Sorteren

Reviews over Houthalen/Helchteren

Zeer leuke eerste ervaring met Holiday Suites

Julie
    17-11-2018

Mooi idyllisch aangekomen in een sneeuwlandschap. Rustig gelegen appartement op het 3e verdiep. Alles zag er nieuw uit en zeer proper. Zeer leuk was het stapelbed met 3 boven elkaar. Hier hebben de kinderen 2 nachten supergoed geslapen. Dubbelbed voor ons wat smal maar wel goede matras. Zwembad Hengelhoef naast de deur en met kinderen bezoeken wel waard. Winterwonderland zeer leuke uitstap en met de kortingbonnen erbij die we ontvangen hadden van Holiday suites een extra troef.

Heerlijk weekendje, voor herhaling vatbaar

Julie
    17-11-2018

2e maal op Park Molenheide en terug een heerlijk weekend. Kids super kunnen ravotten & zwemmen in Saraland. Ditmaal ook gaan wandelen in het Wildpark, zeer moei met al die herfsttinten en nog nog nooit zoveel everzwijnen regelijk gezien.

Huisje zeer proper. Lekker gegeten. Zeer handig en mooi meegenomen dat we de zondag maar om 17u uit ons huisje moesten. Gewoonweg alles tiptop in orde. Voor herhaling vatbaar.

Zeker voor herhaling vatbaar

Jord Reusken
    14-11-2018

We hebben de villa Omega geboekt.

Een super mooi en grote villa met sauna.

kurt van hoorde
    11-11-2018

zeer leuke speeltuin, leuk zwembad

genieten vol plezier voor ouder en kind

Daphne Vergote
    11-11-2018

Mooie vakantie huisje, netje onderhouden.

zeer leuk speelparadijs voor de kinderen.

zowel voor klein al groot.

zwembad was netjes was volledig volgens de verwachtingen van onze kinderen.

een klein minpuntje in het zwembad vonden wij dat het zwembad water van de glijbanen ijskoud was. kinderen hadden vlug koud. we begrijpen natuurlijk dat het water er moeilijk op te warmen is, glijbanen gaan nu eenmaal naar buiten.

anders was dit voor ons een top weekend voor elk wat wils!

Houthalen/Helchteren scoort een 7,1 uit 10, op basis van 290 reviews