonden alles super! Alles werkt, lage waterdruk maar is dit de eigenaren aan te rekenen? Super privacy en uitzicht! De 4 stapelbedden op de bovenetage hadden geen eigen ruimte maar onze groep had daar geen probleem mee! Prachtig vrij uitzicht op de weilanden, heuvels , roofvogels en zwaluwen en heerlijke wandelingen! Eigenaren voor vragen altijd telefonisch bereikbaar! Wij komen terug!

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6anoniem20-11-2015

best doenbaar

goede uitvalsbasis, zeer rustig, wandelingen mogelijk mits verplaatsing per auto

• 4Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 5Damhuis31-08-2015

rustig dorpje

In Bertogne zelf is niets te beleven. De supermarkt heeft wel een compleet assortiment met lekker vlees en lekkere broodjes. De huizen zijn vervallen, slecht onderhouden en veel rotzooi in de natuur. Maar dit geldt voor meerdere dorpen in de omgeving.

• 4Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Alleen gereisd in augustus 2015

• 6Jolande van Dijk06-05-2015

Altijd weer thuiskom gevoel

Klein dorp wat zeer rustig gelegen is in de driehoek van Bastogne, Houffalize en la Roche. Daardoor een geweldige oase van rust met mogelijkheden de buurt te verkennen. In Bertogne zelf zijn de basis voorzieningen aanwezig; goede supermarkt met een Geweldige welig goede slager/traiteur, postkantoor met pinautomaat en 2 mogelijkheden wat te gaan drinken. Prima uitvalsbasis voor (lange) wandelingen en of mountainbiken. Ik kom er graag.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in april 2015

• 7Karine22-04-2015

Geniet van rust en de natuur !

In Bertogne zelf is zo goed als niets te beleven. Wandelaars en fietsers komen hier wel goed aan hun trekken. Een winkel is er op ongeveer 5 min. rijden met de wagen.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 9Lucas Clerkx30-03-2015

Mooie omgeving

Het is heerlijk wandelen in de mooie groene omgeving. Ook mooi op de mountainbike.

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 4Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 5Els25-11-2014

vergane glorie

weinig te beleven, zelfs geen drankgelegenheid open te vinden in de namiddag. Jammer!

• 6Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2014

• 9peeters herman03-11-2014

mooie wandelingen

voor wie van rust en natuur houdt

• 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur