We hebben een aantal aanbieders voor Lommel voor je op een rij gezet:

Reviews over Lommel

Fantastisch 10/10.

persy louis rita eduard,
    19-2-2019

Lommel staat gekend voor zijn vriendelijkheid, al jaren gaan we naar daar, de gezelligheid en de natuur is echt bangelijk,alsook de middenstand is zeer klantvriendelijk. De bewoners op zich typis Limburgers pracht van mensen. ik kan er blijven over praten je moet het zelver maar meemaken :-). De markt is ook gezellig met zijn tal van terrassen kan je overal gaan genieten. Voor mij een dikke pluim voor Lommel :-).

Gereisd met vrienden in februari 2019

Levendige Belgische grensplaats.

Edgar,
    26-5-2018

Lommel is een gezellig Belgisch grensstadje. Bij restaurant Diana in het centrum kan je lekker eten. Mensen die houden van de natuur: Ga naar Lommel Sahara. Prachtig natuurgebied met wandelroutes en een 30 meter hoge uitkijktoren.

Gereisd met vrienden in mei 2018

We hebben Genoten!

Sophie,
    3-5-2018

Wij hadden een gezellig huisje met alle luxe van dien, hebben heerlijk gezwommen in het Subtropisch Zwembad en hebben veel plezier gehad in en om het park!

Lommel zelf vonden we wat saai maar Valkenswaard is heel gezellig voor een dagje uit en zeker als er markt is ! Voor boodschappen zitten de Lidl en de Aldi in de buurt en natuurlijk Mc Donald ;-], al met al een echte aanrader om er even lekker tussen uit te zijn!

Gereisd met partner in april 2018

Veelbelovend

Maresi,
    13-12-2017

Lommel is een heel gezellig stadje met voldoende eet- en drinkgelegenheden en winkelzaken, op amper 3 km van de Vossemeren. De nabije en verre omgeving van Lommel loont zeker de moeite om met de fiets of te voet te verkennen. Een aanrader!

Gereisd met partner in november 2017

Even buiten de grenzen van center Parks treden.

An,
    19-11-2017

Vlak naast Centerparcs bevindt zich een heel mooi natuurreservaat, de Lommelse Sahara. Wij wandelden met ons gezin naar de spectaculaire uitzichtstoren. En onze hond kon op een groot begrensd stuk bos heerlijk loslopen. Nadien een goei pint in taverne De Lossing. s' avonds gingen we eten in 'cantina', een heel gezellig, warm en tof restaurant in Lommel. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017
Lommel scoort een 8,6 uit 10, op basis van 442 reviews