vakanties Kansas

Reviews over accommodaties in Kansas

handig hotel om de hoek bij Empire State, Broadway

Henk,
    21-8-2012

Een wat gedateerd hotel, met kleine en donkere kamers, maar alles werkt, het sanitair is goed, het ontbijt zelfs voor Europese begrippen zo slecht nog niet. Ideale ligging voor een City trip: om de hoek staat het Empire State Building, het hotel ligt tussen 5th en 6th avenue, Braodway en Times Square liggen om de andere Hoek. Metro stopt bijna voor de deur.

Prima!

Paul,
    10-8-2012

Prima hotel voor business. Leuk zwembad, perfecte fitness en een goede uitvalsbasis voor Kansas City. Prima ontbijt met verse vruchten en yoghurt en croissants en een kok die een heerlijke uitsmijter maakt. Ook voor 's avonds een prima verblijf; goeie cocktailbar. Op dinsdag en donderdag bovendien goedkoop eten (barbecue).

Uitstekend hotel op een hele leuke locatie !!

thijsdingenouts,
    20-3-2012

The Eldridge is een mooi authentiek hotel waar de prijs-/kwaliteitverhouding uitstekend is; mooie kamer en vriendelijke personeel.

Restaurant serveert een heerlijk ontbijt voor een goede prijs. De ligging aan Massachussets is perfect...leuke winkels en restaurants in de direct omgeving.

Enig puntje van kritiek is dat het wifi signaal op de 5e verdieping niet erg sterk was. In de lobby was dit signaal perfect !

comfortabel hotel op ideale locatie

schaapenvanharskamp,
    7-10-2011

Hotel Hampton Inn in Manhattan ligt parallel aan Broadway. Times Square is een paar minuten lopen. De sight seeing bus stopt 20 meter van de ingang. Bijzonder prettig hotel met buitengewoon klantvriendelijk personeel. Het ontbijtbuffet is goed (met natuurlijk zelf te maken wafels en zelf te roosteren bagels etc.) Je kunt de hele dag koffie, chocola of thee pakken. Ook op de kamer staat een koffiezetapparaat. De bedden zijn superfijne boxsprings en natuurlijk king- of queensize. Er staat een flatscreen op de kamer en er is gratis wifi. Al met al kom ik er zeker terug!!

Lekker om er even tussen uit te gaan

Henkes62,
    20-10-2010

Zeer goed vertoeven, lekker veel gelopen en veel gezien. Zeker nog eens terug.