Sorteren

Reviews over accommodaties in Henegouwen

Fantastisch!

Roos
    7-10-2018

Wat een geweldige plek! Prachtige omgeving, heerlijk wandelen langs het meer naar de stuwdam en voor de kids een leuk zwembad! Op het park zijn fietsen te huur, ook elektrische en bij de stuwdam kun je crossfietsen huren. Leuk om naar Dinant te gaan of het leuke plaatsje Nismes.

Kortom, een prachtige plek voor een heerlijke vakantie!

Prachtige omgeving!

Petra
    2-10-2018

Wat een mooie omgeving. Het klimbos was geweldig! Tokkelen over het meer was spannend en leuk om te doen. Nette en heel schone huizen met geweldig uitzicht.

Bier en kaas proeverij bij auberge de poteaupre was heerlijk en gezellig.

We zijn verliefd geworden op de omgeving.

We komen zeker terug om te gaan fietsen.

Topvakantie gehad!!!

Sämira
    12-8-2018

Wij hebben een topweek gehad op dit park. Hadden extra luxe huisje nummer 1. Wat een mooi ruim huisje. Alles netjes...ruime keuken, goef werkende oven,vaatwasser, wasmachine en droger.

Genoten in de sauna en het bubbelbad en fijn dat er ook nog een aparte douche was.

Genoten van een mooi zwembad met fijne ligbedden buiten. Dat we voor t zwembad moesten betalen wisten we vooraf dus daar klagen we niet over. Tenminste altijd een ligbedje vrij.

Lekker strandje om te liggen en mooi meer om in te zwemmen. Inderdaad erg druk met ook mensen van buitenaf, maar dat mocht de pret van ons niet drukken. Leuk speeltuintje in t midden van de huisjes waar onze dochter alle avonden met veel nederlandse kids heeft gespeeld. Grill restaurant had heerlijke biefstuk😊

Enige minpuntje vonden wij dat alles vroeg dicht is in de avond...gezellig terrasje was leuk geweest. Maar al met al een top vakantie gehad! Kanotocht in Dinant is een aanrader!

Heel leuk

Famverhoek01
    12-8-2018

Morgen moeten wij helaas weer naar huis na een verblijf van twee weken. Het park ligt in een hele mooie omgeving waar je heerlijk kunt wandelen en fietsen. Bijna iedere dag hebben wij wel even op het strand gezeten en een lekker biertje gedronken bij de bar. De kinderen hebben surflessen gehad wat ze erg leuk vonden.

We hadden een bungalow tegen het bos aan waardoor deze rustig lag. De bungalow zelf was schoon en ruim genoeg voor ons vijf. Tijdens het verblijf ging de koelkast kapot en die werd binnen een uur gemaakt.

In de omgeving hebben we ondanks het warme weer nog best veel gedaan. Het kasteel van Chimay, de grotten van Neptunes en de railbikes zijn een absolute aanrader. We zijn ook aangenaam verrast door het bezoek van de stuwdam. Hier hadden we niet veel van verwacht maar het was best indrukwekkend en de gids sprak goed Nederlands.

De horeca kan wel verbeteren. De snackbar was niet fantastisch en het restaurant vonden wij wat duur maar het eten was wel lekker.

Net en redlijk park met weinig activiteiten..

ton van der vorst
    29-7-2018

Een goed verzorgde, schone en modern park, jammer dat vele beschrijvingen in het huisje (typisch) alleen in het frans beschreven wordt ondanks dat er vele internationale gasten aanwezig zijn. Op het park zijn geen enkele activiteiten en buiten de receptie is er niets, ook geen winkel ,zwembad (alleen het meer) e.d.. In de omgeving is redelijk weinig te doen zodat je op het park aangewezen bent of jezelf. Het huisje is ruim opgezet, maar in de winter ziet het park graag dat men het huisje stookt met de aan de receptie aanwezige (betaalde) houtblokken zodat de aanwezige warmtepompen minimaal gebruikt hoeven te worden. De receptie spreekt gelukkig behoorlijk goed nederlands. Let wel op dat de levensstandaard ter plaatse (en omgeving) hoger ligt en vele supermarken zijn veel duurder dan in nederland. Tevens let op dat de elektriciteit typisch frans is en men voor vele stekkers een verloop nodig heeft. Het park ziet er wel goed verzorgden schoon uit en is het redelijk rustig.

De receptie, Gestionnaire du Domaine, 3-8-2018
    Bedankt voor uw opmerkingen waarmee we de kwaliteit van onze service kunnen verbeteren. We zijn inderdaad in het Franstalige deel van België, maar al onze medewerkers spreken Nederlands. Alle technische, vrijetijds- en tijdschema-indicaties worden vermeld in een gebruikershandleiding in 4 talen in het huis, evenals in het welkomstboekje dat bij aankomst wordt uitgedeeld aan elke nieuwe huurder. Televisies hebben ook meer dan 40 kanalen in het Nederlands. Het landgoed heeft een boomklimpark op het terrein en vele andere activiteiten op alle 5 meren (waterskiën, kajakken, vissen, jetskiën, windsurfen, waterfietsen, golfen, minigolfen, waterfietsen ...) en veel toeristische activiteiten (het bezoek van Chimay en zijn beroemde bier, proeverij van het Fagnes-bier, een culturele rondleiding door het dorp Treignes, de grotten van Neptunus, Aquascope de Virelles, de vlinderboerderij) en meer plezier (lasergame, karting van Mariembourg, de amfibische bus van de rode krokodil). We hebben nog geen winkel op het landgoed, maar een kleine winkel is elke dag geopend op 500 meter (in de buurt van het tropische zwembad Aquacentre). In de winter krijgt elk huis met een houtkachel een pak hout om de sfeer van het huis warmer te maken (niet om het elektriciteitsverbruik te verminderen ...). Om te winkelen, en zoals in Nederland, kunt u kiezen tussen duurdere (Carrefour) of goedkopere winkels zoals Colruyt en Aldi. De elektrische stekkers zijn Frans-type effect (zoals overal in België), maar we bezitten receptie adapters. Ik hoop dat ik al uw vragen beantwoord en geven u het verlangen om bij onze domein terug te keren naar alle activiteiten te genieten.