We hebben een aantal aanbieders voor Byron Bay voor je op een rij gezet:

Reviews over Byron Bay

fantastisch! Puur genieten!

mavant,
    11-2-2016

Alles is supergoed verzorgd, prachtige accommodatie, op loopafstand van strand en fietsafstand van Byron Bay. Wij kregen een gratis upgrade, en waren verrast door het prachtige appartement in het tropische regenwoud, met 2 ( met gaas afgeschermde) balkons, super uitrusting in badkamer, keuken, kamer. Zelfs de vaatwasser werd leeggeruimd. Ook was er een was/droog-machine, super handig.

Mogelijkheid om fietsen te huren, deze waren echter aan een grote beurt toe. Na terugkomst e.e.a. gemeld, waarna geen kosten werden berekend. De geluiden van vogels en andere dieren omringen je zelfs in je appartement, als je dat wil.

Gereisd met partner in december 2015

Goed strandhotel

Dave,
    19-1-2014

Zeer ruime kamers en een mooi zwembad.

Ligging aan het strand in het centrum.

Hele grote bar vol met jeugd vanwege een of andere feestdag .... geweldig om te zien.

Aanrader!

Gereisd met partner in november 2006

Heerlijk sportief

Arnoud van der plas,
    6-12-2012

Heerlijk hostel met sportief tintje dankzij "the famous aquachicken". Deze fanatieke waterpoloer geeft een snelcursus in het zwembad van het hostel. Kan wat luidruchtig zijn 's nachts

Gereisd alleenreizend in oktober 2012

Pure luxe

Peter,
    16-2-2012

Wij hebben hier 2 dagen doorgebracht en zijn vol lof over het resort.

Het ligt 3 km. ten zuiden van Byron Bay, vlak bij het strand. De verschillende appartementen liggen verspreid over het grote terrein van regenwoud en bestaan uit gebouwen , waarin 4 luxe, volledig ingerichte appartementen zijn ondergebracht: woon/eetkamer met complete keuken, zitkamer met blakon, grote slaapkamer, badkamer met regendouche en bad.

Parkeren op 100 meter van het apartement

Op het terrein zijn wandelingen uitgezet via de boardwalks door het regenwoud.

Er is een geweldig zwembad met luxe liigstoelen, prima service en een zeer goed restaurant.

Het personeel is uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam; heebn ons veel tips gegeven voor tochtjes in de omgeving.

Gereisd met partner in oktober 2011

Fantastisch resort

Aike,
    6-7-2010

We hebben hier een geweldige tijd gehad. Tijdens onze rondreis aan de Oostkust hebben we hier een tijdje gelogeerd. Het is een mooi resort dichtbij het strand. Je waant je in een regenwoud. De kamers (zeg maar appartementen) liggen tussen de bomen en planten. Het is een redelijk luxe resort, waar je niet gelijk aan denkt als je het hebt over de hippie-plaats Byron-Bay.

Gereisd met partner in april 2008
Byron Bay scoort een 8,2 uit 10, op basis van 17 reviews