Sorteren

Reviews over Lommel

Geweldig

Familie Hoogveld
    14-11-2018

Het weekend van 12 t/m 15 oktober 2018 genoten wij van een geweldig weekend op een geweldig park. Het weer was fantastisch en icm de mooie omgeving en alle herfstkleuren was het (WEER) een geweldige ervaring. We hebben genoten van het zwembad, de discoverybay, de terrasjes en een hapje en een drankje.

Geweldig park

EPA
    13-11-2018

Wij vonden dit een geweldig park. We hadden geluk met het weer, daardoor konden we nog optimaal genieten van de buitenactiviteiten. Een mooi groot meer met volop watersportactiviteiten voor jong en oud. Discovery Bay was ook erg succesvol bij onze jongens van 3 en 6 jaar. Er is veel vertier voor de kinderen op het park. In een grote hal bij de plaza zijn nog automatische auto's, een kinderbowlingbaan, trampolines, mini golf etc te vinden. Dit alles tegen een vergoeding. Deze munten kunnen makkelijk bij het evenementencenter of in de aanwezige automaten aangeschaft worden. Het zwembad boodt ook volop vertier. Leuke glijbanen, wildwaterbaan en een snorkelbad. De huisjes zijn zoals we gewend zijn van center parcs helaas erg achterhaald en oud. Hier hadden we ons al op ingesteld. Die zijn nodig toe aan renovatie en modernisering. Het personeel was erg vriendelijk. We hebben ook genoten bij Restaurant Nonna. Aanrader!

Mooi park, herhaling vatbaar

Lyndsay
    13-11-2018

Premium cottage, was naar center parcs normen heel schoon, verouderd interieur. Market dome is wat klein voor het aantal bezoekers. Was soms vechten om een plaats .

General Manager, General Manager, 13-11-2018

Beste Lyndsay,

Het is fijn dat u de tijd nam een vakantiebeoordeling te geven.

Bedankt hiervoor. Uw feedback geeft ons altijd de kans onze service naar u toe te verbeteren.

We hopen u in de nabije toekomst weer op ons park te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Frank Van Ouytsel

General Manager

CenterParcs De Vossemeren

Geweldig en We komen zeker terug.

Lenie
    30-10-2018

Geweldig park.

Medewerker zijn vriendelijk en herkennen ons als gast.

Park is mooi en schoon.

Cottage (VIP) was schoon en zeer luxe.

General Manager, General Manager, 13-11-2018

Beste Lenie,

Wat fijn deze mooie review te krijgen. bedankt.

We vinden het prachtig te lezen dat u en uw familie een geweldig verblijf op ons park hebben gehad.

Uw complimenten geven we door aan de betroffen afdelingen . Dit wordt zeer geapprecieerd.

Tot weerziens.

Met vriendelijke groeten,

Frank Van Ouytsel

General Manager

CenterParcs De Vossemeren

Heerlijke kindvriendelijke vakantie

Inge
    29-10-2018

Heel veel te beleven op het park.

Je hoeft het park niet af. Enige minpunt was dat we een huisje aan het water hadden gekozen maar bij aankomst bleek de "sloot" helemaal Droog te staan. De hengels waren voor niets mee dus.

Ook zijn ze te streng met de auto op het park. Ik was gevallen en had mijn enkel flink gezeerd en mijn man mocht bij niet bij het huisje afzetten dus moet heeeeeeel ver lopen op pijnlijke enkel. Dat was geen pretje!

Lommel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 441 reviews