Sorteren

vakanties Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Kirsten
    6-6-2018
    Mooie ruime kamer, prima ontbijt

Voor herhaling vatbaar

Marijke
    6-6-2018
    Puur verwennerij, je krijgt zelfs niet de tijd om te kijken hoe laat het is. Als je eens wil ontspannen, is dit het juiste adres! Ons zie je zeker nog terug topteam!!!
    Wim, eigenaar, 12-6-2018

Dank je wel voor deze formidabele review, Marijke!

Hopelijk zien we jullie snel weer. :-)

Het Nooz-team

Top vakantie gehad

Patricia
    15-11-2017

Wat vonden we niet goed. Niks. Het huisje was schoon, ruim voor ons 4en en met een hond. Het was er rustig, lekker gewandeld met de hond. Iedereen had de hond aan de lijn en ruimde alles netjes op. Onze hond heeft heerlijk kunnen rennen en spelen achteraf op een veld.

Zwembad was voor de kids geweldig, sauna en stoombad gratis gebruik van gemaakt.

In het huisje mogen meer stopcontacten en sfeer lampen.

Volgend jaar gaan we zeker terug

Geslaagd verblijf in leuke omgeving

Bob
    31-10-2017

Hier een naseizoen plaats gehad in september en oktober.

Hier heeft men een zeer voordelige aanbieding voor.

Camping is mooi gelegen in de bossen, alle voorzieningen zoals winkels in de nabijheid. Veel mogelijkheden voor wandelen, (MTB) fietsen. Bobbejaanland ook vlakbij.

Terein is grotendeels bezet door vaste (sta) caravans en seizoenplaatsen.

Verder ruime plaatsen voor toerische kampeerders, 2 trekkers-hutten en huur tenten/caravans.

Ruime en verwarmde toilet gebouwen met goede douches.

Tennisbaan, speeltuintje,petanque baan aanwezig.

Groot teras en horeca voorziening bij receptie.

Vriendelijke ontvangst.

Minder vonden we:

*Matige schoonmaak toilet gebouw.

Blijft hoofdzakelijk bij vloer dweilen en een borstel door de wc.

* Verlichting toilet gebouw, alleen handmatig te schakelen, geen bewegingschakelaars.

* Onhandige voorziening legen/reinigen Chemische toilet.

(is gereserveerde gewone toilet, werk zeer onhandig)

*Geluid van naastgelegen weg (niet overal op camping).

*Meerderheid aan vaste plaatsen.

*Slechte friet van (afhaal) restaurant, slap,niet gaar.

Ondanks enige minpunten prima en fijna camping voor kort en langer verblijf.

Hoop te doen in omgeving voor jong en oud.

super ,geheel gerenoveerd

José
    16-7-2015
    3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.
Antwerpen scoort een 8 uit 10, op basis van 2300 reviews