Limburg (België)

We hebben een aantal aanbieders voor Limburg (België) voor je op een rij gezet:

vakanties Limburg (België)

We hebben een aantal aanbieders voor Limburg (België) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over accommodaties in Limburg (België)

fantastisch park

Elke Cambré,
    25-3-2019

We verbleven in maart voor de 3de keer in park Molenheide.

De huisjes zijn prima in orde, heel proper en gezellig. Onze dochter vindt de speeltuin en het zwembad geweldig. Ideaal park voor met kindjes en een prima prijs kwaliteitsverhouding.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

Geweldig

Mieke,
    25-3-2019

Tof weekend gehad.het spijtige was wel dat vanaf vrijdag 13 u zoveel auto s het park op gereden kwamen tot s.avonds laat plus nog zaterdag.ze zouden beter zeggen van 13u tot 17u.evergreenz is geweldig om te gaan eten zowel ontbijt als avond eten.Heel vriendelijk personeel achter de kookpotten zowel s morgens als s avonds.

Het eten is echt heel lekker.je kan ook een all in formule nemen om te drinken.In het zwembad zouden ze geen dagtoeristen mogen toe laten,we betalen genoeg en we zaten wel in een echte drukte.Het water was echt aan genaam van temperatuur.

Huisje was ook heel goed en vrij goed gepoetst al heb ik een drankflesje onder de kussens van de zetel gevonden en spinnewebjes in de velux van de keuken maar daar maak ik me niet druk om.

T was TOP

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019
    General Manager, General Manager, 26-3-2019

Beste Mieke,

Bedankt voor uw zeer positieve review over ons park.

We zijn blij om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad en dat u heeft genoten van de Aqua Mundo en andere activiteiten. Vrijdag is inderdaad een drukke wisseldag waardoor veel gasten spullen moeten in- en uitladen.

Fijn om te horen dat het personeel vriendelijk naar u was en dat u heerlijk heeft gegeten in onder andere de Evergreenz. Wij hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien op ons park.

Met vriendelijke groeten,

Frank van Ouytsel

General Manager

Center Parcs De Vossemeren

Geweldig familieweekend in de Patio+ bungalow!!

Josje Koelewijn - Drenth,
    25-3-2019

Voor ons was het een familieweekendje met z'n 10en. We zaten in een Patio+ bungalow.

Het was een heerlijk weekend; een super mooi en net huisje, lekker gezwommen en gewandeld.

We vonden het allemaal jammer om weer naar huis te gaan! Molenheide, we komen zeker weer terug!!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Fantastisch ontspannend verblijf

De Vos Veerle,
    24-3-2019

Jammer dat de 2de toilet aan slaapkamer was en niet apart.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Leuk!

Olivia,
    23-3-2019

Gezellig, vriendelijk, rustig (buiten vakantie), zwembad super voor kleine kinderen... voor iets oudere kinderen misschien een beetje ‘saai’. Leuke binnenspeeltuin voor verschillende leeftijden. Bowling en minigame ook heel leuk. Voor de rest wel weinig te beleven (als je voor bvb een week komt). Ook de winkel was maar beperkt in aanbod en zeer beperkt open (enkel woe, zat en zondag). Voor ons was het wel een topvakantie!

Huisje ook heel proper en aangenaam! Wel koud bij aankomst...

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019