Sorteren

vakanties Henegouwen

Reviews over accommodaties in Henegouwen

buiten zomerperiode weining te doen

sharmila
    1-3-2018

Golden Lakes Village.Met partner en kind van 8jr eind febr. geweest. Mooie plek maar nu weinig te doen. In zomer volop activiteiten te doen met mooie meer en strand. Supermarktje , Aquacentre, pizzeria en snackbar met auto 2 min. afstand. Aquacentre onvriendelijk personeel, water erg koud! Krijgt wel 60%korting op entree. Pizzeria en snackbar bepaalde dagen open, zeker buiten het hoogseizoen. Snackbar is simpel, snel en smaakloos. Frietjes gegeten was smaakloos. Mijn man had hamburger gegeten, dit zonder sla, kaas, komkommer ect. Bij terugkomt bij villa heeft ons kind maar een boterham met hagelslag gegeten, was veel lekkerder.

Lidl en Match supermarkt in Beaumont 15 min.rijden. Op plekje Cerfontaine 10 min. rijden vindt je t supermarkt Carrefoure market. Best prijzig vergeleken met nederlandse prijzen. Grotten van Han erg indrukwekkend en mooi om dit gezien te hebben. Is 1,5 uur rijden van Golden Lakes Village. Voordat je gaat kijk op de site of ze open zijn en naar de rondleidingstijden. (vaak is dit om het uur)

Prima camping als tussenstop met leuk achterland

Niels
    5-9-2017
    Nette plaatsen op een nette camping, beetje rumoer van de weg(waarschijnlijk omdat de hoofdroute naar Doornik tijdelijk was versperd tgv wegwerkzaamheden)

Prima hotel

N
    18-9-2016

Handig dat er gescheiden kinderslaapkamer is. Sleep, park & Fly arrangement werkt goed.

Eten is goed.

Je kunt niet naar de airport lopen vanaf het hotel.

Badkamer is wat karig qua uitrusting.

Prima hotel om te boeken als je vroeg moet inchecken op de airport en je een veilige plek wil hebben om de auto te stallen.

typisch van der valk. .

koen van hoof
    28-8-2016

typisch van der valk hotel... goed ontbijt.... prijs kwaliteit ok

Alleen spijtig geen airco op de kamer... maar hoe vaak hebben we dat hier in belgie nodig....

Henegouwen scoort een 7,1 uit 10, op basis van 201 reviews