Reviews over Peer

Heel leuk om er even tussenuit te zijn

Jurgen Deschoemaeker,
    16-1-2019

Heel leuk om er met de familie even tussenuit te zijn.

Leuke ligging, fijne kinderboerderij.

Extra vermelding voor het super kindvriendelijk personeel

Het was geweldig!

Marieke,
    15-1-2019

Wij waren met 4 personen. Het is een geweldige omgeving. Mooie grote plaza.

Ook voor de kinderen is er een grote speel hal waar ze heerlijk kunnen spelen.

Wij hadden een mooie huisje dichtbij de plaza.

Ontspannend, rustig en gezellig

Brigitte,
    14-1-2019

Onze bungalow was klein maar gezellig en goed gelegen aan het water!

Het was er rustig en het grootste voordeel in vergelijking met de Nederlandse parken waar ik al naartoe geweest ben was dat er GEEN auto's rondreden tijdens ons verblijf!

Het was ook heel proper en overal waren er plaatsen waar je pmd, paper, glas en afval kwijt kan wat dus resulteert in een proper en aangenaam park om te wandelen en te fietsen!

De grootste troef van Erperheide is het zwembad met een verwarmd bubbelbad buiten en het grote zwembad buiten en ook het binnenzwembad is gezelliger dan de meeste andere centerparcs! In de comfortbungalow's zou eventueel ook een dolce gusto mogen staan buiten de gewone koffiemachine! en de potten en pannen zijn ook maar beperkt! Wij koken nogal graag zelf tijdens ons verblijf! om altijd te gaan eten nogal duur en wij vinden het gewoon gezellig om in onze cottage te eten

Iedereen was heel behulpzaam en vriendelijk ook bij de receptie en het fietsenverhuur! Direct een andere fiets bij platte band!

De winkel had ook een voldoende aanbod

Wij hebben hier genoten met onze kleine familie!

Ontspannend

Familie Put,
    9-1-2019

Zeer kindvriendelijk,rustig en proper park

Jos Kruiter, General Manager, 14-1-2019

Beste familie Put,

we zijn blij om te horen dat jullie hebben kunnen genieten van jullie verblijf bij ons op het park.

Met Vriendelijke Groeten,

Jos Kruiter

General Manager

Center Parcs Erperheide

Zeker de moeite waard

Fam. Geusens-jansen,
    9-1-2019

Komen zeker terug. Was aangenaam en gezellig tijdens de kerstperiode. Weg van alle drukte!

Peer scoort een 8,8 uit 10, op basis van 216 reviews