We hebben een aantal aanbieders voor Hasselt voor je op een rij gezet:

vakanties Hasselt

We hebben een aantal aanbieders voor Hasselt voor je op een rij gezet:

Reviews over Hasselt

Hotel vreselijk, Hasselt leuk. We komen terug.

H. Heuvelsland
    2-1-2017

Hasselt was leuk en sfeervol. Mooi centrum, leuke winkels en vriendelijk personeel. De kerstmarkt was klein maar gezellig. Goede koffie in een gezellig cafeetje met verwarmd terras. Minder was het ontbreken van wegwijsbordjes op cruciale punten. Verder goed naar onze zin gehad.

Gereisd Met vrienden in Thu Dec 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad

wendy
    20-8-2016

Mooie goed onderhouden stad met vele leuke activiteiten zoals het modemuseum, plopsaland indoor, Japanse tuin ... Leuke winkels met inculsief een Primark! Ook is het de moeite om de kerk van Pater Valentinus te bezoeken!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Een knusse stad.

r1sthebest
    17-8-2015

Hasselt is een knusse stad, met héél veel horeca. Voor ieder wat wils. De bezienswaardigheden vinden wij wel aan de magere kant. 8€ per persoon voor het modemuseum, 5€ per persoon voor de Japanse tuin, 6€ per persoon voor het jenevermuseum, ... En overal ben je op 15min. rond. En (bijna) overal betalend parkeren.

Gereisd Met partner in Sat Aug 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellige stad

Misa
    29-9-2014

Met een heleboel vrouwen hielden we een bachelorette-weekend in Hasselt. Dit is echt een heel gezellig stadje, met veel mogelijkheden om te shoppen en gezellig iets te gaan drinken. In Hasselt hangt er rustige en gedogen sfeer. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Winkels en nog eens winkels

Ronny
    11-7-2013

De ganse binnenstad is een grote winkel. Als wij daar waren was er dan ook nog eens markt, dus hebben wij de mensenmassa gevolgd. Misschien waren wij daar op de verkeerde dag maar van Hasselt heb ik niet zo genoten als van de anderen steden in de omgeving. Een winkelfreek zal hier dan helemaal zijn ding vinden.

Gereisd Met partner in Tue Jul 09 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Hasselt scoort een 8,4 uit 10, op basis van 142 reviews