Sorteren

Reviews over accommodaties in Västerbottens

Genoten!

Akkerman
    8-9-2018

Prima camping en trekkershutten. We hebben genoten van de schietlessen en de persoonlijke instructie en verhalen daarbij van Louis.

Camping zeker voor langer dan 1 nacht

AkitaFan4Ever
    7-9-2018

Deze camping wordt veel bezocht door zgn "doorgangers", maar is zeker de moeite waard om er langer te verblijven. Wij hadden in ieder geval ons plan omgegooid en zijn er bijna een hele week gebleven ipv een nacht. Leuk stel dat de camping beheert, en ook kun je er een hapje eten. In het meer wordt gezwommen en er ligt een bootje waar je mee mag varen. Douches zijn inbegrepen ook internet, dat is wel fijn.

Ideaal gelegen camping voor 1 of meerdere nachten

Gertrud en Hans
    10-8-2018

Prettig gelegen camping aan de E4 waar je absoluut geen last van verkeer hebt. Mooi gelegen aan riviertje. Vriendelijk en enthousiast team. Alhoewel sanitair volgens sommige begrippen verouderd is, zijn bijvoorbeeld de douches enorm groot, zodat je gemakkelijk kunt douchen zonder dat je kleren bv nat worden. Douche en WiFi inbegrepen bij billijke prijs. Dorp Bureå op 600 mtr rijden/lopen met tankstation, supermarkt en ook pizzeria/ grill restaurant. Wij wilden een nacht blijven, werden er vier!

Prima camping aan de rand van het dorp.

Wim Hunneman
    8-8-2018

Receptie in het sportcomplex/touristbureau. Kom je halverwege de middag, dan is er plaats genoeg op de mooi ingedeelde camping. Zowel voor campers/caravans als voor tenten zijn er ruime plaatsen. Veel (recreatie)water rond deze nette, en meestal rustige camping. Je loopt in een kwartiertje naar het dorp waar je een paar supermarkten vindt en bovendien nog een aantal aardige winkels.

Prima camping! Voor herhaling vatbaar!

Ladylee
    21-7-2018

Ideaal gelegen camping aan de E45. Fijn voor een nacht maar zeer zeker voor meerdere nachten, want is ideaal uitgangspunt voor leuke uitstapjes in de buurt. Camping zelf regelt ook diverse wildsafari's, dus vervelen is geen optie. Verder is de camping heerlijk rustig, dus je wordt helemaal zen met de natuur. Camping heeft een natuurvijver waar je in kunt zwemmen en er ligt een kano die men kan gebruiken. Sanitair is niet echt modern, maar zoiets is wel te verwachten. Pré is dat alles keurig netjes is.

Fijn dat de douches inbegrepen zijn en er een goed werkende WiFi is. Geen zin om te koken? Ikke bijvoorbeeld.. Dan kun je er ook even heerlijk eten voor een schappelijke prijs , en ben je op tijd dan is er nog plaats op de veranda.