Polleur

Reviews over Polleur

• 10Noukens sonja31-07-2017

Voor herhaling vatbaar

Camping polleur is een familiale camping met een zeer vriendelijke nederlandse uitbating. Zeer kindvriendelijk. Leuk zwembad. Zeer propere sanitaire voorzieningen. Animatie met enthousiaste medewerkers. Wij hadden een nieuwe sta caravan. Zeer mooi. Goede bedden. Keuken is zeer goed uitgerust. Grote koelkast. Een afwasmachine. Doordat de camping volzet was konden eerst maar 1 nacht blijven. Maar door annulatie van anderen konden we toch nog terecht in een andere sta caravan. Deze was een oudere sta caravan.. Die vonden we veel minder maar de extra nacht op deze super camping maakte dat helemaal goed.

• 10Sfeer in stad
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

juli 2017

• 9Indeherberge -Vandervelden21-07-2016

Heel mooie camping !!!!

We zijn net terug van een heel fijne vakantie in camping polleur het was maar 3 dagen ma we zijn helemaal ontspannen terug 😀 !Het was een geweldig ontvangst zeer vriendelijk en goede uitleg top team ! Het zwembad was super leuk ,het sanitair was proper en er werd vanalles georganiseerd ! Het is de moeite !We gaan zeker nog eens terug 😀👍

• 9Zorg voor natuur

• 4Cultuur

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8gerda25-08-2014

mooie omgeving

mooie omgeving en op kleine afstanden is er genoeg te zien of beleven. het kasteel van Franchimont, het plaatsje Spa met een bezoek aan de spa fabriek. Verviers, de watervallen van Coo, en in Eupen de chocoladefabriek en op 28 km de grote stag Liege

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2014

• 6Fam. Gelderland18-08-2014

Aan mijn hoela..., omgeving Polleur

Leuk maar stil plaatsje. Vrijwel geen winkel te bekennen. Een goede start plaats om de omgeving met bijbehorende plaatsen (Spa, Francorchamps, Durbuy, Limbourg en Stavelot) te bezoeken. Ook om te wandelen en fietsen een geweldige omgeving. Winkelen moet echt ergens anders.

• 5Sfeer in stad
    • 7Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

januari 2014

• 10gerard 27-07-2014

zeer mooi land

Er is echt veel te doen voor de kinderen voor de kleintjes is er de kidsclub voor de wat ouderen is er zoveel vermaak dat is ongelofelijk dat geld ook voor de sportieve ouders het landschap op zich is ook wonderbaarlijk mooi de beekjes het bos de bergen echt rustgevend en stralend.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

juli 2014

• 8Sarah 06-07-2014

Nooit meer

Omgeving is prachtig, veel zorg voor de natuur. Leuk uitstapje gemaakt richting het circuit

• 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur
    • 7Cultuur

juli 2014

• 7mrkoetje15-01-2014

mooie MTB routes

mooie mountainbike routes in nabije omgeving. erg van genoten!

• 7Cultuur

augustus 2013

• 9Irma van der Ven30-10-2013

Zeer mooie indrukwekkende omgeving

Hele mooie omgeving. Plaats om tot rust te komen

• 7Uitgaanslevenn

juli 2013

• 7ejnjvanvliet10-09-2013

omgeving super polleur zelf is niets

prachtige omgeving om te wandelen met de hond. Ook mooie ritjes om eens met de auto te doen dichtsbijzijnde stad Spa is erg gezellig voor ieder wat wils Het plaatje polleur is saai er zit helemaal niets

• 4Sfeer in stad
    • 2Uitgaanslevenn