Trois-Ponts

We hebben een aantal aanbieders voor Trois-Ponts voor je op een rij gezet:

vakanties Trois-Ponts

We hebben een aantal aanbieders voor Trois-Ponts voor je op een rij gezet:

Reviews over Trois-Ponts

Prachtig ambiance en hartverwarmende patron

Pieter Nanne Groot,
    1-1-2019

Bijzonder, verrassend, eerlijk en echt

Gereisd met partner in december 2018

Geweldig

Saskia,
    4-8-2018

Heerlijke midweek gehad hier met prachtig weer en een schitterende omgeving. Wij verbleven in het torentje, echt een origineel verblijf. Wel iets verouderd, maar dat mocht de pret niet drukken. De douche was wel modern en erg schoon! Dat in tegenstelling tot het servies. Veel kopjes en glazen konden wel een goede afwasbeurt gebruiken. De tuin had een prachtig uitzicht over het landschap en onze hond heeft genoten van de ruimte.

Zeer vriendelijk ontvangen bij de receptie door een Nederlands sprekende dame. We hebben een aantal dagen broodjes besteld die ‘s ochtends netjes klaar lagen bij de receptie. Top!

Kortom, een top verblijf gehad en echt genoten van de rust op dit park. Wij komen hier graag nog eens terug.

Gereisd met partner in april 2018

Super!

Susan,
    2-7-2018

Heb dit uitgezocht omdat ik met een neefje ging kajakken in Coo. Op het park was verder niets en dit was duidelijk aangegeven. Het park is pitoresk en ww hadden een heel leuk huisje met een waanzinnig uitzicht. Het huisje was super schoon en alles was aanwezig. Heb genoten! Alleen wifi kun je wel op je buik schrijven die deed het dus niet. Gelukkig mijn abonnement wel dus daar maar een hotspot van gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Prima park

Jennifef,
    31-5-2018

Klein Landal park op een mooie plek bovenop een heuvel. Weinig te doen op het park zelf, maar dat is van te voren al duidelijk (website ed). In de omgeving is zat te doen: wandelen/fietsen, maar ook kayakken, klimmen en de mogelijkheid tot het bezoeken van historische monumenten (zoals grotten en kastelen) en musea.

Qua hygiëne kan wat vooruitgang geboekt worden. In ons 2 persoons huisje lagen dode insecten in het raam bij aankomst. Ook zit het douche putje aardig verstopt. Verder zag alles er wel prima uit. Een park met een leuke uitstraling dat er echt uit ziet als een klein oud dorpje.

Broodjes service is ook zeker een aanrader. Het park biedt de mogeijkheid broodjes te bestellen voor de rest van de week tegen dezelfde prijs als waarvoor de broodjes in de lokale supermarkt te verkrijgen zijn.

Al met al een prima park in een mooie omgeving.

Gereisd met partner in mei 2018

Fantasdtisch

wijbrands,
    17-4-2018

Wij waren in huis Nr. 13. Dit huisje was net opnieuw ingericht en zag er geweldig uit. Alles was goed schoongemaakt en de inventaris was ruim voldoende.

Alleen de achterkant waar je lekker in het zonnetje kunt zitten was wegens aanleg van nieuwe leidingen nog niet netjes opgeruimd.

Verder was alles naar wens vriendelijk personeel altijd bereid te helpen.

In de omgeving is ook genoeg te doen.

Gereisd met partner in april 2018
Trois-Ponts scoort een 8,2 uit 10, op basis van 54 reviews