Reviews over Mol (Kempen)

Tevreden

Van der heijden
    19-11-2018

Ondanks dat de recencies niet goed waren hebben wij t super naar ons zin gehad! Het zijn superleuke huisjes en ze zijn schoon! Hier en daar wel een beetje verouderd (o.a de badkamer) maar verder hartstikke netjes! De bedden lagen heerlijk, het zwembad is leuk, en er is genoeg te doen op het park, maar ook rondom het park! Wij komen zeker een keer terug!

Erg ontspannend vertoeven in de natuur.

L.S.
    18-11-2018

Voor de natuurliefhebbers is het verblijf in Mol een echte aanrader; wandelroutes op maat of gezellig ontspannen aan het meer,.. voor ieder wat wilt. De faciliteiten van de basis woning zijn voldoende om hier een aangenaam verblijf op af te kunnen stemmen.. Check op voorhand de voorzieningen van de keuken om niet voor verrassingen te staan (bv. geen oven). Het personeel is vriendelijk en verschaft voldoende informatie. De dame van de klantenservice is oprecht warmhartig.

Plezant , van alles te doen, aanrader !

Alfred
    18-11-2018

Park was proper, goed van eten in de restaurants, mooi om te wandelen of te fietsen, pluspunt is dat onze 2 honden erbij waren.

aangenaam verblijf met de familie

monique
    17-11-2018

Ideaal verblijf met kinderen. Voor ieder wat : wandelen, fietsen, zwemmen, sporten ...

Heerlijk genoten van ontspannende vakantie

Ronald Ravenhorst
    17-11-2018

verblijf ,eten, zwembad, autovrij park allemaal prima in orde

Mol (Kempen) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 776 reviews