Sorteren

Reviews over Sydney

Geweldig

Ineke
    13-1-2018
    Droom reis door Australië en Nieuw Zeeland. Opera in opera house heel mooi.

Laura
    12-1-2018
    Mooie stad met veel bezienswaardigheden en vriendelijke mensen. Vooral de free walking tour is een echte aanrader!

Toffe ervaring!

Line
    28-7-2017

Samen met mijn gastgezin, was ik hier voor 2 dagen. Echt tof om deze bekende plaats te bezoeken met echte Australiërs! Je herkent het allemaal van op televisie en het plaatje klopt!

Ook was het leuk om het veel minder bekende naakzwembad voor vrouwen te leren kennen. Had er nog nooit van gehoord, maar ik kwam te weten dat dit zwembad (in verbinding met zee) helemaal afgesloten was van het zicht van de omgeving en dat mannen absoluut niet zijn toegelaten!

Mooie stad voor paar dagen

Joke Bakker
    10-2-2017
    Wij waren hier in april 2016 voor een paar dagen. Sydney moet je wel gezien hebben als je in Australië bent geweest. Wij vonden het bij aankomst wel een drukke stad, vooral als je net uit Brisbane komt. Het Opera House was geweldig om te zien, ook de Harbour Bridge is mooi en leuk om overheen te lopen naar de andere kant, waar het Luna Park en het Olympisch zwembad zijn te vinden. Je zou ook naar Bondi Beach kunnen gaan, wij kozen er voor onze laatste dag naar de Blue Mountains te gaan. Dit was super! Met de trein reis je eenvoudig hierheen, ter plekke kun je de Hop-On/Hop-Off bus nemen. Dit moet je zeker doen als je hier in de buurt bent!

fantastische stad, wel duur.

Ingrid
    14-2-2016

Zoveel moois te zien en te ondernemen: the blue Mountains, stadstour, de Haven met zijn brug en opera house, chinatown, de diverse stranden in Sydney.

Als je wat meer tijd hebt: een paar dagen naar Broken Hill.

Wel een hele dure stad, zeker in Bondi. Verder de stad in zijn wel grotere en ook wat minder dure supermarkten te vinden.

Schaf bij aankomst direct een OPALcard aan voor openbaar vervoer anders moet je bij elke overstap opnieuw een kaartje kopen (dat kan vanaf januari 2016 niet meer in de bus zelf) en dat betekent dat je elke keer weer een verkooppunt moet vinden voor losse kaartjes. Met de OPALcard reis je ook veel goedkoper. Je checkt in -en uit, heel simpel.

Sydney scoort een 8,8 uit 10, op basis van 121 reviews