Reviews over accommodaties in Luik

Charmant "herenhuis" maar niet nogmaals

Bettina,
    25-11-2018

Gastheer heeft weinig begrepen van klantvriendelijkheid. Hij zal het niet kwaad bedoelen maar hij komt nukkig over. Receptie is nooit iemand te vinden en de hele dag hoor je te harde zwaarmoedige klassieke muziek. ( maar oke das een kwestie van smaak) Kamer was zeer stoffig. Boven op de kast was nog nooit iemand met een doekje geweest. Ook wc was bij aankomst niet schoon. Was volgende dag wel gedaan na een aantekening van mij op een daarvoor bedoeld kaartje. Matras was zeker niet vlekvrij en op mijn molton vond ik haren terug in een kleur die niet de mijne zijn. Verder vonden wij het ontbijt veel te duur voor wat je er voor kreeg. Diner was een stuk beter en de gastvrouw is ook veel vriendelijker. Jammer met een paar kleine aanpassingen zou het een veel beter cijfer kunnen krijgen.

Plek om terug te keren

Channa,
    18-11-2018

In een hele warme periode waren we hier met meerdere gezinnen. We kregen een prachtige grote plek voor met elkaar. Ook al was de waterstand laag, de Ourthe gaf veel plezier en verkoeling. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving waar we graag nog eens voor terugkomen als het minder warm is. Nu hebben we die met een zelfgeorganiseerde dropping vooral in het donker gezien. Een camping waar velen zich thuis kunnen voelen als je van mooie natuur houdt, gezelligheid, live muziek en je het prima vindt om basae sanitaire voorzieningen te hebben

Magisch plekje met allerlei mogelijkheden!

Moniek Lol,
    16-11-2018

Je moet echt weten dat je langer wilt blijven dan gepland is. Is van alle gemakken voorzien! Ben je met een tent? no worries! er is een droogruimte voor je kleding en een fijne gezellige gemeenschappelijke ruimte. En... super hygiënisch sanitair!

Koffie en thee aanwezig! De omgeving is aanbenenemend. Er is een klein winkeltje aanwezig met betaalbare producten. Vlakbij Robertville en longfaye en aan de voet van de hoge vennen! Beekje loopt door de camping heen.

Vriendelijk personeel wat je nooit teleur zal stellen. En de hond krijgt ook een welkomspakketje! ;-)

We komen zeker terug!

Sabrina Renders,
    14-11-2018

Leuke faciliteiten en mooie huisjes! Goed verzorgd, proper en rustig. Het restaurant kan verbeteren qua service, maar het eten is uitstekend!

Voor herhaling vatbaat!

F.G. Wierbos-Klein Wierbos-Klein,
    1-11-2018

Wij hebben 2 nachten tot volle tevredenheid bij u doorgebracht. Wij kunnen ons ook niet vinden in de klachten van sommige anderen. Kamer 24 zou klein zijn? Wij hadden kamer 23, die volgens ons dezelfde afmetingen had en wij vonden deze kamer heel ruim. De badkamer was misschien niet zo groot, maar groot genoeg. Wanneer je voor een paar euro een kamer boekt voor 2 nachten en je neemt ontbijt erbij, dan ben je nog goedkoop uit. U hebt helemaal gelijk Vanessa! Wij vonden het een prachtig gebouw, vooral de ontbijtzaal was prachtig.

Het eten was prima. Ik heb nog nooit zo een lekkere champignonsoep gehad ( ik houd helemaal niet van champignons).

Verder vinden wij uw reacties op de reviews leuk! Ga zo door!