Burg-Reuland

Reviews over Burg-Reuland

camping Hohenbusch ligt op 5km van St Vith

Luc Soetaert,
    25-6-2017

voor mensen die hun eigen ding willen doen is de camping dicht bij St Vith gelegen waar tal van supermarkten zijn , restaurants en andere winkels , da's heel praktisch en geruststellend. je zit er niet te ver afgezonderd van alledaagse dingen en dat resulteerd in een goeie sfeer

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Schitterend gebied met vriendelijke mensen

Martin schuilenklopper,
    21-2-2017

In de maand augustus was hier ook een erg gezellige jaar markt met een schitterend vuurwerk als afsluiting .

De omgeving is bosrijk en heuvel achtig met kleine wegen door weilanden en bossen.

Heel erg mooi voor mountenbike of wielren fiets. Ook konden we daar e-Bikes huren en daar over een schitterend fietspad de omgeving verkennen (vennbahn).

Kortom voor ons een heerlijke vakantie gehad.

Minpunt: met een gewone stadsfiets is het te heuvelachtig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Schitterende omgeving..!!

Fam. Kappé,
    10-1-2017

Geweldige streek om in alle rust van een wel verdiende vakantie te genieten. De door ons bezochte camping beschikt over een mooi buitenbad, en prima speeltuin voor de kids. Zeer mooie wandel en fietsgebieden. Dichtbij mooie Duitse steden en nabij Luxemburg. Wij zijn er met ons gezin met jonge kinderen nu twee keer met de caravan geweest... de kinderen willen terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Variatie ten top!

Ed Kuiper,
    25-5-2015

Ook buiten de camping is er heel veel te doen binnen zeer redelijke afstand. Of je nu een stukje gaat fietsen over de Vennroute van het oude spoor of gewoon een stukje toeren met de auto, je wordt altijd wel verrast door iets moois van de omgeving. Er is echt van alles te doen in de omgeving en voor ieder wat wils. Of je nu alleen voor de rust in de natuur gaat of de spanning van een race op een circuit, of dat je met je gezin naar een pretpark gaat of heerlijk rustig door een museum wilt dwalen, of bijvoorbeeld steden wilt bezoeken of een rustig dorpje, het kan allemaal. Het ligt ook uitermate gunstig gelegen voor dagtripjes naar Duitsland of Luxemburg, je bent er zo!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Mooie, rustige wandelomgeving

Karel Meuleman,
    10-9-2013

Het is er zo afgelegen dat je er op vele plaatsen in het dal geen gsm-bereik hebt. Als dat een probleem mocht zijn dan kun je soms via het Duitse of het Luxemburgse net bellen. Van hier uit ben je op 5 minuutjes in Luxemburg (Weiswampach) of in Duitsland (Lützkampen), langs haast verlaten wegen met schitterende panorama's.

Gereisd met partner in augustus 2013
Burg-Reuland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 36 reviews