Deidenberg (gem.Amel)

Reviews over Deidenberg (gem.Amel)

Alleen Vennbahn gezien ;-)

rienepien,
    23-5-2014

Fietsen op de Vennbahn is een feestje. Ook met kinderen. Mooie natuur, rustige wegen. Dit deel is helaas (nog) niet geasfalteerd. We zijn niet buiten de Vennbahn geweest, dus kunnen niet veel meer zeggen ;-).

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 04 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

zeer rustig dorp

gossen,
    30-7-2013

als het enige cafe in het centrum gesloten is, kun je met geluk nog in de paljas terecht en op de euro mini camping. dit voor wat betreft het uitgaansleven. de natuur is hier wel fantastisch en voor wandelaars en fietrsers gewoon ideaal. voor een dansavondje zul je een goed end moeten rijden.

Gereisd anders in Sat Jul 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi gelegen in de Ardennen.

frasi,
    3-10-2011

Prachtige plek in de Ardennen in het duitstalige gedeelte van Belgie. Perfect voor survival weekend. Malmedy is een half uur rijden en daar kun je van alles (uiteraard begeleid) doen; tokkelen, abseilen, challenge parcours (hoog tussen de bomen klimmen) etc. In de buurt prima moutainbiken en wandelen.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima camping, zowel toerplaatsen als verhuurcaravans

Joke Fenne,
    4-2-2008

Prima camping, zowel toerplaatsen als verhuurcaravans. Veel animatie in de zomermaanden voor kinderen tot 16-17 jaar. Prachtige natuur en hele goede fietspaden.

Vriendelijk op camping is te prijzen. Alles (bijna) is mogelijk. Ga zo door.

Gereisd anders in Mon Feb 04 2008 21:21:37 GMT+0000 (UTC)

De omgeving is daar goed proper,heeft een goede slager en

Jansen,
    9-10-2006

De omgeving is daar goed proper,heeft een goede slager en bakker.Wat winkels heb je het dan gehad.je verder vermaken is daar niet mogelijk,dan moet je naar st.viht of malmedy.Wij hebben op beide campings aldaar gestaan,en is ons zwaar tegengevallen in het bizonder camping oost heem.De caravan die we daar hadden gehuurdt was prima v.Dijk.volgend jaar gaan wij met zijn 5 e naar Poleur bij v.Dijk.wij hebben daar al gekeken en is daar Tof. ik zou zeggen tot ziens op Poleur.

Gereisd anders in Mon Oct 09 2006 13:47:21 GMT+0000 (UTC)
Deidenberg (gem.Amel) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 31 reviews