Sorteren

Reviews over Remouchamps

Helemaal Goed!

René
    12-8-2018

Een superweek gehad in een Lodge op Camping Olympia. Op pad met 2 kleine kinderen (3 &6) Die zich buitengewoon goed vermaakt hebben. Zwemmen in de rivier, speeltuin, bowlen, kinderdisco en bingo en als uitsmijter een prachtig wildpark op 15 minuten van de camping. Ik had absoluut geen last van alle negatieve dingen die ik hier lees en ik denk dat dat meer te maken heeft met je eigen instelling. Blijf dan thuis of ga voor 100 euro per nacht op een duitste of franse 5 sterrencampong staan. Toch 1 punt: ik had een huisje in de schaduw. met 35 graden was dat helemaal top. Andere huisjes vol in de zon, dat zal wel erg warm geweest zijn. Voor de rest, vriendelijke crew, goed barretje. Ik kampeer altijd met een tent, nu een keer een huisje en ik zou er zo nog een keer heen gaan.

Top camping

Peter
    11-8-2018

Een top vakantie! Geweldige mensen op de camping. Fantastisch weer, leuke activiteiten behulpzaam personeel! En ja natuurlijk zijn er een paar minpunten zoals de gaten in het wegdek en soms het sanitair maargoed dat ligt er ook aan hoe degene voor je het achterlaat. Wij zaten in een cocosweet, wat een leuke knus romantische manier van kamperen is. Met een geweldig uitzicht over de rivier de Ambleve. We komen graag weer terug! Groetjes Peter en de rest van de familie.

Dikke prima!

Inge
    10-8-2018

Wat een wisselende reacties. Wij gingen zonder al te veel verwachtingen naar deze camping. We hebben het super gehad! Oke, het sanitair is niet al te best... De douches zijn lauw. Maar het team is fantastisch! Ze werken keihard en zijn heel vriendelijk.

Wij hebben met onze eigen tent gecampeerd en mochten een eigen plek kiezen. Dat was erg leuk! Er zijn geen vaste plekken, je mag overal gaan staan.

Het riviertje was een heerlijke verkoeling tijdens de warme dagen. Neem een opblaasbaar bedje of iets mee om lekker met de stroming mee te gaan.

Je kunt een lekker hapje eten in de kantine. Niet meer dan in een cafetaria, maar gewoon prima. Nog een ding... De douches en wcs zijn helemaal vooraan, dus als je achteraan een plek kiest is het een flink stuk lopen. Wij hadden fietsen mee dat was een hele uitkomst. kortom: als je niet te hoge verwachtingen hebt en een relaxte vakantie wilt in een prachtige omgeving is dit een prima aanrader!

Fantastisch!!!

Henriette
    1-8-2018

Toch wel een beetje gespannen afgereisd naar de camping. Zulke wisselende recensies.

Bij aankomst heel hartelijk ontvangen, na een korte en duidelijke uitleg mochten wij er naartoe.

Wat een geweldige plek, mooi, netjes en schoon.

In het restaurant heerlijk kunnen eten en keuze uit verschillende menu's.

Het sanitair is idd een beetje versoberd, maar wordt wel zeer regelmatig schoongemaakt.

Een heel leuk en enthousiast team van jonge medewerkers die onze vakantie helemaal geweldig heeft gemaakt.

Wij komen zeer zeker terug naar deze camping.

Hopelijk tot snel.

Wat een zalige rustgevende vakantie

Nathalie
    31-7-2018

Zeer leuke camping, heel vriendelijk personeel die altijd voor je klaarstaat. Lekker eten en niet duur. Gele lekkere stokbroden s'morgens.

Leuke staanplaats met tent, zeer mooie omgeving.

Sanitair inderdaad wat minder, maar team doet alles wat ze kunnen, spijtig dat de vergunningen zo lang duren . Want jullie verdienen echt al de veranderingen en verbeteringen die jullie willen aanbrengen.

Ons zie je zeker terug 👌😀

En al die mensen die commentaren hebben over de luxe, boek Intervolg dan glamping camping of een hotel!

Dit team doet alles wat ze kunnen met hun mogelijkheden. Doe zo verder, en tot volgend jaar 😀😁

Remouchamps scoort een 7,6 uit 10, op basis van 48 reviews