Sorteren

Reviews over Burg-Reuland

Mooie Natuur

N
    7-9-2017

De natuur is er mooi, verder is er niet zoveel te beleven!

Mooi gebied met wat oude plaatsen

Nils
    25-8-2017

Burcht in Burg Reuland is leuk. Omgeving is heuvelachtig. Veelal weides, afgewisseld met stukken bos. Als je voor de echte uitgestrekte bossen gaat, moet je een iets ander stukje zoeken.

camping Hohenbusch ligt op 5km van St Vith

Luc Soetaert
    25-6-2017

voor mensen die hun eigen ding willen doen is de camping dicht bij St Vith gelegen waar tal van supermarkten zijn , restaurants en andere winkels , da's heel praktisch en geruststellend. je zit er niet te ver afgezonderd van alledaagse dingen en dat resulteerd in een goeie sfeer

Schitterend gebied met vriendelijke mensen

Martin schuilenklopper
    21-2-2017

In de maand augustus was hier ook een erg gezellige jaar markt met een schitterend vuurwerk als afsluiting .

De omgeving is bosrijk en heuvel achtig met kleine wegen door weilanden en bossen.

Heel erg mooi voor mountenbike of wielren fiets. Ook konden we daar e-Bikes huren en daar over een schitterend fietspad de omgeving verkennen (vennbahn).

Kortom voor ons een heerlijke vakantie gehad.

Minpunt: met een gewone stadsfiets is het te heuvelachtig.

Schitterende omgeving..!!

Fam. Kappé
    10-1-2017

Geweldige streek om in alle rust van een wel verdiende vakantie te genieten. De door ons bezochte camping beschikt over een mooi buitenbad, en prima speeltuin voor de kids. Zeer mooie wandel en fietsgebieden. Dichtbij mooie Duitse steden en nabij Luxemburg. Wij zijn er met ons gezin met jonge kinderen nu twee keer met de caravan geweest... de kinderen willen terug!

Burg-Reuland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 36 reviews