Aruba

Reviews over accommodaties in Aruba

Wederom fantastisch

Fam Peters,
    12-3-2019

Voor de vijfde maal.Nu met kinder en kleinkinder, we gingen toch wat argwanend i.v.m. vorige reacties maar wij zijn niet ziek geworden. Jammer genoeg wel een paar kilo zwaarder dat door al het lekkere eten en drinken, voor alles is gezorgd gratis badhanddoeken/strandbedden/altijd genoeg parasols op het strand.In daarvoor speciale kamers op de laatste dag omkleden en douchen. koffers worden netjes opgeborgen,eten en drinken nog steeds gratis ook met vliegtuigvertraging tot je vertrek.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Geweldig!

Kyo en ingmar,
    11-3-2019

Net terug van 13 Dagen Aruba, Camacuri.

Geweldig! Helemaal tot rust gekomen. Fornuis is wat verouderd, verder een hele fijne kamer! Personeel is erg vriendelijk!

Zeker de moeite waard om terug te komen!

Gereisd met partner in februari 2019

Ga ik zeker nog een keer heen

Rik,
    14-2-2019

Ontbijt duur voor wat je krijgt

Gereisd alleenreizend in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Geweldig

Siea,
    10-2-2019

Als je van een all inclusive hotel houdt dat pal aan een groot wit strand ligt, is er geen betere plek dan divi. Eten is lekker en uitgebreid, geen vreselijke schranspartijen zoals bij andere all inclusives, het heeft het mooiste strand dat ik ooit gezien heb en alhoewel het geen klein hotel is, voelt het wel zo, allemaal laagbouw complexjes, mooie tuinen en de gaafste lobby die ik ooit heb gezien. Met Dreamliner gevlogen, echt geweldig!! Vroeger in de Star Class, heet nu “ deluxe”, waanzinnig veel beenruimte, brede stoelen en super service. Als je comfort vliegt en op tijd je stoel reserveert, zit je ook uitstekend. De Dreamliner is het fijnste vliegtuig waar ik ooit mee heb gevlogen!

Gereisd met partner in maart 2018

Prima

Emilie,
    4-2-2019

Fijne tijd gehad in het White Beach Apartement. Ruime kamer en badkamer. Badkamer is wel aan vervanging toe. Roest op al het ijzer en schimmel op de muur.

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl