Sorteren

Reviews over Turnhout

Mooie B&B, gastvrij, ideale ligging

Ronald en Femke
    7-11-2018

Hier geweest voor een weekendje weg. Heel gastvrij ontvangen, vroeger de kamer in was geen probleem. Ideale ligging, alle bezienswaardigheden van Turnhout liggen op loopafstand. En de kamers zijn erg mooi, leuke sfeer van Parijse jaren 30.

Sfeervolle plek

Staepels
    4-11-2018

Bon Nuit is een gezellige B&B in een leuk en orgineel kader.Je waant je even in Parijs, jaren 30.

Vriendelijk ontvangst en lekker ontbijtje.

lovely B&B and SUPER owner

Lynne
    3-11-2018

This is a fantastic B&B. The owner is fantastic!!! Friendly, clean rooms, really unique decor. And the chocolate and croissants are to die for :-) This was my second time staying here and would absolutely recommend it!!

Fantastisch!

tessa
    27-10-2018

Wat een speciale en vooral zo sfeervolle B&B !! Het is een prachtig pand, bijzondere kamers en vooral een zeer sympathieke gastheer! Hij heeft ons goede tips gegeven over Turnhout met een leuk stukje geschiedenis erbij, van het Jachthof tot en met het maken van Absinth ;-)

Een heel leuke en fantastische ontdekking!

Frank Nuyts
    29-9-2018

Perfect bereikbaar met het openbaar vervoer. Goed en warm onthaal, heel verzorgd, mooi en speciaal met een thema ingerichte kamers. Alles is aanwezig voor een kort verblijf in de streek. Heel verzorgd en uitgebreid ontbijt. We willen het zeker aanraden en zelf kiezen we het zeker terug.

Turnhout scoort een 8,2 uit 10, op basis van 61 reviews