Sorteren

Reviews over accommodaties in Albanië

Een fantastische vakantie in een prachtig land.

Tjeert
    30-5-2018

Via touroperator een reis naar de badplaats Sarande in Albanië geboekt. Een prachtige badplaats aan de Ionische kust in het zuiden van Albanië. Mooie excursies gemaakt onder leiding van touroperator naar o.a. Blue Eye een natuurlijke bron waar circa 7200 liter water per seconde naar boven komt. En waar prachtige blauwe libellen vliegen. Het kasteel van Ali Pascha en de watervallen van Borsch zijn ook het bezichtigen waard. De stad zelf heeft een mooie boulevard met tientallen restaurants waar het in de avond goed toeven is. Zeker het eten is er overal goedkoop, voor een paar euro heb je een perfecte maaltijd. ook is er een markt in Sarande, met smalle looppaden tussen de tientallen kraampjes door en waar niemand je lastig valt. Het is een prachtig land met een onwaarschijnlijk aardige bevolking en mooi prachtig weer. Het verhaal dat Albanie een gevaarlijk land zou zijn, is een broodje aap verhaal.

We gaan dit jaar 2017 voor de 2e keer zo mooi was

Cees van der Groef
    4-3-2017

De toevoer weg moet je voorzichtig rijden is hobbelig en soms erg smal maar toch wel te doen. het uitzicht over de zee en zonsondergangen zijn schitterend.

Ik heb hier met veel plezier gestaan met een groep.

Woow raad andere het ook an fantastische vakantie

Jan
    6-2-2016

Het was helemaal geweldig perfecte vakantie