Sorteren

Reviews over Malmédy

We komen zeker terug!

Sabrina Renders
    14-11-2018

Leuke faciliteiten en mooie huisjes! Goed verzorgd, proper en rustig. Het restaurant kan verbeteren qua service, maar het eten is uitstekend!

LENNIK
    31-10-2018

Heel leuk week-end gehad met kinderen en kleinkinderen.

Super ligging, uitstekende service, goed restaurant, alles heel proper, zeer goede prijs/kwaliteit. Tof zwembad en kindvriendelijk.

Aanrader

Rolien van Es
    29-10-2018

Unieke ligging in prachtige natuur en op fietsafstand van het bruisende Malmedy met alle voorzieningen die je nodig hebt. De vriendelijke en enthousiaste eigenaren zijn druk bezig de camping weer helemaal op te knappen en dat is ze voor het grootste gedeelte al heel goed gelukt. Het sanitair voor aan de camping is wat verouderd maar schoon en wordt komende winter onder handen genomen. De sfeer op de camping is heel ontspannen en meteen vanaf de camping kan je prachtige wandelingen en fietstochten maken voor zowel de sportieve als iets minder sportieve kampeerder. Wij komen hier zeker weten regelmatig terug.

een aanrader

Steurs davy
    23-10-2018

alles tip top in orde voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar

Lien Van Leeuwen
    22-10-2018

Zeer fijn verblijf met vriendelijk personeel. Lekker afgelegen, midden in de bossen, alleen maar rust. Het restaurant is zeker een aanrader, 2 maal heerlijk gegeten tijdens ons verblijf. Ook de aanwezigheid van een binnenzwembad, hamam en jacuzzi is een pluspunt.

Malmédy scoort een 8,2 uit 10, op basis van 90 reviews