Reviews over Robertville

Naar toe gereden wegen recenties maar ....... Sof

Toos,
    27-9-2018

Worden Campings niet gecontroleerd?

Stroom niet ok ! 4x uitval gevolg koude douche! Gevaarlijke stroom palen div open en bloot!

Camper plaatsen , niet dus gewoon geplant op terrein nummers niet te zien

Vuil water losen buiten op gemeente riool put

Eten Friet Niet gezien. Zwem bad aangegeven 26 graden is slechts 19 graad

Sorry hoor het mag wel seisoens einde zijn maar ik kom op referenties bezoekers kopt dus echt niet, Camping ligt overigs mooi

maar 8 , 9 en 10 deel je uit op super de luxe campings wat zijn die dan 15 tiende in scores?

Het was erg fantastisch

Maarten,
    23-9-2018

Nadat de campingbaas dacht dat hij tweede keus was (lol) werd deze camping al heel snel toch eerste keus. Wat een geweldig leuke camping ,mooi bij het water de natuur alles wat je je wensen kan.

Prachtige camperplaatsen, Goed sanitair, En heel erge aardige campingbaas.

Stroom en wifi aanwezig.

Mooi!

Dennie,
    21-9-2018

Mooie camping en zeer behulpzaam. Als er iets was werd het meteen opgelost. Goede stroomvoorziening. Mooi omgeving om heerlijk te wandelen.

Gezellig

Sonja en Hilco,
    18-9-2018

Het was weer een super weekend. Mooi weer en mooie wandelingen in de buurt. Arnoud weer bedankt voor de lekkere frietjes en 's ochtends vroeg de broodjes service.

Tot de volgende keer

Worden 10 scores door Familieleden gegeven?

mjos,
    22-8-2018

10 voor Sanitair ?hoezo kleding nat haren op vloer 1 euro stuk te weinig schoongemaakt

10 voor eetgelegenheid? hoezo friet Krocket loempia en fricadel meer is niet

10 voor staat camping? 2 amp stroom voor 2,40 per dag is niet meer van deze tijd en heeft niets met Eco te maken , als er rond gereden wordt op 600 cc motoren om mensen naar hun plaats te wijzen

Overvol, meer dan er toegestaan is, 10 min op brood gewacht terwijl eigenaresse rustig door ontbijt op bankje, gezellig maar overal voor moeten betalen incl eco tax die niet bestaat is not done

Eigenaar blijft maar praten bij enig kritiek maar luisteren Ho maar , nee dan zijn echt wel plekjes die net zo leuk zijn

Robertville scoort een 8 uit 10, op basis van 54 reviews