Sorteren

Reviews over accommodaties in Kwazulu Natal

fantastisch , voor herhaling vatbaar

G. Wiersma
    12-11-2018

Wij zijn 2 weken in St.Lucia Zuid Afrika geweest. Geweldige ervaring, super eigenaar !

Zij hebben ons heel goed geadviseerd met uitstapjes en bezichtigingen enz.

Het is een keurig guesthouse met een super ontbijt en keurige kamers

Ik zou er zo weer naar toe gaan, we zijn echt top behandeld in Elephant Coast Guesthouse in St.Lucia

Nette kamer, Mooie locatie

L.J.M. Martens
    10-11-2018

Goede kamer, schone kamer ( zouden wel iets donkere/verduisterende gordijnen in mogen ) , schoon sanitair, mooie locatie middenin een wildpark, de wilde dieren steken zo voor je neus over. Erg lekker eten, je kan er 's avonds lekker uitbuiken/ bij het open vuur zitten.

Baantjes trekken in het zwembad is niet echt een optie, deze is erg klein.

Verder troffen wij een niet heel vriendelijke manager Alicia, was niet vriendelijk tegen het personeel en niet tegen de gasten.

Meerdere mensen in de groep hadden problemen met de wifi, werd niet op een heel vriendelijke manier gehoor aan gegeven of opgelost.

topper

Tom
    19-4-2018

Hartelijke ontvangst met veel info (ook over uitstappen). Mooie kamers, leuk zwembad. Lekker ontbijt op het terras met zicht op de tuin. Zeer aangename & gastvrije (nederlandse) eigenaars, nemen rustig de tijd om met je te praten - we hebben zo veel geleerd over Zuid-Afrika. Gebruik gemaakt van de wasservice tijdens on verblijf, handig... Topbestemming!

Fantastische locatie met geweldige gastechtpaar.

Fam. Sneek
    26-2-2018

Wat een mooie locatie om een paar dagen te verblijven. Mooie ruime kamers met een mooie luxe badkamer. Ook de ontvangst met een uitgebreid gesprek over tips / activiteiten om te doen, super. Heel uitgebreid ontbijt, mooie tuin en lekker zwembad.

Een aanrader !

Fam. van Duyn
    26-12-2017

Bij aankomst een warm welkom . We

voelden ons er gelijk thuis . We kregen goede uitleg over st . Lucia en de excursiemogelijkheden Het complex heeft een schitterde tuin waar ook de nijlpaarden soms doorheen lopen . We hadden een mooie familiekamer aan het zwembad . Heerlijk ontbijt. De wasservice was ook ideaal . Wij hebben de nachtsafari de boottocht en het snorkelen gedaan . Was goed geregeld . Zeker een aanrader .