• Type accommodatie

vakantieparken in Zweden

Reviews over accommodaties in Zweden

Top!!

Elco, 2-2-2018

Mooie huisjes zo tegen een heuvel aan. Erg leuk zo met al die sneeuw. Huis was schoon en goed ingericht, sauna in badkamer was toch wel een pluspunt.

Skipiste op 2 km. Niet veel pistes maar genoeg met een kind dat het nog moet leren. Eten op piste en bij receptie was dik in orde. Prijzen van boodschappen, liften, skiles en restaurants vielen ons erg mee. Volgend jaar gaan we weer!

Super vakantie gehad!

M. van der Spoel, 5-1-2018

Fijn park! Wij zijn hier in de kerstperiode in 2017 geweest. Lag toen een mooi laagje sneeuw, wat niet altijd het geval is in deze periode hoorde we bij de receptie. Wij hadden een 10 persoonshuisje. Huisje was mooi ruim en van alle gemakken voorzien. Denk aan een vaatwasser/oven/magnetron/vriezer/sauna/2 badkamers met douche en wc. Ook heel handig was de droogkast. Alle natte skiekleding erin en later weer lekker droog en warm! Park zelf is vrij rustig.

Skiepistes zitten vlak bij, niet lopend te doen. En zijn voor families met (kleine) kinderen ideaal! Helaas niet alle pistes waren open, dan moet je toch wat later in het seizoen zijn. Maar voor de beginners onder ons, prima!

In Frederiksberg zelf in een Coop supermarkt die alles heeft. Verder in de winter niet veel te doen/zien. Omgeving is erg mooi!

Mooie omgeving

Jolanda, 1-1-2018
    Prima park om een paar dagen te verblijven. Vooral de vele rendieren die hier rondlopen maken het geweldig! Ruime keus in supermarkt, vriendelijk personeel bij receptie. Ons huisje vonden we wat minder, erg klein en gedateerd . Maar de omgeving is geweldig . Wel jammer dat er toen we gingen eten in het restaurant, er om 18 uur al gern patat meer bij het eten te krijgen was, was op! Ook nog maar 2 burgers ipv de 4 die we graag wilden. Denk dat ze toch meer op de wintersport periode richten terwijl het in augustus ook behoorlijk druk was

Tophuisje

paul, 19-9-2017
    We hadden hier een schitterend huisje, voorzien van alle gemak. We hadden hier best veel langer willen blijven...

Spannend...maar geluk gehad!

Fam Klatten, 25-8-2017

Erg spannend na alle reviews te hebben gelezen in wat voor huis we terecht zouden komen.

Enorm geluk gehad...super mooi huis..(129)

Knus en gezellig,nieuwe inrichting,fijne kachel en droogkast en bovendien erg schoon.

Het was ook erg dichtbij de receptie en de fijne supermarkt.

Idrefjall is een leuk park vooral voor kinderen omdat er veel leuke activiteiten zijn zoals klimmen in de bomen,zwembaden en de kabelbaan naar boven.

Wij vonden het super dat de rendieren los lopen over het park...zijn iedere avond ook elanden gaan spotten..enorm rustgevend en spannend.

Zweden scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1467 reviews