Kwazulu Natal

Reviews over accommodaties in Kwazulu Natal

Geweldige accommodatie

Manuela Vonk,
    16-11-2018

De Nederlandse eigenaren zijn zo gastvriendelijke! Ze kunnen alles voor je regelen als je wilt. Niks is te veel. Alles is zo schoon, lekker ontbijt, mooie kamers. Je krijgt goeie tips wat je veel tijd aan uitzoeken bespaard. Het complex is zo lieflijk Afrikaans ingericht je voelt je er helemaal thuis dikke pluim voor The Elephant Coast Guesthouse. Een aanrader zowel deze accommodatie maar ook voor St. Lucia!!! Fantastisch!!

Gereisd met partner in januari 2018

fantastisch , voor herhaling vatbaar

G. Wiersma,
    12-11-2018

Wij zijn 2 weken in St.Lucia Zuid Afrika geweest. Geweldige ervaring, super eigenaar !

Zij hebben ons heel goed geadviseerd met uitstapjes en bezichtigingen enz.

Het is een keurig guesthouse met een super ontbijt en keurige kamers

Ik zou er zo weer naar toe gaan, we zijn echt top behandeld in Elephant Coast Guesthouse in St.Lucia

Gereisd met partner in februari 2018

Nette kamer, Mooie locatie

L.J.M. Martens,
    10-11-2018

Goede kamer, schone kamer ( zouden wel iets donkere/verduisterende gordijnen in mogen ) , schoon sanitair, mooie locatie middenin een wildpark, de wilde dieren steken zo voor je neus over. Erg lekker eten, je kan er 's avonds lekker uitbuiken/ bij het open vuur zitten.

Baantjes trekken in het zwembad is niet echt een optie, deze is erg klein.

Verder troffen wij een niet heel vriendelijke manager Alicia, was niet vriendelijk tegen het personeel en niet tegen de gasten.

Meerdere mensen in de groep hadden problemen met de wifi, werd niet op een heel vriendelijke manier gehoor aan gegeven of opgelost.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

topper

Tom,
    19-4-2018

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Fam. Sneek,
    26-2-2018

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Gereisd met vrienden in december 2017