Sorteren

Reviews over Remouchamps

Uitvalsbasis voor typisch Ardennen.

Bram Schlosser
    9-10-2017

Goede uitvalsbasis voor wandelingen in de mooie bossen van de Ardennen. Dorpje bezit niet echt een centrum, een paar aardige straten met wat winkels. Aan de doorgaande weg liggen een aantal grote supermarkten en nog een aantal andere zaken.

Lekker centraal

Tamara
    6-6-2017

Gezellig terras op het kruispunt van het dorp, de grotten van Remouchamps met leuk/gezellig personeel. In het dorp een geweldige Italiaan langs de rivier, echt een aanrader. Niet duur en veel op je bord.

leuk dorp

anoniem
    31-10-2016

leuk dorp, grotten safari park ,bowlingbaan, top ijsboer, leuke restaurants,

leuk stadje

J
    20-7-2016

Super en erg mooi. Leuke ligging aan de Ambléve.

Rustig plaatsje met mooie grotten aan de Amblève.

Michel & Sandra
    6-7-2016

Het is er mooi gelegen tussen de bossen en aan de rivier.

Er zijn een paar restaurants met terras, ijssalon en het belangrijkst vonden wij de grotten, waar je een mooie rondleiding kan krijgen, welke zeker de moeite waard is. Verder is er in het centrum niet veel te doen (wij zagen bv. bijna geen winkels).

Remouchamps scoort een 7,7 uit 10, op basis van 48 reviews