Robertville

We hebben een aantal aanbieders voor Robertville voor je op een rij gezet:

vakanties Robertville

We hebben een aantal aanbieders voor Robertville voor je op een rij gezet:

Reviews over Robertville

Dankbaar! Heerlijke vakantie gehad!

Marijn Roemersma,
    19-6-2017

Prachtig gelegen camping, zeer vriendelijk personeel, omgeving waar je in de natuur even helemaal tot jezelf komt en als je even zoekt magische plekjes kunt vinden. Denk aan prachtige watervallen en panorama's waar je "U" tegen zegt.

Bovendien vindt je er historische plaatsen waar in de tweede wereldoorlog het ardennen offensief werd uitgevochten.

De omgeving alsmede de camping is zeer zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, zo heeft de camping een eigen zwembad en is er op loopafstand een zandstrand aan het prachtige meer van Robertville.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar stel voor; "GA ER HEEN". Misschien komen we elkaar wel tegen, ga zeker vaker er heen!

Gereisd met vrienden in juni 2017

1x was genoeg

Stelletje,
    6-6-2017

Uitgestorven dorpje waar weinig te doen is. Wil je wat eten ga dan naar Restaurant "Auberge du Lac". Zeer goed eten (niet goedkoop) en van te voren reserveren is aan te raden. Omgeving is mooi voor te wandelen.

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne omgeving

Jos Gunsing,
    13-7-2015

Robertville is klein maar biedt een aantal prettige voorzieningen zoals enkele redelijke tot prima restaurants; ook is de bakker/slager/kruidenier voldoende gesorteerd met kwalitatief goede spullen voor ontbijt/lunch/barbecue/eenvoudig avondeten

Ook is het strandbad in het stuwmeer bij heel mooi weer een goed plek om met (niet te kleine ) kinderen heen te gaan.

veel wandelmogelijkheden; redelijk centraal voor uitstapjes in Ardennen of Eifel

Gereisd met vrienden in januari 2015

Een zeer klein dorp

hans de werker,
    27-8-2014

Het is dorp waar nog veel is te bereiken. Investeren in het toerisme zou voor de groei zeer welkom zijn. Gemeente zou dit moeten aanmoedigen en aanprijzen. Geweldig goede eetgelegenheden en zeer goede bakkerijen ( 2 stuks) en een uitmuntende slagerij.

Het is een mooi beginpunt voor bijzonder mooie wandel en fietstochten naar de hoge veenen en naar Reinhardtstein. In de winter is er de mogelijkheid om een ski vakantie door te kunnen brengen. Er ligt altijd sneeuw en vaak heel erg veel. Op 3 km afstand ligt Ovifat met uitzonderlijk goede ski pistes. Echt voor zomer en winter een eldorado.

Gereisd met partner in juni 2014

mooi, maar te weinig...

Karin Smolders,
    25-8-2014

Robertville zelf is een dorp waarin duidelijk te weinig in geinvesteerd wordt, en daardoor verdwijnt voor het toerisme. Gelukkig is er bv. zeer nabij een stadje als Malmedy, waar je als toerist weer helemaal je hart kunt ophalen...

Gereisd met partner in juli 2014
Robertville scoort een 8,4 uit 10, op basis van 55 reviews