Reviews over Comblain-au-Pont

Wondermooie uitzichten

wendy
    11-1-2018
    Het uitzichtpunt op het kerkhof is prachtig om te zien. De wandelweg naar boven langs de dorpskern is wel een beetje gevaarlijk, erg smalle weggetjes naast een afgrond. Best kan je vanaf de school naar boven gaan, daar is de weg wel breed. Het kerkhof zelf is ook heel imposant om te zien, zeer oude grafstenen. Alsof de tijd er stil is blijven staan! Heel rustgevende plaats! Het dorp zelf met maar weinig winkels is ook wel best gezellig.

Prachtige omgeving

Ida
    28-7-2017

Fijn voor wandelaars. En goed getrainde fietsers.

Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik de auto pakken.

Uitgaansleven is er niet.

Wel een goede pizzaria, lekkere bakker. Supermarkt en wat barretjes en terrasjes.

Ook als je van klimmen houd is er een bijzondere beeldentuin.

En zijn er vlakbij grotten.

Vlakbij is er een stationnetje voor de trein

Er zijn ook bussen maar je moet een beetje frans kennen om de diensten te ontcijveren.

Relaxen op de Glamping

Coco Sweethearts
    27-6-2016
    De Coco Sweet (tent/huisje) was verrassend leuk en comfortabel ingericht. De camping is mooi gelegen naast een riviertje en tussen de beboste heuvels. Schone toiletten en doucheruimte was goed.

Top omgeving, ligging erg centraal

linda
    23-8-2015

Helemaal top, veel wandel en fiets mogelijkheden.

Grotten, klimmen, watervallen, kanoën en kayakken. Alles wat je maar wilt is in deze omgeving binnen handbereik.

De onverwachte ruwheid van de rotsformaties waren super, niet verwacht in deze omgeving.

Totaal anders dan de Ardennen in de provincie Luxemburg.

Zeker voor herhaling vatbaar.

mooi dorpje

mamons
    9-8-2015
    mooi plaatsje er is veel te doen en te zien. typisch belgisch en mensen zijn niet heel vriendelijk totdat je frans tegen ze begint te praten. Grotten zeker de moeite waard, maar ook de steengroeves van Geromont. Mooie wandeling gemaakt daar.
Comblain-au-Pont scoort een 7 uit 10, op basis van 31 reviews