We hebben een aantal aanbieders voor Genk voor je op een rij gezet:

Reviews over Genk

Mooi

Genk ontdekt !
    19-5-2018

We hebben 2 dagen gefietst door Genk en zijn omgeving. Zeer mooi en leuk fietsen. Veel groen en goede fietspaden. Park van Genk was zeer mooi. Rond Bokrijk gefietst, zeer mooi, door de bossen en water ! Echt een aanrader. Geen heuvels te beklimmen, gewoon rustig. Een ervaring rijker !

Gereisd Met partner in mei 2018

zeer leuk

vic
    4-9-2016

Mooie gerenoveerde shopping centra, zondagsmarkten, iedereen donderdagt, c-mine, natuurpark kempen met ingang katterbenia, molenvijverpark met zonnewijzers, planetarium, volle bak vennestraat, gezellige brasseries, leuk stadsplein, regelmatig optreden van bandjes op de marktpleinen, parkies, kortom zowel in de winter als in de zomer vanalles te beleven. En kortbij maasmechelen Village, Hasselt en Maastricht

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Goede uitvalsbasis

Marc
    11-7-2013

Genk is een vrij recente stad, dus geen pleiade aan monumenten om te bezoeken zoals in de andere Vlaamse steden. Maar het is wel een levendige stad met talrijke gezellige terrasjes en tavernes. Genk heeft ook goede accomodaties en kan dus zonder meer gebruikt worden als uitvalsbasis voor een bezoek aan Midden-Limburg. Op amper enkele minuutjes rijden ben je bv in het prachtige natuurreservaat "De Maten". C-Mine, het complex op de oude mijnsite is ook absoluut een bezoekje waard.

Gereisd Met partner in mei 2013

Leuke stad met verschillende shoppingcentrums

A en R Hammer
    15-1-2013

Leuke stad. Ik had de revieuws gelezen en was erg huiverig. Wij zaten tegenover het station.Ik was erg bang voor criminaliteit en bedreigingen zoals ik had gelezen in revieuws. Maar ik heb me geen moment angstig of bezorgd gevoeld. Veel shoppingscentrum die zo in elkaar over lopen. Veel leuke cafes brasseries enz om even wat te eten of te drinken. Tip eten bij 't Stadscafe en 360 is zeker aan te raden.

Gereisd Met partner in januari 2013

Mijn-verleden

Ann
    10-10-2011

Voor een beurs waren we toevallig in Genk, en zagen onderweg de mijnschachten van Winterslag staan. Wij er naartoe, en het was indrukwekkend. Het was blijkbaar Dag van de Architectuur, en zo kon je de gebouwen van waaruit de sturing, de elektriciteitsproductie en de machines voor de sturing van de lucht en perslucht bewonderen. Het is schitterend om in een gebouw, dat ondertussen andere bestemming gekregen heeft, toch nog zoveel origineels (qua bouwstijl, interieur, machinerie,...) terug te vinden.

Gereisd Met vrienden in Sun Oct 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Genk scoort een 9,6 uit 10, op basis van 44 reviews