Reviews over Comblain-au-Pont

Heerlijk plekkie!

Tinus G,
    17-10-2018

Heerlijke plek aan de rivier! kinderen fijn genoten in het zwembad en de activiteiten die door de medewerkers werden georganiseerd zijn top geregeld :-)

mooi camping geweldige mensen

Akkus,
    25-8-2018

Ik vond een leuke knus familie camping. Uitbaters leuke mensen betrouwbaar Allert behulpzaam. Als je binnen komt voel je gelijk thuis echte aanrader mensen die rust willen en wat willen ondernemen. Groet Fatih Akkus

Gewéldige week

Fam. Kloosterman,
    14-8-2018

Voor de 3de keer naar Le Confluent geweest met ons grote gezin. Wederom herkennen wij niets in de klachten die er zijn. Bij aankomst ontvingen we een paar flessen drinken ivm de hitte. Na een vlotte incheck kon onze vakantie beginnen. De kinderen hebben zich net als pa en ma kostelijk vermaakt. Bedankt Bert en Astrid voor de sfeer en de gezelligheid die jullie creeërden, vooral tijdens de muziekbingo :)

Fantastisch!

Soraya,
    4-8-2018

Super leuke gezellige gezinscamping. De beheerders Astrid & Bert doen er alles aan om je het naar je zin te maken. Mooi, schoon en onderhouden zwembad en sanitair. Er had nog een toilet/ douche gebouw achteraan op de camping mogen staan. Maar verder echt super!

Mooie camping, veel te doen in de omgeving

Janneke,
    1-8-2018

We hebben een topvakantie gehad. We werden leuk ontvangen door de eigenares van de camping en na wat opstartproblemen (de elektriciteit op onze plek deed het niet waardoor we op onze eerste dag van 15.00 tot 21.00 uur zonder hebben gezeten) hebben we een geweldige week gehad.

Cmaping le Confluent is een rustige camping, veel Nederlandse gezinnen met jonge kinderen.

Zwembad is klein, maar daar zijn we maar één keer in geweest.

In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. We hebben gekajakt, de grotten van Remouchamps bezocht, we zijn een dagje naar Luik geweest, Vaals (drielandenpunt), Valkenburg. De minigolf op het campingterrein is leuk om te doen, ook voor volwassenen.

Voor de vrouwen zijn er twee douches, waardoor je ‘s ochtends soms 10 minuutjes moet wachten om te kunnen douchen. Ik vond dit geen probleem. Op dag twee ben je er wel achter wat de beste tijd is om te gaan douchen.

Kortom: mooie camping in leuke omgeving!

Comblain-au-Pont scoort een 8,9 uit 10, op basis van 31 reviews