3,9 miljoen reviews
Laagsteprijsgarantie
Boek met garantie
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
4.3
OnvoldoendeScore uit
  • 5
    Kindvriendelijk
  • 4
    Hygiëne
  • 3.8
    Ligging
  • 4.9
    Prijs/kwaliteit
  • 4
    Staat v/h sanitair

Faciliteiten

Faciliteiten
  • Honden toegestaan

  • WiFi

  • Cafe

  • Bar

  • Restaurant

  • Winkel

  • Internet

  • Speeltuin

  • BBQ toegestaan

  • Wasserette

  • Parkeerplaats

Sport & Entertainment
  • Zwembad

  • Tennis

  • Sauna

  • Fitness

Contactgegevens

Adresgegevens
Korhoenlaan 2, 3847 LN

Wat zeggen bezoekers over

de Konijnenberg

4.3
OnvoldoendeScore uit 11 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

Schrijf een review

Beoordeling

  • 5
    Kindvriendelijk
  • 4
    Hygiëne
  • 3.8
    Ligging
  • 4.9
    Prijs/kwaliteit
  • 4
    Staat v/h sanitair

11 reviews

2
Dat was leuk, doen we dus niet nog een keer.
Door Familie Janssen op 29-08-2025
Gereisd met partner

Vlak naast de snelweg, vieze wc's en er staan inderdaad camera's op je gericht als je wilt douchen. Ook ontbrak het aan toiletpapier en beleefdheid vanuit het personeel. Snackbar dicht, gelukkig la Familia wel open, lekkere pizzas gegeten.

2
niet goed omdat de camera in het toilet staat
Door Rene op 21-08-2025
Alleen gereisd

Ik was op veel campings, maar heb nog geen camera in de toilet gezien.
Maar op de camping is er een camera in de toilet die naar je kijkt hoe je jezelf kunt wassen.

9
Heerlijk weekje
Door Geert Bodde op 27-07-2025
Gereisd met jonge kinderen

Wij waren positief verrast, keurige camping met vriendelijk personeel.
Aan de poolbar voel je echt op vakantie.
Wij werden onmiddellijk goed opgenomen door de vaste gasten die openstaan voor een gesprek en tips over de camping en omgeving geven.
De eigenaar is idd duidelijk aanwezig en past goed op zijn mooie camping op.
Al met al een heerlijk weekje uitgerust.
Dank jullie wel team Konijnenberg en gasten.

4
Eigenaar onvriendelijk en oneerlijk, pas op!
Door Wil op 18-06-2023
Gereisd met jonge kinderen

Pluspunt:
Camping is opgeknapt.
Min punten:
Veel ons kent ons.
Veel geluidsoverlast.
Eigenaar onaardig, onvriendelijk, maar vooral: oneerlijk. Regels veranderen waneer het hem uit komt.

1
Verschrikkelijke onvriendelijke camping
Door Piet op 23-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

Eigenaars totaal niet vriendelijk, zeer arrogant vooral Karel. Op de foto's van de camping worden alleen de luxe en nette delen getoond. Staan een hoop caravan's en huisjes die rijp zijn voor de sloop. Animatie 1 flop word veel beloofd maar niks gaat door en word vervangen door steeds weer hetzelfde. Jongen van de animatie schreeuwt en scheld tegen de kinderen en is zeer fanatiek hetzelfde spel steeds te willen winnen door grof spel met vaak huilende kinderen door harde ballen in gezicht er dergelijke. Zwembad ijskoud en de mensen aan de poolbar kijken je aan alsof je van mars komt. Eigenaren alleen vriendelijk als je met flappen geld aankomt anders kan er nog geen groet of glimlach vanaf. Denk 3x na voordat je hierheen gaat ik betaal de volgende keer wel 2x meer voor een andere camping dan dat ik ooit weer hierheen ga. Enige pluspunt cafetaria lekker eten en vriendelijk personeel. De rest van de eetgelegenheden alleen maar gesloten.

8
Elk jaar weer
Door Fam tuin op 22-08-2022
Gereisd met jonge kinderen

Weer super vermaakt
Veel verbeteringen ten opzichte van vorig jaar voor 2023 ook alweer geboekt
Mobile home 2 jaar gedaan
Geen klachten over
Gaan volgend jaar voor de luxe tent
Vermaak voor de kinderen ook goed op het park