Reviews over accommodaties in Albanië

Fantastisch!

M van der Linden,
    30-10-2018

Fantastisch hotel aan zee met privé strand. Wij hadden een kamer met frontaal zeezicht en keken uit op Corfu. Ontbijt was inclusief en zeer uitgebreid. Personeel erg vriendelijk.

Top Hotel

John en Ria,
    31-5-2018

Wat een complete verrassing. Eigenlijk wisten we niet goed wat ons te wachten stond bij een vakantie naar Albanie maar het overtrof al onze verwachtingen. Schoon, zeer vriendelijk, heerlijk eten, mooie stranden en goedkoop. Wij hebben via een kleine Nederlandse organisatie geboekt die reizen naar zuid Albanie organiseert. Alles prima geregeld. Leuke excursies gemaakt en door de organisatie goed verzorgd. Ook het hotel is prima. Wij kunnen geen klachten verzinnen. Goede schoonmaak, mooi strandje, zeer vriendelijke medewerkers. Wij komen zeker terug.

Een fantastische vakantie in een prachtig land.

Tjeert,
    30-5-2018

Via touroperator een reis naar de badplaats Sarande in Albanië geboekt. Een prachtige badplaats aan de Ionische kust in het zuiden van Albanië. Mooie excursies gemaakt onder leiding van touroperator naar o.a. Blue Eye een natuurlijke bron waar circa 7200 liter water per seconde naar boven komt. En waar prachtige blauwe libellen vliegen. Het kasteel van Ali Pascha en de watervallen van Borsch zijn ook het bezichtigen waard. De stad zelf heeft een mooie boulevard met tientallen restaurants waar het in de avond goed toeven is. Zeker het eten is er overal goedkoop, voor een paar euro heb je een perfecte maaltijd. ook is er een markt in Sarande, met smalle looppaden tussen de tientallen kraampjes door en waar niemand je lastig valt. Het is een prachtig land met een onwaarschijnlijk aardige bevolking en mooi prachtig weer. Het verhaal dat Albanie een gevaarlijk land zou zijn, is een broodje aap verhaal.

Geweldig

Jan Pijpker,
    28-9-2017

Prachtige ruime plaatsen aan een mooi meer. Ligbedden, een fantastisch restaurant en prachtige dingen om te bekijken.

Shkoder/ Teth/ het Komani meer.

Wat een rust en wat een ruimte en wat een aardige ontvangst.

Goede camping

Ron,
    1-9-2017

prima camping, ruim opgezet en direct aan het meer. Afhankelijk van de stroming kunnen er veel losse waterplanten in het meer zijn.

Prima restaurant waar je ook goed kunt ontbijten. Bij de receptie ook een (piep)klein assortiment levensmiddelen te koop. Brood is bij het restaurant te krijgen.

Leuke uitstapjes te maken in de omgeving. worden ook op de camping aangeboden maar verstandiger om deze in Shkoder te boeken. Stuk goedkoper.

Vreemd is wel dat de prijzen in Euro's staan. Voor Lek betaal je 5% extra.