• 2.037
      2.351

3.516

vakanties Australië

Reviews over accommodaties in Australië

Leuke stadscamping met kookgelegenheid en zwembad

Marja Engelen,
    12-1-2018

De bushalte is dichtbij. Fijne camping om Melbourne te bezoeken.

Casuarisvogel gespot in de voortuin

Paul,
    19-3-2017

Op een prachtige locatie aan het einde van een stoffige weg, gaat er een bijzondere wereld voor je open. Vriendelijke ontvangst en je eigenboomhut met jacuzzi..bijzondere vogels en diertjes te zien en als hoogte punt voor ons was de face to face ontmoeting met een casuaris vogel. De platypus is in de buurt ook te spotten.

Een woord is genoeg: geweldig!!!!

Erwin,
    6-9-2016

Alles was goed, niets was fout.

De kamer bleek een soort boomhut te zijn, geweldig!

De ligging is fantastisch, midden in het regenwoud. Mooi uitzicht over het regenwoud (vanuit de boomhut) die super de luxe ingericht is.

Jaccuzi, complete keuken, open haard, luxe badjassen.....super en zeker een aanrader.

En natuurlijk niet te vergeten; prachtige natuur en vogels.

Super voor bezoek Sydney

Kitty,
    14-6-2015

Mooie rustige camping aan de rand van Sydney,,bij aankomst hadden we zoiets van waar komen we terecht??ligt achter een begraafplaats. Maar het is een mooie camping, direct grenzend aan een nationaal parkje. Op loopafstand kun je de trein naar de stad nemen, goedkoop en makkellijk

Schitterende ligging

M.Julicher,
    27-3-2014

De camping ligt 45 km van het centrum van Sydney in een mooie landelijke omgeving. Op 3 km afstand ligt een treinstation, waardoor je in 45 min in hartje Sydney bent. De camping is redelijk klein, waardoor je snel contact hebt met de andere gasten en je je snel "thuis"voelt.