vakanties Turnhout

Reviews over Turnhout

Genoten

Gerard Bosman,
    11-1-2019

Sfeervolle B en B, heel vriendelijke eigenaar, prima kamer, goed gesitueerd t.o.v centrum, goed ontbijt

Super b&b, bèrre schattige mensen!

Barney Blomme,
    11-12-2018

Bon bon jour/nuit is onze B&B bij uitstek, jaarlijkse traditie om er even te gaan uitblazen en ons te laten verwennen...

Turnhout op z’n best

Bart De Sterck,
    18-11-2018

Bed & Breakfast Bon-Bon “nuit” is de ideale uitvalsbasis om Turnhout te ontdekken. Supervriendelijke gastheer, die ons wegwijs heeft gemaakt en ons leuke adresjes heeft doorgegeven.

De b&b is enorm gezellig en sfeervol ingericht, zowel de kamers (volledig in 1930 Parijs thema) alsook het winkeltje, waar je ‘s morgens in kan ontbijten. Wij konden het alleszins niet laten om een paar flessen chocoladewijn en pralines mee te nemen, superlekker!!

Mooie B&B, gastvrij, ideale ligging

Ronald en Femke,
    7-11-2018

Hier geweest voor een weekendje weg. Heel gastvrij ontvangen, vroeger de kamer in was geen probleem. Ideale ligging, alle bezienswaardigheden van Turnhout liggen op loopafstand. En de kamers zijn erg mooi, leuke sfeer van Parijse jaren 30.

Sfeervolle plek

Staepels,
    4-11-2018

Bon Nuit is een gezellige B&B in een leuk en orgineel kader.Je waant je even in Parijs, jaren 30.

Vriendelijk ontvangst en lekker ontbijtje.

Turnhout scoort een 8,7 uit 10, op basis van 61 reviews