vakanties Limburg (België)

Reviews over accommodaties in Limburg (België)

Voor herhaling vatbaar

gerdy derck,
    10-12-2018

Zeer mooi de nieuwe chalets

Altijd vakantie in Center Parcs De Vossemeren

Familie Dumalin,
    5-12-2018

Huisje met alles erop en eraan in een groene omgeving, sfeer maak jezelf :-))) alle avonden ging de open haard aan, gourmetavondje, spaghetti, ballen in tomatensaus en daarna volgden gezelschapsspelletjes met een drankje

Racefietsen gingen ook mee, ideale fietsroutes die beginnen direct buiten het park, tip via Fietsnet/routeplanner, maak je in de streek ideale fietsritten. Bezoekje gebracht aan natuurpark Sahara in Lommel niet ver van het park, ideaal voor wandelaars.

Het zwembadparadijs heeft zijn naam niet gestolen in het park, alles aanwezig voor de waterratten onder ons

Vriendelijke medewerkers, kortom een aanrader

We komen al jaren naar Centerparcs, zegt genoeg.

General Manager, General Manager, 6-12-2018

Beste familie Dumalin,

Hartelijk dank voor deze prachtige vakantie beschrijving.

Het maakt ons zo blij te lezen dat u werkelijk van alles 100% genoten heeft!

We hopen dan ook u in de nabije toekomst nogmaals op ons park te mogen verwelkomen zodat u wederom van al het moois hier kunt genieten.

Tot weerziens,

Frank Van ouytsel

General Manager

CenterParcs De Vossemeren

Heerlijk relaxte week.

Kees,
    5-12-2018

Het park met faciliteiten dreigt enigszins gedateerd te raken maar heeft nog steeds een fijne sfeer.

Mooi park met veel faciliteiten

Shizzy,
    5-12-2018

Vriendelijk en behulpzaam personeel tijdens een rustige midweek in november. Mooie Aqua Mundo en Discovery Bay. Onze dochter van 1,5jr vond de dieren van de kinderboerderij en de flamingo's in de Market Dome geweldig. De VIP cottage was schoon en had fijne bedden voor een goede nachtrust. Wij komen zeker terug naar Centerparcs.

Ruim, open, mooi en groene park!

Dieter Blavier,
    5-12-2018

Prachtig park in het groen met schitterend meer en strand. Zeer veel mogelijkheden qua activiteiten en horeca. Premium huis 6 pers was in orde. Iets meer belichting op straat en nieuwe betegeling jacuzzi's is nodig.

General Manager, General Manager, 5-12-2018

Beste Dieter,

Hartelijk dank dat u de tijd nam deze mooie beoordeling te schrijven.

Het is fijn te lezen dat u ten volste geniet van de prachtige natuur in en rond ons park. Daarnaast heeft De Vossemeren inderdaad een uitgebreid aanbod op vlak van activiteiten - elke leeftijd vindt wel iets naar zijn zin.

Leuk ook dat de horeca u goed bevallen is.

Uw tips ivm de belichting en de jacuzzi's geven we door aan de betroffen afdelingen, zodat zij kunnen bekijken wat er naar de toekomst toe kan gebeuren.

We hopen u in de toekomst nogmaals op De Vossemeren te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Frank Van Ouytsel