Reviews over Burg-Reuland

Zeer mooie rustuge lokatie in mooie omgeving

Caroline Laeremans,
    21-8-2018

We hadden hier een uitstekend verlengd weekend met onze 2 tieners. Heel verzorgd, nette kamer, gemakkelijke bedden, lekker eten, heel vriendelijk onthaal en service gedurende gans het verblijf. Mooie omgeving, van waaruit je prachtige maar pittige wandelingen en fietstochten kan doen. Vennbahn ligt hier op 30m van hotel. Streek en hotel zowel voor gezinnen, groepen , koppels als alleenstaanden. Zwembad is pluspunt. We kome hier zeker terug.

Prima!

M. F.,
    8-8-2018

Zeer behulpzame familie. Veel activiteiten voor kleine kinderen of ouderen. Kinderen tussen 13-17 jaar hebben alleen het zwembad. Dit was een prima zwembad! Voor jong en oud. Jammer dat er geen winkeltje op de camping is. Wel kun je broodjes bestelling en een paar ontbijtproducten kopen. Lekkere frituur bovenaan de camping. Jammer dat er zoveel vaste gasten zijn. Zeer ruime stacaravan en plaats. Ligging minder mooi. Prijs en kwaliteit prima in orde.

heerlijk ontspannen relaxed

jungst,
    5-8-2018

heerlijk plekje om te ontspannen of om aktief bezig te zijn.

Leuk maar eenvoudig en niet voor oudere kinderen

Wendy Van Der Meij,
    3-8-2018

De camping plek met privé sanitair is leuk maar wel afgelegen in een hoek gestopt tussen de stacaravans.

Dat vonden wij wel jammer...hun nemen privé sanitair erg letterlijk privé.

Sanitair netjes en schoon bij aankomst en luxe natuurlijk bij je tent/caravan.

Alleen de afwerking buiten kant is slecht..en geen buitenlicht.

Wegen erg slecht en brokkelige en veel stenen

Animatie is meer voor kinderen tot 7 a 8 jaar....

Zwembad netjes en schoon wel.snel vol als warm weer is dan sta je dicht op elkaar. Geen winkel op de camping en alleen frituren kan je kopen.patat vonden wij niet lekker.

Eigenaren zijn vriendelijk en receptie netjes ontvangen

Omgeving geweldig mooi en veel te doen...Luxemburg tanken

Winkels op 5 km afstand Aldi en Lidl en Delhaize

Camping is eenvoudig maar niet super slecht...

Week was voldoende

Gezellige, nette, niet te grote camping

W. Kleintjens,
    1-8-2018

Gezellige, niet te grote, overzichtelijke camping. Fijn voor jonge kinderen, ze kunnen zelf overal naar toe lopen. Animatieprogramma is simpel, maar leuk voor jonge kinderen.

Zwembad is netjes, maar met heet weer in het hoogseizoen natuurlijk wel snel druk.

Verbeterpunt is het hoofdpad vanaf ingang camping tot autovrij veld. Afgebrokkeld asfalt, hier en daar grind, dan weer losse stenen en zand. Ziet er onverzorgd uit.

Jammer dat op de camping alleen friet en snacks te verkrijgen zijn.

Omgeving is erg mooi en er is veel te doen; genoeg foldertjes te krijgen bij de receptie. In St. Vith veel winkels en Aldi en Lidl op 5 min. rij-afstand.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping.

Burg-Reuland scoort een 7,7 uit 10, op basis van 36 reviews