• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Coo

Mooie watervallen

Monique, 20-8-2017
    De watervallen waren mooi om te zien. Indrukwekkend, al dat water. De trap naar beneden bij de watervallen is niet heel groot en goed te doen. Het dorpje is verder een gezellig toeristisch plekje.

Coo met Plopsa en gezellige restaurants

3 Musketiers, 30-4-2017
    Maar 2,5 uur rijden vanuit Utrecht en echt helemaal buitenland. Veel te doen, fietsen, wandelen, grotten bekijken, kanoen en natuurlijk PlopsaCoo, het attractiepark van Kabouter Plop voor jonge kinderen.

voor herhaling vatbaar

fientje, 27-2-2017
    We bezochten Coo n.a.v. ons bezoek aan Plosa-Coo. Was gewoon perfect. We hadden een hotelletje geboekt aan het dorpsplein en van daaruit konden we te voet naar het park. Na een leuke dag daar, keerden we terug naar het hotel waar ons een lekkere maaltijd wachtte. Geen lange autorit, gedoe met parking, ... Coo is een gezellig klein dorpje met mooie watervallen. Er zijn verschillende eet- en drankgelegenheden. De ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan Plosa of een kanotocht.

Leuk dorp, je kan er heel mooi wandelen.

M. Wafelaar, 23-7-2015
    Voor de kinderen is Plopsaland om de hoek.

Veel sportieve activiteiten en Plopsa voor kids!

Rik S., 3-5-2015
    Prima bestemming om met gezin of vrienden sportief bezig te zijn. Je kunt Quad rijden, wandelen, fietsen, noem maar op. Met kleine kinderen ga je natuurlijk naar PlopsaCoo en daarna even wat eten of drinken in een van de restaurantjes om de hoek.
Coo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 51 reviews