vakanties Södermanlands

Reviews over accommodaties in Södermanlands

grote camping hutje mutje op elkaar. wel schoon.

Gerrie de Bondt,
    12-6-2018

de camping ligt aan een mooi meer. het sanitair ziet er schoon en netjes uit. je moet je schoenen uit doen als je in het douche en toiletgebouw komt. er liggen plastic schoentjes. het is wel een vrij grote camping en de plekken zijn niet groot. je staat hutje mutje op elkaar. voor ons ook de reden om direct weer verder te trekken.

Prima camping

Anne,
    17-8-2017

Een eenvoudige maar sfeervolle camping met grote staanplaatsen. Het sanitair wordt goed onderhouden. Het is wat weinig denk ik bij een volle camping.

Bijzettentjes zijn geen probleem. Er waren meerdere gezinnen, ook met oudere kinderen, waar soms twee tentjes extra op de plaats stonden.

Het is een mooie uitvalsbasis voor Stockholm. Ook Mariefred en het meer zijn de moeite waard.

We hebben hier bijna een week met plezier gestaan.

Nieuwe, nette hut op volle camping

Dirk,
    23-7-2017

Op weg naar Lofoten hier, plm 75 km voor Stockholm, een goede overnachting gehad. Hut gehuurd voor 1 nacht, zeer netjes en schoon, vrijwel nieuw. Prijs was 900 kronen. Sanitiar was schoon, je moest zelfs je schoenen op een rekje zetten voor binnengaan van de doucheruimtes. Camping was wel vol en alles dicht op elkaar.

Toen we aankwamen was er op een groot terrein achter de camping net een kofferbakmarkt geweest. Heel veel auto's maar geen last van gehad. Alle rommel werd na afloop keurig opgeruimd.

Vlakbij de camping is een hardlooppad uitgezet van 800 en 2500 meter. Het pad is leuk, maar wel aardig heuvelachtig.

Op de camping zelf was uiteraard niet veel meer te doen ijs kopen.

Bereikbaarheid vanaf doorgaande weg naar Stockholm is uitstekend.

Rustig en mooi gelegen

Fam. Snel,
    31-8-2016

Ondanks onze twijfel gezien de slechte recentie hieronder hebben we er toch voor gekozen deze camping te bezoeken. We mogen wel zeggen dat een nuancering van die slechte recentie voor deze camping zeker op zijn plaats is.

De camping is mooi en rustig gelegen aan het Mälarenmeer, met vanaf het strandje mooi uitzicht over Mariefred en Gripsholm. De naastgelegen weg, met weiland ertussen, is erg rustig, hebben we niet gehoord. Gunstige ligging voor een bezoek aan Stockholm - vanaf station Läggesta (gratis parkeren) een half uur met de trein.

Het camping-terrein is mooi onderhouden en bestaat uit twee delen: op het onderste deel staan vooral campers en caravans. Op het andere deel staan wat meer tenten. Het reglement oogt wat streng en stelt een verplichte plaats/oriëntatie van caravan of camper. Daardoor zet bijna iedereen de caravan strak tegen de rand van het plek. Iets om rekening mee te houden.Voor ons was dat met een tent niet relevant. De plekken zijn wel heel ruim.

Het sanitair was keurig en altijd schoon. Het is wat beperkt, als de camping helemaal vol is. Voor de kleinere kinderen is er een speeltuintje. Voor grotere kinderen is er niet veel te beleven.

Vanwege de rust en de mooie ligging vinden wij deze camping een aanrader.

Prachtige gelegen huisje verdient beter onderhoud

Jan,
    9-7-2016

Het huisje is mooi gelegen in het bos. De rust en de omgeving zijn schitterend. Een dagtrip naar Stockholm is zeer goed te doen. Reistijd ca 1 uur.

Het is een mooi huisje, hoewel de bovenverdieping erg laag is.

Wat wij erg jammer vonden was de wijze waarop het huisje is onderhouden. De kozijnen zouden vervangen moeten worden. Ook waren horren met plakband geplaatst, wat natuurlijk niet houdt en onhandig is als de ramen wil openen of sluiten. Iets meer aan kwaliteit doen, verdient deze plek wel.

Het huisje staat op het terrein van de eigenaren. Ze waren niet aanwezig, dus we hadden alle privacy. Een zeer aangenaam verblijf gehad.