vakanties Sydney

Reviews over Sydney

Geweldig

Roucourt,
    8-4-2017

De ligging het appartement de service.

Prima zakelijke verblijfs-accomodatie

Erpee te Dee,
    16-12-2015

Prettige ontvangst bij inchecken. Men gaf alle medewerking in het enkele uren verlengen van verblijf in de hotelkamer na uitcheck-tijd. Op de schone en fris ruikende kamer was aanwezig: een kleine koelkast zonder inhoud, een kluisje en een gevuld koffie-/thee dienblaadje met een waterkoker. Stevig bedmatras; en verder een airco, die tenminste niet uitging als je de kamer verliet en je een koele kamer had als je later op de dag weer "thuis" kwam; de airco moest 's nachts wel uit ivm wat lawaaierigheid. De kamers hebben verder geen uitzicht, maar daarvoor zit je dan ook midden in het Business Center met veel hoge kantoortorens.

Wifi-contact was uitstekend op de kamer.

Super voor bezoek Sydney

Kitty,
    14-6-2015

Mooie rustige camping aan de rand van Sydney,,bij aankomst hadden we zoiets van waar komen we terecht??ligt achter een begraafplaats. Maar het is een mooie camping, direct grenzend aan een nationaal parkje. Op loopafstand kun je de trein naar de stad nemen, goedkoop en makkellijk

Superdeluxe appartementen met hotel services

Gerben,
    30-3-2015

Dit complex is nieuw (2014?) en ligt in het zakendistrict maar op loopafstand van het centrum aan Campbell Street nabij Chinatown, nette buurt. Hoog gebouw, riante appartementen met eettafel, zithoekje, groot comfortabel bed, veel kastruimte en een volledig ingerichte keuken met vaatwasser. In een andere kast zijn wasmachine en -droger aanwezig, inclusief wasmiddel. Verder zijn afwasmiddel, vaatwastabletten aanwezig. De badkamer is eveneens modern en zeer ruim, ook hier zijn fijne badkamerproducten voorhanden. Balkon is optioneel, maar niet standaard (handig voor rokers!). Receptie is 24/7 beschikbaar. Het zijn appartementen, dus er is geen restaurant/ontbijt in het complex zelf aanwezig. Wel genoeg restaurantjes in de omgeving. Starbucks aan de overkant. Zeer comfortabel verblijf. Niet goedkoop, maar je krijgt er een hele boel voor terug.

Schitterende ligging

M.Julicher,
    27-3-2014

De camping ligt 45 km van het centrum van Sydney in een mooie landelijke omgeving. Op 3 km afstand ligt een treinstation, waardoor je in 45 min in hartje Sydney bent. De camping is redelijk klein, waardoor je snel contact hebt met de andere gasten en je je snel "thuis"voelt.

Sydney scoort een 8,9 uit 10, op basis van 122 reviews