Sorteren

vakanties Aruba

Reviews over accommodaties in Aruba

Fantastisch hoop hier nog vaak te komen.

de Bruin
    4-10-2018

Wij komen hier al 15 jaar dat zegt wel genoeg denk ik.

Lange vliegreis maar uitgevoerd door NL-maatschappij dus prima te doen.

Het voelt als thuiskomen gewoon Nederlands in spreken en gewoontes onze koning is hun koning. Het koningspaar hangt ook bij aankomst in de aankomsthal.

Tamarijn : super vriendelijk personeel in alle lagen van tuinman tot housekeeper tot bartender. Minpunt de muziek bij de bars staat erg hard je kunt elkaar niet verstaan.

Relaxed all-inclusive resort op een droomplek.

Fam. Meulenkamp
    16-9-2018

Prachtige locatie. Langgerekt laagbouw resort, volledig langs de kust gebouwd. Beetje gedateerde hotelkamer maar wel met prima bedden, een klein koelkastje en prima schoon en netjes. Vriendelijk personeel met name de bediening bij het zwembad. Voldoende restaurants om uit te kiezen. Je kunt ook nog gebruik maken van zwembad en restaurants van het naastgelegen hotel van Divi. Een golfkarretje brengt je daar heen. Veel te doen, watersport, bioscoop op het strand, bingo bij het zwembad, entertainment en marktje ‘s avonds. Er zijn zelfs enkele winkeltjes op het resort. Jammer van de slechte WiFi verbinding.

Prijzig maar mooi eiland, vriendelijke mensen

Brigitte
    10-9-2018

Heerlijk rustig en centraal. Het appartement was basic ingericht en mag wel opgeknapt worden. Bed lag goed als je van harde matrassen houd. Het complex heeft een drankautomaat, boekenkast en wasmachine verder niets. Op loopafstand van surfsidebeach, ik vind dit het leukste strand van aruba omdat het niet zo erg toeristisch is. Aan het strand liggen restaurantjes.