We hebben een aantal aanbieders voor Zutendaal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Zutendaal voor je op een rij gezet:

Reviews over Zutendaal

J.G.M. Stoffels,
    17-6-2018

Zutendaal is een mooi park met alle voorzieningen, die men nodig heeft, bovendien heb je daar de hoge Kempen, waar je heerlijk kunt fietsen, alleen jammer dat er weinig bankjes staan waar je even kunt uitrusten. Maastricht ligt vlakbij, zoals ook Tongeren en Hasselt, mooie steden met veel bezienswaardigheden. Echt de moeite waard om daar op vakantie te gaan.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi rustig dorp midden in het groen

Chris M,
    31-3-2018

Zutendaal verdient de titel 'groenste gemeente van Limburg' met zijn gedeelde ligging in Park Midden Limburg, met zijn blotevoeten pad, zijn wandelingen doorheen de bossen en het praktische centrum met shops, eetgelegenheden en de mogelijkheid om diverse sporten te beoefenen

Gereisd met partner in maart 2018

veel wandel fiets mogelijkheden, wel veel heuvels

familie H,
    25-7-2017

kinderboerderij met speeltuin in Lanaken ( Domein Pietersheim) heel leuk. het cafe restaurant van Hoeve Pietersheim>onhygienische bereiding o.a. brood was van vorige bezoekers (de pate was er afgeschraapt), de omelet aangebrand dit gemeld , ja dat is jammer, verder geen aktie. De eigenaar was er niet was in andere zaak en het aanwezige personeel wilde nauwelijks reageren. Onze groep heeft de gevolgen geweten.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Familie Bomans,
    27-8-2015

Prachtige, afwisselende omgeving (bos, hei, kanalen, veel industriele monumenten), met veel goed aangelegde en heel duidelijk bewijzerde fietsroutes (knooppunt routes met duidelijke borden). Daarnaast valt het ons altijd weer op, dat Belgie veel gratis toeristische attractie's heeft, heel veel toeristische informatie, en het reizen per trein en bus ook nog eens heel goed betaalbaar is. Met een dagje mooi weer ga je gewoon even met de trein vanuit de Ardennen naar de kust of bijvoorbeeld Antwerpen. Voor winkels moest je naar het nabijgelegen Bilzen. De bewegwijzering naar het park kan beter.

Gereisd met partner in augustus 2015

Mooi Zutendaal is ECHT mooi

toos van den broek,
    11-8-2015

Een park midden in de natuur met fantastische horeca, een goede parkwinkel en een schitterende villa. We waren er een week-end midden in het hoogseizoen en het was er heerlijk rustig terwijl alle vakantiewoningen vol zaten. Zelden zo meegemaakt. jullie verdienen een 10 plus.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Aug 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zutendaal scoort een 7,9 uit 10, op basis van 161 reviews