• 2.037

Reviews over accommodaties in Australië

Wat een uitzicht!

Rob van eif
    3-10-2016

Een villa geboekt met Uitzicht over de vallei, wat een ongelooflijk uitzicht. Villa was echt luxe met alles erop en eraan. Inderdaad in de nacht was het koud en moest de kachel worden gebruikt, het ontbijt was echt zeer uitgebreid en de secway tours was een hele ervaring met dank aan Sonny! Aan papegaaien hier geen gebrek. Neem een uur de tijd om het geest house te bereiken want dat heb je zeker nodig. 'S ochtends vroeg oppassen voor de kangoeroes.

goed hotel centraal gelegen

Els van der Wal
    17-1-2016

Prima hotel, wel standaardkamer boeken. We hebben door omstandigheden 1 nacht een budgetkamer gehad maar dat is niets, heel gehorig, weinig comfort en een klein bed. De standaardkamers zijn prima, ruim, groot bed, koelkast, thee/koffie faciliiteit. Het hotel heeft een mooi zwembad met bar. Goed vertoeven als het daar ruim 40 gr. is. Aan de overkant zit een hele grote supermarkt, erg handig. Het restaurant is wel goed, niet heel bijz. maar goed eten voor redelijke prijs. Het hotel ligt op zo'n 15 min. lopen van de haven en de Esplanada. Ruime parkeermogelijkheid. Kortom een prima startpunt voor onze Australië reis.