vakanties Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Voor hethaling vatbaar, super

Renske Damen, 15-4-2018
    Samen met mijn dochter geweest. Zeer kindvriendelijk en een warm onthaal bij de receptie door Lesley. Zo’n ontvangst zorgt al voor extra goede zin. Mooie kamer, volgens mij nog vrij nieuw. Ideale ligging bij het station, wij kwamen vanuit Nederland met de trein en hebben alles te voet ondernomen. Enkel een keer met de metro naar shoppingcenter Wijnegem, ook perfect vanaf het hotel. We hebben al besloten in het najaar terug te komen. Hopelijk met dezelfde vrolijke glimlach van Lesley achter de receptie

Zeker zijn geld waard..... Doen!

Jan Thuis, 22-10-2017

Het restaurant is gewoon heel erg goed, het personeel heel erg aardig en het park heeft gewoon een heel erg goede prijs/kwaliteits verhouding. De sfeer is heel goed, voor kinderen is er voldoende animantie. Kortom..... gewoon dooen.

Er is wel enige realiteitszin gewenst, want het is geen 5 sterren hotel en kost nog niet de helft van een park van andere keten. De verwachtingen die je hebt zul je daar ook op aan moeten passen. Maar.... Daarvoor krijg je een mooien ligging van het verblijf en eigenlijk alles wat je nodig hebt binnen handbereik.

Geef het maar eens een kans

Gezellig park, mooie ligging, veel activiteiten

Gageldonk van, Danny,Chantal,Kelsey,Demi en Damon, 20-8-2017

Mooie ligging, heerlijk park wanneer je graag omgeven bent door groen/rust. Animatie kids top (vooral voor kleine kids), leuke disco/muziek avond voor tieners. Bingo ook erg leuk(zelfs nog een fohn gewonnen) . Strandje heerlijk bij mooi weer...binnenzwembad goed alternatief bij minder weer.

Enige minpuntje vonden wij toen wij aankwamen het ontbreken van wifi....echter, in een heerlijke omgeving...hebben wij dit achteraf helemaal niet gemist deze week en hebben wij kunnen genieten van elkaar.

Nog een pluspunt vonden wij de overdekte vlonder....wat gezellig om hier samen te zitten, vooral bij goed weer...en bij wat regen is de overkapping genoeg.

Plus: betaalbaar supermarktje/eten etc.

Al met al een aanrader!!

super ,geheel gerenoveerd

José, 16-7-2015
    3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.
Antwerpen scoort een 8 uit 10, op basis van 2294 reviews