Sorteren

Reviews over accommodaties in New South Wales

Geweldig

Roucourt
    8-4-2017

De ligging het appartement de service.

fantastisch! Puur genieten!

mavant
    11-2-2016

Alles is supergoed verzorgd, prachtige accommodatie, op loopafstand van strand en fietsafstand van Byron Bay. Wij kregen een gratis upgrade, en waren verrast door het prachtige appartement in het tropische regenwoud, met 2 ( met gaas afgeschermde) balkons, super uitrusting in badkamer, keuken, kamer. Zelfs de vaatwasser werd leeggeruimd. Ook was er een was/droog-machine, super handig.

Mogelijkheid om fietsen te huren, deze waren echter aan een grote beurt toe. Na terugkomst e.e.a. gemeld, waarna geen kosten werden berekend. De geluiden van vogels en andere dieren omringen je zelfs in je appartement, als je dat wil.

Super voor bezoek Sydney

Kitty
    14-6-2015

Mooie rustige camping aan de rand van Sydney,,bij aankomst hadden we zoiets van waar komen we terecht??ligt achter een begraafplaats. Maar het is een mooie camping, direct grenzend aan een nationaal parkje. Op loopafstand kun je de trein naar de stad nemen, goedkoop en makkellijk

Schitterende ligging

M.Julicher
    27-3-2014

De camping ligt 45 km van het centrum van Sydney in een mooie landelijke omgeving. Op 3 km afstand ligt een treinstation, waardoor je in 45 min in hartje Sydney bent. De camping is redelijk klein, waardoor je snel contact hebt met de andere gasten en je je snel "thuis"voelt.

Goed startpunt voor Sydney

mariekeverheij
    15-5-2013

Arts Hotel is een goed startpunt om Sydney te bekijken. Het Opera House en de Harbour Bridge zijn op een half uur / drie kwartier loopafstand gelegen. Het ontbijtbuffet is prima. Wij vonden de kamers wat aan de kleine kant. Gratis internet! Personeel is 24 uur per dag beschikbaar aan de balie. De bushalte is gelegen op ong. 20 meter vanaf het hotel. Eetgelegenheden en winkels allemaal in de buurt. Wij verbleven hier 3 nachten in mei 2013.