• Type accommodatie

vakanties Antwerpen

Reviews over accommodaties in Antwerpen

Depoorter Leandros
    5-8-2018

Wij hebben er enorm van genoten. Een dag en nacht weg van de wereld. Geen uurwerk, geen laptop of gsm. Niet wetende wat er buiten gebeurt. Gewoon genieten en niks doen alles wordt voor u gedaan. Na een vriendelijk onthaal en woordje uitleg, genoten van de duo massage. Vervolgens gaan aperetieven in de jacuzzi. Waarna we konden beginnen aan een lekkere tepanyakki. Na nog even te genieten van de binnen jacuzzi was het tijd om wat films te bekijken en te genieten van onze nachtrust. We kozen voor ons ontbijt (enorm veel ) buiten op te eten. Waarna we nog wat genoten van jacuzzi en een filmpje. Om daarna terug back to reality te gaan. Onze eerste nooz ervaring is genieten, rusten en vooral niks doen. Alles word naar uw wens geregeld. Ik drink geen alcohol dan werd er voor mij cola en water voorzien. Zeer vriendelijke mensen en medewerkers. Bedankt Nooz-team doe zo verder.

Wim, eigenaar, 10-8-2018

Dank je wel voor deze zeer mooie review, Leandros.

Fijn te horen dat jullie er zo van genoten hebben.

Het Nooz-team

leuke camping met mooi zwembad en speeltuinen

Rudy Boumon
    3-8-2018

een leuke camping, wij komen hier jaar na jaar en zijn tevreden over de camping.

mooie zwembad met glijbanen en leuke speeltuinen zelfs overdekte voor als het weer minder goed is.hebben overal winterwater, dus kunnen een gans jaar komen.

deze camping is onze 2 de thuis geworden.

Wij gaan nog eens als het af is

Annick Graff
    9-7-2018

Het park is nog in aanbouw. Alles wordt heraangelegd. We zijn er zeker van dat wanneer de werken voltooid zijn het heel mooi zal zijn. Wij zijn er als kind opgegroeid toen het nog een camping was. Nu wordt het een resort met leuke en mooie huisjes of caravans om te huren. We hebben er het volste vertrouwen in. Volgend jaar gaan we er weer heen.

super ,geheel gerenoveerd

José
    16-7-2015

3 nachten in de business flat geweest dit was super voldoen aan alle wensen , hele fijne douche , airconditioning, keukentje, wij vonden de indeling heel leuk met de vide ,supermarkt recht tegenover ( deze is wel een stuk duurder dan Nederland) centrum is heel goed te doen te voet.

Antwerpen scoort een 8 uit 10, op basis van 2307 reviews