Sorteren

Reviews over accommodaties in Kalmar

Mooie camping!

Garnizoentje
    11-8-2018

Supermooie camping met geweldig sanitair. Vriendelijke en behulpzame mensen. Met een smalspoortreintje kun je voor 6euro naar Vistervik. Kids half geld. Kano en bootjes te huur. Strandje is klein en een drukke weg tss camping en meer.

De camping ligt helaas aan een drukke weg afhankelijk van de plek heb je er meer of minder last van. Wij hadden geen noemenswaardige last.

Geen speeltuin oid.

fantastisch

Hennie van der Kaaden
    20-1-2018

Landhotel Lidhem ligt vlak bij Vimmerby en heeft een prachtige omgeving. Vriendelijke en enthousiaste mensen en goed eten.

Super leuk dagje uit

Natalie
    17-8-2017

Vriendelijk personeel en niet duur voor een leuk dagje uit met de familie. Vooral de zip-line, klimparcours en de watervallen zijn zeker de moeite waard! Echr een aanrader.

Mooie camping aan drukke weg

Koos
    12-8-2017

Wij hebben gemengde gevoelens over deze camping. De camping zelf is klein, met mooie ruime plaatsen en het sanitair is super!. Echter er ligt een drukke weg tussen de camping en het meer. Het meer zelf is ook prachtig, maar wij hebben ons gestoord aan de weg. De eigenaren zijn behulpzaam en je kan er ook een kano of motorboot huren.

Er is een strandje bij de camping, maar die is erg klein en ligt dus aan de weg.

Prima vakantiepark!

Karen
    5-8-2017

We hadden huisje nummer 61 met een serre ervoor👍. De huisjes staan inderdaad niet heel dicht op elkaar. De camping daarentegen daar zou ik nooit willen staan. Hutje mutje! Voor onze dochter was er genoeg te doen. Aangezien wij er 7 nachten waren, hadden wij voor 1 dag vrij entree voor t leuke zwembad. Anders is het voor volwassenen 14e pp en kinderen 11e pp. Maar t is t wel waard! En weinig NL'ers ook. Omgeving genoeg te doen. Mooie natuur ook. Bij Gamleby een leuk trollenpark. Ongemerkt loopt je 750m omhoog. Weer was prima; elke dag strandweer met zo'n 25 graden. Het is echt een aanrader; misschien wat duur in vergelijking met andere campings in Zweden maar nogmaals het is het zeker waard. En ongeveer 3,5 uur rijden vanaf Gotenburg (wij zijn met de boot gegaan).