vakanties Sydney

We hebben een aantal aanbieders voor Sydney voor je op een rij gezet:

Reviews over Sydney

• 9Paula17-11-2018

Fantastisch,schitterend, gezegend 🍀

Dat je aan twee weken niet genoeg hebt 😂 Sydney Mirethon hotel ,Opera house, Rondvaart,Bondi beach, Manly beach,Nationaal park Blue Mountains , Sunshine Coast Surfers Paradise , Brisbane, Southbank Beach Lagoon Lone Pine Koala Sanctuary Moreton Island ...enz enz

• 10Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2017

• 9Ineke13-01-2018

Geweldig

Droom reis door Australië en Nieuw Zeeland. Opera in opera house heel mooi.

• 9Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met partner in november 2016

• 8Laura12-01-2018

Mooie stad met veel bezienswaardigheden en vriendelijke mensen. Vooral de free walking tour is een echte aanrader!

• 7Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Stranden
    • 9Zorg voor natuur

Alleen gereisd in april 2017

• 9Line28-07-2017

Toffe ervaring!

Samen met mijn gastgezin, was ik hier voor 2 dagen. Echt tof om deze bekende plaats te bezoeken met echte Australiërs! Je herkent het allemaal van op televisie en het plaatje klopt! Ook was het leuk om het veel minder bekende naakzwembad voor vrouwen te leren kennen. Had er nog nooit van gehoord, maar ik kwam te weten dat dit zwembad (in verbinding met zee) helemaal afgesloten was van het zicht van de omgeving en dat mannen absoluut niet zijn toegelaten!

• 9Omgeving

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 7Joke Bakker10-02-2017

Mooie stad voor paar dagen

Wij waren hier in april 2016 voor een paar dagen. Sydney moet je wel gezien hebben als je in Australië bent geweest. Wij vonden het bij aankomst wel een drukke stad, vooral als je net uit Brisbane komt. Het Opera House was geweldig om te zien, ook de Harbour Bridge is mooi en leuk om overheen te lopen naar de andere kant, waar het Luna Park en het Olympisch zwembad zijn te vinden. Je zou ook naar Bondi Beach kunnen gaan, wij kozen er voor onze laatste dag naar de Blue Mountains te gaan. Dit was super! Met de trein reis je eenvoudig hierheen, ter plekke kun je de Hop-On/Hop-Off bus nemen. Dit moet je zeker doen als je hier in de buurt bent!

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

april 2016

• 10Ingrid14-02-2016

fantastische stad, wel duur.

Zoveel moois te zien en te ondernemen: the blue Mountains, stadstour, de Haven met zijn brug en opera house, chinatown, de diverse stranden in Sydney. Als je wat meer tijd hebt: een paar dagen naar Broken Hill. Wel een hele dure stad, zeker in Bondi. Verder de stad in zijn wel grotere en ook wat minder dure supermarkten te vinden. Schaf bij aankomst direct een OPALcard aan voor openbaar vervoer anders moet je bij elke overstap opnieuw een kaartje kopen (dat kan vanaf januari 2016 niet meer in de bus zelf) en dat betekent dat je elke keer weer een verkooppunt moet vinden voor losse kaartjes. Met de OPALcard reis je ook veel goedkoper. Je checkt in -en uit, heel simpel.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

februari 2016

• 8Erpee te Dee16-12-2015

prachtige bezienswaardigheden

We bezochten het Hyde Park, de Sydney Tower, de St. Mary's Cathedral, het terrein rondom de Opera House met zicht op de Harbour Bridge, en we keken in de winkel store Queen Elisabeth Building

• 8Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Zakelijk gereisd in december 2015

• 9van Overhagen12-12-2014

Mooie stad

Wij hebben ons 6 dagen lang uitstekend vermaakt. Prima openbaar vervoer, vooral met een MyMulti ticket. Leuke ferry's. Doe vooral de tour door het Opera House.

• 8Cultuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 10bremerseefahrer06-11-2014

Sydney-einer der schönsten Hafenstädte der Welt

Die Sonne war aufgegangen,als wir in einem der schönsten Naturhäfen der Welt festmachten. Wir kannten den Liegeplatz zwischen Brücke+ Oper schon von unserer letzten Reise+ haben den tollen Ausblick erneut genossen.Leider hatten wir nicht viel Zeit,um 8.30 mussten wir schon von Bord.Aber Sydney ist sehenswert,wir hatten uns wieder viel vorgenommen. Das Aquarium, den Tower,die Manly Beach,der Botanischer Gaten+der China Garden waren auf unserem Programm.Wir wollten uns in unserem App.auch selbst verpflegen,ein ordentl. Frühstück mit guten Kaffee kann man sich in der Fremde nur selbst machen.Auch auf dem Fischmarkt wollten wir einkaufen und Chinatown besuchen.Es gibt viel zu sehen in Sydney,unser Hotel in der Nähe von Darling Harbour war ideal für kurze Wege.Ein Auto haben wir nicht gebraucht, in die kostenlose Buslinie 555 sind wir öfters eingestiegen,wo hat man so was schon gesehen-Umsonst. Die 5 Tage vergingen wie im Fluge,da mussten wir schon wieder los.28 Std. Flug-sehr anstrengend.

• 9Cultuur
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 8HenryW05-06-2014

Geweldige leefbare stad

Hier kan je wel een tijd verblijven (zoals mijn dochter een half jaar deed voor haar studie). De inwoners van Sydney zijn mazzelaars: prachtig weer, schitterende stranden, onvoorstelbaar veel restaurants en café's, mooie omgeving (Blue Mountains).

• 6Cultuur
    • 9Sfeer in stad