Sorteren

Reviews over accommodaties in Södermanlands

Rustig en mooi gelegen

Fam. Snel
    31-8-2016

Ondanks onze twijfel gezien de slechte recentie hieronder hebben we er toch voor gekozen deze camping te bezoeken. We mogen wel zeggen dat een nuancering van die slechte recentie voor deze camping zeker op zijn plaats is.

De camping is mooi en rustig gelegen aan het Mälarenmeer, met vanaf het strandje mooi uitzicht over Mariefred en Gripsholm. De naastgelegen weg, met weiland ertussen, is erg rustig, hebben we niet gehoord. Gunstige ligging voor een bezoek aan Stockholm - vanaf station Läggesta (gratis parkeren) een half uur met de trein.

Het camping-terrein is mooi onderhouden en bestaat uit twee delen: op het onderste deel staan vooral campers en caravans. Op het andere deel staan wat meer tenten. Het reglement oogt wat streng en stelt een verplichte plaats/oriëntatie van caravan of camper. Daardoor zet bijna iedereen de caravan strak tegen de rand van het plek. Iets om rekening mee te houden.Voor ons was dat met een tent niet relevant. De plekken zijn wel heel ruim.

Het sanitair was keurig en altijd schoon. Het is wat beperkt, als de camping helemaal vol is. Voor de kleinere kinderen is er een speeltuintje. Voor grotere kinderen is er niet veel te beleven.

Vanwege de rust en de mooie ligging vinden wij deze camping een aanrader.