Sorteren

vakanties Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Super ontvangst gastvrouw super kon niet beter

Manege Equifun
    2-10-2018

Wij waren geselecteerd voor nationaal ponytornooi in merksplas en zochten logies voor 13 personen en 5 pony's.Linda,de gastvrouw, heeft voor alles gezorgd. Onze pony's hadden stalling tegen zeer betaalbare prijs en wij zelf zijn ontvangen geworden dat het niet normaal was. Het hotel is niet modern maaroh zo charmant wij voelden ons direct thuis.Kamers dik in orde , we hebben smorgens voor tornooi om halfzeven een schitterend ontbijtbuffet gehad (er werd zelfs voor gezorgd dat we broodjes konden meenemen). Kortom iedereen die dit hotel durft af te breken is ver in zijn ongelijk,wij hebben ong alle kamers afgehuurd en zijn zo blij dat we daar terechtgekomen zijn!

Geweldig!

Jeffrey van Battum
    29-9-2018

Top verblijf gehad. Super vriendelijk geholpen door het personeel, lekker ontbijt en een geweldige kamer.

Super vakantie

Fam Vos
    19-8-2018

Geboekt via een touroperator, we kwamen in een chalet wat echt niet leefbaar was ( wc pot los, spijkers stoken uit en alles oud en vies) naar de respectie geweest en we kregen een NIEUW huisje/chalet prachtig mooi en schoon. Hele goed service vriendelijk personeel heel leuk park zwembad wel klein maar het was gelukkig niet te druk.

Straks als het park af is is het helemaal prachtig we hebben zelf geen last gehad van de werkzaamheden. Animatie geen gebruik van gemaakt ( willen onze kinderen zelf niet )

Chris Dils
    13-8-2018

Zeer goed restaurant, mooie natuur, gezellig, leuke bar

Prachtig appartement

Mascha
    27-12-2015

Absolute aanrader, zeer ruim en netjes en volledig ingericht. Heerlijke bedden. Centrale locatie met schitterend uitzicht over de Meir.