Aruba

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba voor je op een rij gezet:

vakanties Aruba

We hebben een aantal aanbieders voor Aruba voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Aruba

Aruba is super, vooral divi-tamarijn super resort

Sjef Dekker,
    9-1-2019

het is daar schitterend, je wordt er echt in de watten gelegd door het lieve en zeer vriendelijke personeel, het eten is echt super, je kunt genoeg kiezen bij de Tamarijn, of divi mits je all-inclusive hebt, wij komen hier in 2019 zeker terug, nu net 14 dagen tamarijn achter de rug, 2 schitterende weken gehad. het enige nadeel was de heen en terug reis met touroperator, ik heb comfort geboekt en zat op een stoel waar de veren van de stoel uitstaken, er was niets anders werd mij verteld dus bijna 13 uur zo moeten zitten, het gevolg natuurlijk rugpijn, doorgegeven aan touroperator hostes op resort, want ik kon verders niet veel doen vanwege de hevige rugpijn, moest thuis met touroperator doornemen. vervolgens op de terugweg ook weer comfort geboekt en ook betaald!! weer niet goed moesten op hele andere plaatsen zitten in econemy pfff, en dan klaag je thuis bij touroperator over hun fouten maar . touroperator wil alleen verdienen, de klant maakt niets uit. foeiii touroperator

Gereisd met partner in november 2018

Superrelaxte vakantie op een droomplek!

Zonzeestrand,
    27-12-2018

Heerlijk rustige hode-out op een fantastisch eiland. Prima verzorgd, leuke huisjes, goed beveiligd, je voelt je hier safe! Lopend kom je overal, maar met een auto kun je naar een van de mooiste stranden op aarde, Eagle Beach! Mensen van Camacuri residence zijn vriendelijk en helpen je waar ze kunnen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Leuke vakantiebestemming

P. N. Mirrer,
    11-12-2018

Prima hotel, prachtig strand en leuke interssante eilandrondrit

Gereisd met partner in november 2018

nooit meer !

annie,
    8-12-2018

Nooit meer !!!!!!

vreselijk veel herrie zowel overdags als s nachts! Absoluut geen sfeer !

Personeel helpt je wel voor een drankje maar meer wordt er niet gedaan .

Geen muziek aan de bar s avonds .

Overdag de takke herrie van het animaitie team ,of je moet gaan verzitten omdat ze toevallig daar iets gaan doen .

En aan je hostess heb je ook niks aan !!!

Kamers zijn verouderd zitten scheuren in je wasbak .

Hard toe aan renovatie .

Eten was goed en drankjes ook .

Ben 1 week eerder terug gegaan !

Want als je al niet in je vakantie kan uit rusten !!

En geen geld terug van een week !!!

Nooit meer Riu Palace!!!

Gereisd alleenreizend in december 2018

Voor herhaling vatbaar!

Maria Berkel,
    7-12-2018

Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad op Aruba. Het appartement werd elke dag schoongemaakt en elke dag schone handdoeken. Superlieve mensen van Arubiana Inn. Met mijn verjaardag stonden er versgeplukte bloemen met een lief kaartje op de kamer.

Perfecte uitvalsbasis om Aruba te verkennen. Dichtbij een grote jumbo. Auto is een aanrader en je kunt Aruba niet verlaten zonder dat je hebt gegeten bij Zeerovers!

Gereisd met partner in september 2018