Reviews over Polleur

Leuke kleine camping in mooie en actieve omgeving

TB,
    7-10-2018

We verbleven hier als gezin met jonge kinderen en een hond. We hadden een van de luxe stacaravans en deze waren echt top. Stacaravan was spik en span. Twee douches aanwezig waar je je heerlijk kon wassen. Toen wij daar verbleven was het 34 graden. De stacaravan had gelukkig veel ramen en door de ligging in het dal waaide het dan lekker door. S nachts koelde het lekker af waardoor je in ieder geval niet je bed uit drijft door de hitte. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Aan de camping ligt een mooie beek waar de kinderen in kunnen spelen en de hond verkoeling kon zoeken. Dagelijks meerdere activiteiten voor de kinderen door het animatieteam en voor de oudere kinderen survival activiteiten. (Dit wel tegen meerprijs) Eten in het restaurant is betaalbaar en simpel maar heerlijk. Zwembad aan de kleine kant maar schoon met een leuke glijbaan. Omgeving is prachtig met genoeg dingen te doen.

Erg compacte camping, genoeg te doen.

Zeester,
    8-8-2018

Alles staat heel dicht op elkaar, tenten en chalets. Elke vierkante meter wordt benut. We hadden een chalet met tuintje en terras. Geen beschutting bij het chalet, dus wel echt heet in deze warme zomer. Naast en tegenover waren ook chalets, daardoor hadden we geen enkele privacy. Het zwembad is heel erg klein en ook daar is weinig beschutting en er is geen ligweide. Mijn kinderen waren er elke dag te vinden, wij niet. Je loopt zo het bos in en de beek is ook superleuk. Klimpark was uitdagend voor ons en de kinderen van 9 en 10. De animatie is prima, iedere dag komen de leidsters langslopen om de kinderen op te halen. Douche in het chalet was echt niet goed. Het idee is: waterbesparende douche=beter voor het milieu. Maar je staat er zo lang onder voor je een beetje schoon bent, dat het uiteindelijk niets uitmaakt. Kijk goed welke chalet je boekt, er zijn mooie van 40 m2 en heel erg oude die echt een interieur uit de jaren 70 hebben.

Smits,
    4-8-2018

Mooie camping en zeer vriendelijk personeel alleen jammer dat je voor sommige outdoor evenementen flink in de biudel moet tasten maar daar om laten we de pret niet drukken we komen er zeker nog eens terug

Fijn maar prijzig

Brouwer,
    2-8-2018

Nette camping met zwembad, is wel aan de prijs oor grote gezinnen. Dit omdat er per persoon 5 euro bijbetaald moet worden (in ons geval 25,- per nacht bijbetalen bovenop de 2 inbegrepen personen bij een tent. De totale kosten waren hiermee 90,- per nacht wat best absurd veel is boor een tent met bijzettentje.

De camping is verder top in orde met nette sanitair(gratis douches) en veel faciliteiten op de camping zoals zwembad, klimpark(apart betalen) en een beekje om in te scharrelen.

Spetterend!

Heerlijke vakanties gehad,
    24-7-2018

We hebben net heerlijke vakanties gehad op camping polleur. We verbleven in een “Lodge” deze was spik en span! Alles nieuw alsof nog niemand eerder in verbleven was.

Camping is klein maar charmant , personeel is zeer vriendelijk.

Een klein min punten toch , wij vonden het een beetje jammer dat alles zo nederlands was, zelfs op menu kaart geen belgische specialiteit en ook niet in het winkeltje.

We zijn nu vaak uit geweest eten 😊

De honden zijn welkom , we moesten uiteraard poep opruimen maar er stond nergens prullenbak 😂

we hebben lekker genoten van onze vakanties 👍👍👍

Polleur scoort een 9,5 uit 10, op basis van 44 reviews