Vakantie in Long Island City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Long Island City

Reviews over Long Island City

• 8Claudia12-01-2017

Verrassend.

Long Island City is meer een echt stukje Noord Amerikaanse woon stad. Hier tref je de " gewone" New Yorker aan. Het is er rustiger goedkoper en minder gejaagd dan Manhattan. Neem de metro, het grootste deel gaat boven gronds wat je een goed inzicht geeft in de lokale bevolking. Veel armoede en hard werken maar echt vriendelijk mensen. Prima om je verblijf op Long Island City te boeken en lekker eten bij de lokale tentjes. Aanrader, metro naar Conye Island lekker uitwaaien op het strand

• 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2016

• 7Caroline08-09-2016

Prima om te verblijven als je naar New York wilt

Long Island hebben we alleen gezien van het hotel en de wandeling naar de metro, is een opkomende buurt waar veel gebouwd wordt. Over een paar jaar zal het hier heel anders uitzien dan nu

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 6Omgeving
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Martin02-12-2014

Wereldstad! Een must om ziezo eens geweest te zijn

Als je van museums houd en er veel wilt bezoeken moet je minimaal 2 weken gaan. Houd je niet van museums heb je aan 5 dagen genoeg!

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2014

• 6Bianca van der Gaag02-09-2013

Long Island City

Ons hotel lag in Long Island City; het is niet de allerbeste buurt van New York, maar ook zeker geen slechte buurt.

Gereisd in augustus 2013

• 10Iris11-07-2013

Super mooi.

Net na dat we uit de zeer drukke stad New York kwamen, hebben we een auto gehuurd en zijn we bijna naar het puntje van Long island gereden. We hadden daar een overnachting geboekt. Heerlijk om even bij te komen van alle drukte van de grote stad.

Ja, echt geweldig was het daar. Je ziet wat meer van het echte Amerika, de armoede en de rijkdom liggen heel dicht bij elkaar. Mooie huizen, maar ook veel leegstaande huizen. Daar heb het ook zeker een aardig mooi stukje natuur. Zeker de moeite waard.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 7M16-05-2013

Verrassend

Long Island City ligt per metro maar ongeveer 15 min vanaf Times Square. Dit gedeelte van NY is in ontwikkeling, veel nieuwbouw voor young professionals, dus erg in opkomst qua restaurantjes, parken en winkels. Zeker een aanrader.

• 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

mei 2013

• 6Marijke Hoogenboom04-04-2013

Prima uitgangspunt voor hotel

We vonden het een prima uitgangspunt qua hotel, maar in Long Island City zelf is niet heel veel te doen. Maar met de metro ben je zo in Manhattan, Brooklyn etc.

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in maart 2013

• 7claudiaenhenkjan24-02-2013

Prima plek buiten het centrum

Prima relatief goedkope plek buiten het centrum. Ons hotel stond op een soorr van bedrijventerrein dus niet sfeervol

• 6Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Tamara23-12-2012

Niet onveilig

We hebben ons geen een keer onveilig gevoeld in long island. We zijn ook alleen maar van het hotel naar de metro gelopen en daar was je binnen een paar minuutjes.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 5Joost13-10-2012

Verlaten stuk van New York

Het deel van Long Island City (vlak bij de Hudson river) was redelijk verlaten met wat industriële activiteit en woningen. Geen sprankelend stuk van New York maar wel dicht bij de metro

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur