Aubel

Vakantie in Aubel

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Aubel

Reviews over Aubel

• 8Rdeboer12-09-2013

Leuk dorpje!

Gezellig dorpje met alles wat je nodig hebt. Supermarkten / kledingwinkels / terrasjes en restaurants. Erg gezellig!

• 8Cultuur

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 7Nathalie04-04-2013

Klein stadje in land van Herve

Aubel zelf stelt mi niet veel voor, maar het ligt in een schitterende omgeving waar wandelaars en fietsers (betere conditie) hun hart kunnen ophalen.

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met vrienden in april 2013

• 7Adrianus12-10-2012

weinig te beleven

de markt op zondagmorgen is een bezoek meer dan waard

• 6Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2012

• 8monique keereweer06-10-2012

Leuk dorp/stadje

Een leuk dorp. Verschillende restaurants, helaas mag je niet overal met een hond binnen. En als je voor 18.00 ergens wilt eten, gaat dat niet.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 8tinekehollenberg18-06-2012

Landelijk klein stadje

Het stadje zelf is gezellig maar stelt niet veel voor. Het ligt in een mooi fiets- en wandelggebied, tussen de Voerstreek en de Ardennen. Luik en Maastricht en Aken liggen dicht bij.

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10caro de rijks17-12-2011

leuk en mooi verzorgd dorp

aubel heeft een gezellige dorpskern met winkels en terrasjes en niet te vergeten een heerlijke pizzeria/italiaan. buiten aubel een prachtig authentiek uitzicht en omgeving met oude hagen en weilanden vol hoogstambomen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Sfeer in stad

december 2011

• 8Remy20-03-2011

Leuk plaatsje in de poort van de Ardennen

Wij zijn in Aubel terecht gekomen door het lokale bier en kaasjes dat in het klooster Val-Dieu gemaakt wordt. Bij het klooster zijn twee restaurants een mooie tuin en een winkeltje te vinden waar men de streekproducten kan kopen. Vanuit het klooster starten ook diverse wandelroutes. Wij zijn na het klooster het centrum gaan bezoek wat ons aangenaam verraste. Er was een markt en diverse horeca te vinden voor een hapje en een drankje. De ligging is verder zeer centraal: Maastricht, Vaals en Valkenburg liggen dichtbij!

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8bardiebart16-06-2010

Leuke plaats

Zijn hier geweest tijdens een lokale markt. Dat was de moeite waard. Veel streekproducten!

• 8Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Susan07-08-2008

Ideale vakantiebestemming!

Je hoeft niet ver te rijden om toch echt op vakantie te zijn. De omgeving is ontzettend mooi en er is genoeg te doen. Ideaal dus, behalve misschien als 't weer tegenzit maar daar hadden we gelukkig geen last van. En zelfs dan zijn er genoeg leuke steden in de buurt om te bezoeken!

• 10Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Jean Hupperets01-08-2006

We kwamen door Aubel op weg naar de Ardennen en zijn eigenlijk niet meer weggegaan. Een heerlijk klein stadje in een prachtige omgeving op slechts 2 uur rijden van Midden-Nederland. Absoluut een aanrader! We hebben gelogeerd in B&B La Bushaye. Erg mooi, goede nachtrust en - heel handig - nederlandse eigenaren.

• 9Cultuur

Gereisd in augustus 2006