Reviews over Mol (Kempen)

Mooi streek

Van de Vliet
    10-8-2018

Mooie natuur en je kan er mooie wandelingen maken

fantastisch

Willy van Vlimmeren
    2-8-2018

Park is vanaf station Mol goed met openbaar vervoer bereikbaar. Bushalte bij hoofdingang. Vanaf deze ingang naar het centrum is wel ver lopen vond ik.

Op de dag van de terugreis was er een staking onder het spoorwegpersoneel en was er maar beperkt treinverkeer mogelijk. Mensen van de receptie hebben mij geholpen om toch oplossing te vinden. Zij hebben met De. Lijn gebeld en die heeft een route aangegeven om met de bus vanuit Mol toch naar Nederland te kunnen reizen, zodat ik vanaf een station Brabant mijn reis met de trein richting huis kon vervolgen. Een reis die toch goed verlopen is.

Heerlijke plek om te wandelen.

Hereijgers
    31-7-2018

Heerlijke plek om samen met je honden te verblijven. Mooi en ruim opgezet. Mooie omgeving met bos en wat water, ideaal voor de honden. In de nabije omgeving ook diverse gelegenheden om op de (wandel)route wat te drinken of eten. Het huisje was prima, helemaal gereinigd (inclusief bank) en geen problemen gehad.

Het enige minpuntje is dat het restaurant een wat beperkte kaart heeft, zeker voor iemand met een glutenvrij dieet.

Heel zeker voor herhaling vatbaar.

Philippe en Birgit
    26-4-2018

Iedereen is behulpzaam en vriendelijk.

fantastisch

postelmans