Durres

Reviews over Durres

wat verouderd hotel

hans45,
    13-10-2016

kamer en douche groot en schoon

gevulde koelkast aanwezig

goedkope consumpties

eten redelijk

geen plancet bij wastafel

geen douchedeur

in de zomer zwembad aanwezig

op loopafstand van strand

lift aanwezig

Gereisd met vrienden in oktober 2016

goed hotel aan de boulevard

Inge,
    18-5-2015

Gewoon, goed hotel. Pal aan de boulevard. Ontbijt was erg goed, voor wat we verwacht hadden. Personeel spreekt amper engels, maar is wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in januari 2015

prachtige lokatie,kleinschalig

rene dekker,
    22-7-2014

zeer mooie lokatie,hotel tussen de bomen en het zwembad op het strand,zeer vriendelijk personeel,wij waren in 2013 de enigste nederlanders in het hotel,maar dat was prima,ontbijt simpel maar oké,restaurant prima ,kamers schoon hotel heeft een eigen parkeer gelegenheid met bewaking,hotel is voor iedereen geschikt ook gezinnen,als ik weer zou gaan dan dit hotel,helaas wordt dit niet meer aangeboden via arke,maar kan wel via een omweg,mensen die luxe zoeken,boek alsjeblieft een resort in turkije ! albanie is een heel ander land,arm ,wij zijn hier een week geweest en daarna met de huur auto doorgereden naar macedonie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Fantastisch en toch eenvoudig

Oele Wapper,
    20-4-2014

Ideaal hotel voor het hele gezin.

Gereisd met partner in augustus 2013

Mooi hotel op een goede plek

gdn,
    10-1-2014

Dit is een goed hotel. Het ligt direct aan het strand. Het strand is een privé gedeelte. Personeel is vriendelijk, behulpzaam en spreekt goed Engels. Het ontbijt is wat saai en het brood is droog. Verder daar niet gegeten, er zijn tig restaurants in de nabije omgeving waar je bijzonder goed kunt eten, voor een belachelijke lage prijs. Een diner met 2 volwassenen en één kind kost je ongeveer tussen de 18 en 25 euro, totaal, inclusief drinken. In de avond is er een leuke drukke markt lang s de weg, waar je prima leuke dingen kan scoren. Betaal wel de gewone prijs, het is al spotgoedkoop en afdingen kennen zo nóg niet. Albanië is een prima land om goedkoop een fantastische vakantie te hebben. Je moet wel zelf wat ondernemen, excursies zijn er weinig. Tirane is vanuit Durrës prima te doen met de trein, kost geen drol. Voor een retour betaalden we nog geen €2,- met z'n drieën. Je gaat wel 40 jaar terug in de tijd met die trein....

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013
Durres scoort een 9,4 uit 10, op basis van 32 reviews