Comblain-au-Pont

We hebben een aantal aanbieders voor Comblain-au-Pont voor je op een rij gezet:

Reviews over Comblain-au-Pont

• 8Chantal Worms01-12-2013

Mooie omgeving!

Tochten, fietsen, wandelen, wandklimmen, grotten.. je kunt het zo gek niet bedenken.. het is er allemaal even fijn en prachtig om aan deel te nemen.

De dorpjes en stadjes in de omgeving zijn er ook prachtig.

Wij hebben er op de camping Le Confluent gestaan zomer '13 en dat was ons zoooo fijn bevallen.

Daarnaast zijn wij super te spreken over onze druide gids bij de grotten "de afgrond" en kajakken op de Ourthe! Rondlopen in het kleinste stadje Durbuy en de zondagmarkt in Luik waren lekker dichtbij en een mooie aanvulling op ons "programma".

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2013

• 6Natasja08-01-2017

Sympathiek, maar niet voor herhaling vatbaar

Comblain-au-Pont is op zich een redelijk slaperig, oninteressant dorpje in de Belgische Ardennen, maar als je voor de juiste accommodatie kiest kun je er heerlijk tot rust komen of juist lekker sportief bezig zijn. In het dorpje zelf zijn weinig voorzieningen, maar alle ondernemers die er gevestigd zijn, zijn even sympathiek en behulpzaam. Er is een lief sigaretten annex souvenirwinkeltje waar wij uiterst vriendelijk en geduldig werden geholpen ondanks het feit dat wij geen woord Frans spreken, er is een nette snackbar, een leuk plaatselijk café en een boven verwachting goed restaurantje met een terras dat uitkijkt over de rivier. En dat is ook precies alles wat er is. De rivier daar moet je je overigens niet te veel van voorstellen, want over het algemeen genomen is het water niet dieper als 20 centimeter. Er zijn in de omgeving een aantal hele nette, rijk gesorteerde supermarkten en een paar plaatsjes die zeker het bezoeken waard zijn. Het stadje Spa is met de auto makkelijk aan te rijden en heel leuk om eens door te wandelen. Uiteraard zijn daar de beroemde thermen om te bezoeken, maar er is ook een overvloed aan leuke winkeltjes en gelegenheden om lekker iets te eten en drinken. In de directe omgeving van Comblain-au-Pont kun je heerlijk wandelen, mountainbiken, kanoën of de grotten bezoeken. Voor natuurliefhebbers en sportievelingen een absolute aanrader, maar als je meer van de cultuur en het bruisende leven bent heb je hier niets te zoeken. En als je voor je rust komt is camping "le Confluent" zeker geen aanrader! Op camping "le Confluent" na was Comblain-au-Pont voor ons zeker een plaatsje waar wij het vakantiegevoel van kregen!

• 3Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6diana06-05-2014

net dorpje

net dorpje, supermarkt is prima. maar zou best wat meer van te maken zijn qua terrasje/ restaurant

• 7Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn

april 2014

• 10wendy11-01-2018

Wondermooie uitzichten

Het uitzichtpunt op het kerkhof is prachtig om te zien. De wandelweg naar boven langs de dorpskern is wel een beetje gevaarlijk, erg smalle weggetjes naast een afgrond. Best kan je vanaf de school naar boven gaan, daar is de weg wel breed. Het kerkhof zelf is ook heel imposant om te zien, zeer oude grafstenen. Alsof de tijd er stil is blijven staan! Heel rustgevende plaats! Het dorp zelf met maar weinig winkels is ook wel best gezellig.

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2018

• 7Lianne31-08-2013

Leuk

Grotten en St. Martin. Comblain au Pont mist de sfeer, zoals andere steden in de Ardennen deze bezitten.

• 6Sfeer in stad
    • 5Uitgaanslevenn

augustus 2013

• 9Coco Sweethearts27-06-2016

Relaxen op de Glamping

De Coco Sweet (tent/huisje) was verrassend leuk en comfortabel ingericht. De camping is mooi gelegen naast een riviertje en tussen de beboste heuvels. Schone toiletten en doucheruimte was goed.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Ida28-07-2017

Prachtige omgeving

Fijn voor wandelaars. En goed getrainde fietsers. Voor mensen die slecht ter been zijn zou ik de auto pakken. Uitgaansleven is er niet. Wel een goede pizzaria, lekkere bakker. Supermarkt en wat barretjes en terrasjes. Ook als je van klimmen houd is er een bijzondere beeldentuin. En zijn er vlakbij grotten. Vlakbij is er een stationnetje voor de trein Er zijn ook bussen maar je moet een beetje frans kennen om de diensten te ontcijveren.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Ivo11-08-2011

rustiek stukje Ardennen

Echt een aanrader: rustige omgeving, zeer groot wandelgebied met natuurgebieden LEs Tartines, Roches Noires. Grotere steden in de buurt als Durbuy, Aywaille, Luik. Gemoedelijke sfeer en alles in de directe omgeving(bakker, slager, supermarktje, pinautomaat etc) Verderop gelegen grotere winkels, supermarkten. Toeristische attracties: grotten van Remouchamps of Comblain, vleermuizenmuseum, dierentuin. Outdoormogelijkheden: wandelen, kanovaren op de Ourthe, boogschieten, klimmen, abseilen, mountainbikeverhuur, grotbezoek. Leuke accomodaties: camping le confluent of herberg rivage

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Koning25-08-2012

mooie omgeving

een uitstekende plek voor wandelingen, klimmen, abseilen en vissen in de rivieren

augustus 2012

• 6Ruud van de Kerkhof21-02-2017

huurtent was niet echt best, de omgeving Super

De omgeving is geweldig, camping is rustig (heb geen last gehad van de spoorlijn). Op de camping mag en kan alles. Er hangt een relaxte sfeer. Fijne Plek en fijne mensen...

• 9Sfeer in stad
    • 10Omgeving