Sorteren

Reviews over Polleur

Voor herhaling vatbaar

Noukens sonja
    31-7-2017

Camping polleur is een familiale camping met een zeer vriendelijke nederlandse uitbating. Zeer kindvriendelijk. Leuk zwembad. Zeer propere sanitaire voorzieningen. Animatie met enthousiaste medewerkers. Wij hadden een nieuwe sta caravan. Zeer mooi. Goede bedden. Keuken is zeer goed uitgerust. Grote koelkast. Een afwasmachine. Doordat de camping volzet was konden eerst maar 1 nacht blijven. Maar door annulatie van anderen konden we toch nog terecht in een andere sta caravan. Deze was een oudere sta caravan.. Die vonden we veel minder maar de extra nacht op deze super camping maakte dat helemaal goed.

Heel mooie camping !!!!

Indeherberge -Vandervelden
    21-7-2016

We zijn net terug van een heel fijne vakantie in camping polleur het was maar 3 dagen ma we zijn helemaal ontspannen terug 😀 !Het was een geweldig ontvangst zeer vriendelijk en goede uitleg top team ! Het zwembad was super leuk ,het sanitair was proper en er werd vanalles georganiseerd ! Het is de moeite !We gaan zeker nog eens terug 😀👍

gewoonweg prachtige natuur

nathalie en luc
    2-11-2014

bestemming voor wandel liefhebbers

mooie omgeving

gerda
    25-8-2014

mooie omgeving en op kleine afstanden is er genoeg te zien of beleven.

het kasteel van Franchimont, het plaatsje Spa met een bezoek aan de spa fabriek. Verviers, de watervallen van Coo, en in Eupen de chocoladefabriek en op 28 km de grote stag Liege

zeer mooi land

gerard
    27-7-2014

Er is echt veel te doen voor de kinderen voor de kleintjes is er de kidsclub voor de wat ouderen is er zoveel vermaak dat is ongelofelijk dat geld ook voor de sportieve ouders het landschap op zich is ook wonderbaarlijk mooi de beekjes het bos de bergen echt rustgevend en stralend.

Polleur scoort een 7,9 uit 10, op basis van 44 reviews