Sorteren

Reviews over Lommel

Levendige Belgische grensplaats.

Edgar
    26-5-2018
    Lommel is een gezellig Belgisch grensstadje. Bij restaurant Diana in het centrum kan je lekker eten. Mensen die houden van de natuur: Ga naar Lommel Sahara. Prachtig natuurgebied met wandelroutes en een 30 meter hoge uitkijktoren.

Leuk, gezellig plaatsje

Marian
    23-5-2018
    Leuke gezellige plaats. Mooie omgeving. Leuke restaurantjes

Martino
    21-5-2018
    Dit weekend weer geweest. Aardige mensen. Prijs technische goed. Voor de kinderen word veel gedaan met miniclub. En rijd een treintje. En een fijn meer waar je in kan zwemmen.

We hebben Genoten!

Sophie
    3-5-2018

Wij hadden een gezellig huisje met alle luxe van dien, hebben heerlijk gezwommen in het Subtropisch Zwembad en hebben veel plezier gehad in en om het park!

Lommel zelf vonden we wat saai maar Valkenswaard is heel gezellig voor een dagje uit en zeker als er markt is ! Voor boodschappen zitten de Lidl en de Aldi in de buurt en natuurlijk Mc Donald ;-], al met al een echte aanrader om er even lekker tussen uit te zijn!

mooie plek !

Hugo
    25-4-2018
    betalend parkeren is daar de boodschap !
Lommel scoort een 8,1 uit 10, op basis van 438 reviews