• 1.185

Reviews over accommodaties in Virginia

Heel goed, lekker ontbijt

Btest86
    6-9-2016

Aardige staf, prima ruime kamers en het ontbijt in het aangelegen diner is goed en gezellig.

Mooi park

info_16
    9-8-2014

We hadden een kamer met prachtig uitzicht, kamers zijn ruim wel verouderd. Je bent toch best aangewezen op het restaurant in het park, maar het eten was redelijk. De sfeer is echt nog nostalgisch. In de avond is het erg donker. We hebben beren gezien op de terugweg.

goed hotel voor een paar nachten

H. van der Burg
    4-5-2014

Het hotel ligt ver weg van de stad. Er is een bushalte in de buurt, maar dat is niet op loopafstand. Je kunt met de taxi, maar het hotel wil je ook wel brengen/halen. De service is echt heel erg goed in het hotel. Men is bereid je met van alles te helpen. Bel wel bij de airport even op of er een transfer busje rijdt of dat je een taxi mag nemen op de kosten van het hotel. Het is een zakenhotel, dus in de weekenden is het vrij rustig. Dan is het restaurant ook dicht. Je kunt via het hotel eten bestellen bijv. van een lokale pizzeria. De sportfaciliteiten zijn goed. Het ontbijt prima. De kamers zijn ruim, schoon en netjes. Het hotel is niet zolang geleden gerenoveerd. Alles is wel redelijk basic. Echt 3-sterren.

mooi uitzicht

niki
    16-5-2013

Skyland resort ligt midden in Senandoah nationaal park. Het is er zeer rustig. Het uitzicht prachtig. De kamer zeer ruim maar vrij eenvoudig. Het personeel is vriendelijk maar niet goed op de hoogte van de boekingen. De lodging van het park is veranderd van eigenaar. We hadden ontbijt inbegrepen en ze vonden het niet terug. Met ons bewijs lukte het wel. We hadden geen geluk want zagen niets van wild.

ideale B&B

niki
    15-5-2013

De B&B ligt in de hoofdstraat van Chincoteague. Je wordt goed opgevangen, aan alles is gedacht. Er is een dakterras, een patio, ... gratis fietsen. Het ontbijt is Amerikaans: allemaal zelf gebakken taarten, verse fruitsla,... lekker. Er is gratis wijn met zelfgebakken koekjes, zelfgemaakte icetea en limonade. Slechts één minpuntje. Het ontbijt is om 8u45 in Miss Molly's en om 9u15 in de zuster inn Island Manor Inn om 9u15. Gezien er niet veel volk was hadden wij in beiden een fantastisch ontbijt maar de tijdregeling was tegengesteld aan onze dagindeling. Op een rustige dag vroeg op en op een lange reisdag later ontbijt, maar dit was een detail in een perfecte B&B met veel persoonlijke aandacht.