Arlon

Reviews over Arlon

Weinig gezien

Conny Heijkoop,
    7-9-2015

Arlon is een mooie stad, een ideale uitvalsbasis om Luxemburg stad te verkennen. Op donderdag leuke markt. Hebben weinig van de stad gezien. Alleen op de markt geweest en op het treinstation om naar Luxemburg te gaan. Zag er wel leuk uit.

Gereisd met partner in Tue Sep 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rustig kalm stadje

Christel,
    20-10-2013

Uitstekende uitvalshoek voor iemand die naar Luxemburg wilt rijden om te gaan shoppen en ook voor de natuur. De mensen in het stadje zijn heel vriendelijk en gastvrij dus echt genoten van een weekendje Arlon/Luxemburg

Gereisd met partner in oktober 2013

Klein proviciestad

Bartho,
    14-10-2013

Op voorhand had ik niet zo'n positief beeld van Arlon, het leek me een inspiratieloos stadje. Tijdens ons verblijf in Best Western Arlux zijn we een avond in Arlon wezen eten en het viel alziens mee. Best veel keuze aan restaurants, gevarieerde bebouwing in het centrum en een mooie grote kerk! Ik zou geen weekend naar Arlon gaan om daar te verblijven, maar vanuit Arlon kun je prima de streek van zuidelijk Belgisch Luxemburg verkennen!

Gereisd met partner in oktober 2013

Aarlen - De meest zuidelijke stad van België

Paul,
    2-2-2012

Aarlen is een belangrijk spoorwegknooppunt voor hetinternationaal treinverkeer tussen Brussel en Luxemburg. Het is de Provincie-hoofdstad. Vanaf de kerktoren van de St Donatuskerk, op de heuvel, geniet men van een mooi panorama. Men kan van hieruit naar Frankrijk en Duitsland kijken.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ideale Camping

Bergume,
    22-12-2011

Naam van de plaats stond er niet tussen maar de camping staat in de belgische Ardennen en heet Bergume. Ideale camping voor groot en klein. Uitmuntende sanitaire gelegenheden en in de avond is er echt RUST. Fantastische omgeving als je van natuur houd en rondom veel te zien en te doen!! Wij gaan in elk geval hier weer naat terug. En de kosten die zijn prima!!En de plaatsen zijn ook heel netjes en verzorgt.De camping is bij ASCI site te bewonderen en daar scoort de camping een 8!!

Gereisd met vrienden in augustus 2009
Arlon scoort een 7 uit 10, op basis van 39 reviews