Oteppe

We hebben een aantal aanbieders voor Oteppe voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Oteppe voor je op een rij gezet:

Reviews over Oteppe

Van 1970 tot 2018 nog steeds " Fantastisch"

van Wijk - Vandevoordt Anita,
    1-12-2018

Zoals al de voorgaande jaren was het weer een geweldige vakantie ! We verblijven steeds in de resort + 6/8 personen nr. D1676 . Sinds 1970 zijn wij trouwe klanten van deze camping , vroeger samen met onze ouders en nu als gezinnetje .

Zolang als mogelijk zullen we op deze camping blijven op vakantie gaan , omdat er steeds goede animatie en mooie accommodatie is .

De tijd dat we daar verblijven is voor ons dan ook echt Vakantie , genieten van deze mooie streek en de 5 zwembaden met tal van waterglijbanen is een plezier voor de kinderen !

Capfun Hirondelle Oteppe for ever !!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Alles is waar, maar je maakt je eigen vakantie.

Watse Roorda,
    26-8-2018

Na alle recensies gelezen te hebben hebben we toch besloten om naar de “ Horror” camping te gaan. We gaan in een mobiel huisje zitten en niet in de tent. Met alle recensies in mijn hoofd wilde ik een recensie schrijven voor de nieuwe gasten.

Alles is waar: de huisjes staan 5 a 7 meter uit elkaar voor sommige is dit erg op elkaar. Ik woon in een rijtjes huis dus het is voor mij een luxe. Had zelf een eigen parkeerplek, ook had mijn dochter ruimte genoeg om te spelen. Het was rumoerig in onze periode tot elf uur daarna was alles stil. Dat rumoerig heb ik ook een beetje voor gekozen, een camping met ongeveer 500 plekken en een gemiddeld samenstelling van een gezin van 4 personen kom ik snel op 2000 mensen. Ik heb ze niet gezien, op elke activiteit denk ik dat ik hooguit 100 mensen heb gezien. Zwembad vloer is op sommige plekken erg glad. Hier moeten ze echt wat aan doen. Verder hebben we een fantastische vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig.

Irma,
    22-8-2018

Leuke camping, mooi zwembad met prachtige glijbanen, personeel ook aardig, mooie schone caravan.

Ik kan me dan ook niet vinden in de slechte reviews, wij hebben een topwerk gehad

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima, leuke vakantie gehad!

M.B.,
    15-8-2018

Prima camping, veel voor kids, mooi zwembad met veel leuke glijbanen. Handig winkeltje voor nodige boodschapjes en lekkere broodjes sochtends. Prima restaurant en snackbar. Wij zaten in een 4/6 persoons stacaravan. Was mooi en schoon! Passanten weren op camping lijkt een goede zet te zijn. Jammer dat campinggasten op een camping vaak slecht hun troep op kunnen ruimen, regelmatig rommel op de grond en veel sigaretten peuken, terwijl er zat peukenbakken en vuilnisbakken staan. Personeel vriendelijk en genoeg Nederlandstalig personeel aanwezig. Op de camping zou ik niet willen staan; kleine plekken en rommelig, hutjemutje op elkaar. Verder en prima camping, fijne vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

M de droog,
    13-8-2018

Deze camping is perfect we hebben genoten

Helaas de vakantie 6 dagen om medische reden moeten

Onze dank aan het personeel is ook zeer groot omdat ze ons Zo goed hebben geholpen ze stonden zelfs klaar tien ik snachts het ziekenhuis mocht verlaten

Winkel mag idd wel wat goedkoper maar goed op een kwartier rijden heb je een grote super markt

We zitten er over te denken om volgend jaar terug te komen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
Oteppe scoort een 7,5 uit 10, op basis van 39 reviews