Reviews over Hony-Esneux

Fantastisch, sfeervol oud familie vakantiehuis.

Ellen,
    30-11-2018

Na uitermate prettig en efficiënt, duidelijk contact met de eigenaars bleek de keuze voor dit huis perfect te zijn. De plek, de sfeer in en om het huis, de grote halfopen keuken, s’avonds buiten bij de vuurplaats of binnen bij de houtkachel. Zwemmen in de Ourthe of kanoën. Wandelen , fietsen. De omgeving is prachtig. Heerlijk ‘frans’ bakkertje op loopafstand ( probeer de eclairs!)

Fijne grote supermarken op 10 min autoafstand.

We hebben , met onze vrienden/ familie groep een fantastische tijd gehad in dit fijne huis. Beneden is een aparte slaapkamer met badkamer voor bijvoorbeeld opa / oma of iemand die slecht ter been is.

Wij hebben de Auberge inmiddels alweer geboekt voor ons volgende groepsweekend.

we waren het er unaniem over eens:

Auberge La Barage voelt als thuiskomen.

We verheugen ons erop om weer te gaan

Plek om terug te keren

Channa,
    18-11-2018

In een hele warme periode waren we hier met meerdere gezinnen. We kregen een prachtige grote plek voor met elkaar. Ook al was de waterstand laag, de Ourthe gaf veel plezier en verkoeling. Volop wandelmogelijkheden in de omgeving waar we graag nog eens voor terugkomen als het minder warm is. Nu hebben we die met een zelfgeorganiseerde dropping vooral in het donker gezien. Een camping waar velen zich thuis kunnen voelen als je van mooie natuur houdt, gezelligheid, live muziek en je het prima vindt om basae sanitaire voorzieningen te hebben

sfeervol huis in prachtige omgeving

nancy Brouwer,
    4-11-2018

Wij verbleven hier een lang weekend met onze hardloopgroep voor ons jaarlijkse actieve uitje. In een prachtige omgeving waarin het weer super mee werkte genoten van mountainbiken, wandelen, hardlopen, helaas niet kunnen kanoen door een te lage waterstand in de rivier maar hier komen we graag voor terug. Het huis was zeer comfortabel en gezellig, letterlijk alles was wel aanwezig wat je maar kon bedenken wat je nodig had. S'middags in de zon kunnen zitten en liggen op comfortabele ligbedden en s'avonds genietend bij het kampvuur. Fijne slaapkamers en erg prettig dat er 4 badkamers zijn zodat we niet op elkaar hoefden te wachten met douchen/aankleden. Vers brood elke dag af te halen bij de bakkerij in het dorp. Grote supermarche op circa 10 minuten rijden. Namens de hele groep voor herhaling vatbaar, ook omdat er in de omgeving nog zoveel te doen is aan leuke activiteiten en dan zo'n sfeervol onderkomen te hebben.

Prima uitvalbasis voor grote routepaden / hiking

Jeroen,
    30-10-2018

In september een weekend met fiets en tent geweest. In het voorjaar gaan we weer om een gedeelte van de GR575-576 te wandelen.

relaxte camping mooi aan de rivier gelegen waar je

Bert,
    29-10-2018

mooie relaxte camping. zwemmen in de Outhe is heerlijk en in de buurt zijn mooie wandelingen en goede fietstochten (racefiets/mountainbike) te maken. Aanrader voor mensen die van buitenleven houden en een heerlijk Belgisch biertje op het terras.

Hony-Esneux scoort een 7,9 uit 10, op basis van 23 reviews