Sorteren

Reviews over accommodaties in Aruba

Fantastich

Linda
    13-11-2018

Prachtig hotel, mooie ligging direct aan het strand.

Goede service, dit hotel kent geen minpuntjes.

GEWELDIG

Ewa
    12-11-2018

Wij zijn in het riu palace antillas geweest. Wij hebben zo een fijne vakantie gehad. Zonder kinderen all in de hele dag

Eten was lekker drankjes waren lekker zelfs op de kamer een likeur dispencer. Als je kinderen hebt en je wilt zonder kinderen op vakantie en in de winter tijd de zon op zoeken dan zou je hier heen naartoe moeten gaan. Wij zijn er 2x geweest en het was echt Top

Aanrader!

Saar
    12-11-2018

Heerlijk hotel! Ruim, schoon en ontzettend vriendelijke mensen. Lekker eten, mooie locatie, echt een aanrader.

Aanrader!

Jamie
    8-11-2018

Goede vakantie gehad! Mooi hotel, gebruik naast gelegen Riu ook mogelijk (zwembad, eten) erg goed bevallen.

Helemaal top!

Eline
    5-11-2018

Het is een super mooi hotel, met vriendelijk personeel!