Hechtel / Eksel

Reviews over Hechtel / Eksel

Rustig Kempendorp

Rinus
    28-7-2016

Hechtel vormt samen met het wat noordelijker gelegen dorp Eksel één gemeente, Hechtel is een rustig dorp zonder veel franje, er zijn de nodige voorzieningen maar veel bezienswaardigheden zijn er niet, in het centrum ook geen gezellige terrasjes, het dorp moet het vooral hebben van zijn prachtige beboste omgeving waar een net ligt van uitstekende fietsroutes.

Gereisd met partner in juli 2016

Mooi en gezellig niets voor niks de groenste gemeente van

Tom
    15-6-2005

Mooi en gezellig niets voor niks de groenste gemeente van vlaanderen danscafés vollop aanwezig in het centrum evenals goede restaurants, met steakhouse, grand-café, gasterij,... heeft een uitstraling van een werelddorp vriendelijke mensen en veel duinen die kunnen doorgaan voor stranden ! bezoek eksel zeker eens !

Gereisd anders in juni 2005

Een klein dorpje, gemiddeld 24km van Hasselt en 30km van

Marleen
    6-2-2005

Een klein dorpje, gemiddeld 24km van Hasselt en 30km van Eindhoven Mooi en proper dorpje, veel bossen/duinen/natuur voor wandelingen. Uitgaansleven: er zijn een paar gezellige cafeetjes. Restaurants: Er zijn maar een handvol restaurants maar wel verschillende afhaal plaatsen (frituur/kebap/pizza)

Gereisd anders in februari 2005
Hechtel / Eksel scoort een 8,2 uit 10, op basis van 15 reviews