Froid-Chapelle

Reviews over Froid-Chapelle

om nooit te vergeten.

fam. loeffen,
    2-7-2018

geweldig mooie bungalow, en een park waar je helemaal rond kan wandelen, en dan de meren , geweldig,

het restaurant was ook een aanrader.de omgeving is ook prachtig, ook het stadje Chimay is een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2018

top dagen gehad.

Richard-Greet,
    11-11-2014

We hebben eerlijk gewandeld rond het meer "la plate taille". De grotten van Neptunes en de Bunker van Hitler bezocht. Lazergamen en golfen bij de stuwdam was erg leuk. Het klimpark " Natura park" is een absolute aanrader voor jong en oud.

Top dagen gehad in de omgeving, domein en het huisje.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Voor cultuur en natuur kan je hier terrecht

Christien,
    3-10-2014

De natuur is hier prachtig en is met een elektrische fiets goed te doen. Wel jammer dat er zeer weinig bankjes en/of picknicktafels zijn. Er zijn genoeg musea om indruk te krijgen van het cultureel erfgoed. Leuke oude dorpjes en bijzondere scheepsliften.

Gereisd met partner in september 2014

Niet echt een toplocatie !

Pille Christophe,
    31-8-2014

Weinig te beleven in de omgeving als je geen fanatiek wandelaar of fietser bent.

De stuwdam kan bezocht worden, er is een amfibieboot maar dat is het dan ook.

Publiek zwembad betalend, net als de rest vrij duur.

Men dient ook de auto te nemen om naar de winkel te gaan (4 km).

Alles is buiten en als het weer niet meezit is er eigenlijk weinig te doen / beleven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

mwoh

maurice.ter.haar,
    27-7-2013

Buiten Antwerpen en Brussel vind ik de Belgische entourage toch wel wat minder. Er word niet veel aandacht besteed om een en ander aantrekkelijk te maken voor toerisme. De steden zijn sober en weinig aantrekkelijke winkelstraten/restaurants etc. De infrastructuur is ook niet al te best. De natuur en omgeving is daarentegen wel prachtig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Froid-Chapelle scoort een 7,8 uit 10, op basis van 96 reviews