Sorteren

vakanties Robertville

Reviews over Robertville

Ineke
    30-4-2018

Het was heerlijk!!!!!Even weg!

Dankbaar! Heerlijke vakantie gehad!

Marijn Roemersma
    19-6-2017

Prachtig gelegen camping, zeer vriendelijk personeel, omgeving waar je in de natuur even helemaal tot jezelf komt en als je even zoekt magische plekjes kunt vinden. Denk aan prachtige watervallen en panorama's waar je "U" tegen zegt.

Bovendien vindt je er historische plaatsen waar in de tweede wereldoorlog het ardennen offensief werd uitgevochten.

De omgeving alsmede de camping is zeer zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen, zo heeft de camping een eigen zwembad en is er op loopafstand een zandstrand aan het prachtige meer van Robertville.

Ik kan nog wel even doorgaan, maar stel voor; "GA ER HEEN". Misschien komen we elkaar wel tegen, ga zeker vaker er heen!

centrale ligging

edwin
    9-8-2015

hele mooie omgeving ,jammer dat je in het meer maar op 1 plek mag zwemmen ,er is binnen een half uur rijden verschrikkelijk veel te doen

Fijne omgeving

Jos Gunsing
    13-7-2015

Robertville is klein maar biedt een aantal prettige voorzieningen zoals enkele redelijke tot prima restaurants; ook is de bakker/slager/kruidenier voldoende gesorteerd met kwalitatief goede spullen voor ontbijt/lunch/barbecue/eenvoudig avondeten

Ook is het strandbad in het stuwmeer bij heel mooi weer een goed plek om met (niet te kleine ) kinderen heen te gaan.

veel wandelmogelijkheden; redelijk centraal voor uitstapjes in Ardennen of Eifel

toppertje...!

jurgen fatta