Vakantieparken Noorwegen

Reviews over accommodaties in Noorwegen

Prachtig verblijf

Wilrieke,
    18-9-2018

Prachtig verblijf. Je het uitzicht op het fjord, waar je een kans hebt om bruinvissen te zien zwemmen. In de buurt vind je meerdere watervallen, prachtige wandelroutes in jottunheimen en jostedalsbreen. Wij hadden een penthouse. Het was brandschoon en groot. Wij komen hier zeker nog eens terug, er is in de buurt van skjolden nog genoeg te ontdekken.

Zwembad krijgt een 7, er is geen zwembad maar bij warm weer kun je prima in het fjord badderen. In het dorpje is een strandje aan het water

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

aanrader!

van soest,
    1-9-2018

Al vaker in Voss verbleven op resort bavalstunet.....prachtige woning die zeer warm en smaakvol is ingericht, uitzicht over het dal en op de bergen eromheen.

De woning is zeer luxe met sauna, grote badkamer...enorme tv, uitgebreide keuken met de nieuwste snufjes en heerlijke bedden, al vele malen op dit resort heerlijke dagen gehad....een aanrader voor iedereen!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtig uitzicht

Evi,
    6-8-2018

Mooie huisjes, uitzicht is prachtig. Nadeel, vond ik, is dat mensen zelf kunnen schoonmaken en dat zie je. De wifi deed het niet; tot we ontdekten dat het wifikastje in een metalen kast in de muur was geplaatst. Tsja, dan kom je niet ver natuurlijk. Toen we hem daaruit haalden, deed de wifi het fantastisch. Mooie grote keuken met alles erop en eraan. Ik was ook erg blij met het mooie balkon en de eigen wasmachine. De schapen voor de deur zijn leuk voor het vakantiegevoel, maar zorgen voor de nodige overlast (poep). Met een touw houd je ze bij de voordeur weg. Wij waren hier in de zomer en dan is het erg rustig. Ik weet niet hoe het in de winter is. In Voss zelf is van alles te doen. Voor kinderen is er verder niets op het park te doen. De huisjes liggen wat uit elkaar en het voel niet aan als 'park', zoals je dat bij Landal of Centerparcs hebt. Let op bij het afrekenen. Bij ons maakten ze een rekenfout.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super!

Saskia,
    4-8-2018

Ruime, schone huisjes. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Eigenaar is erg aardig. Let wel op de openingstijden van de receptie. Na openingstijd ligt de sleutel in de brievenbus bij de receptie. Erg aangenaam verblijf.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Rust, ruimte en genieten!

Pleunemans,
    30-7-2018

Volgens mij heet deze plek Camping Fossum-sanden, het is geen vakantiepark, maar camping met hutten en tent/camperplekken. Prachtige plek! We hebben er maar 1 nacht gestaan met de tent, maar komen er graag ooit nog eens terug. Rust, ruimte en fijne sfeer. Sanitair is schoon, keuken met twee fornuizen. Kampeergedeelte ligt aan het meer, dat warm genoeg is om in te zwemmen. Strandje erbij is heel fijn voor kinderen. Achter het sanitair gebouw zit een waterval die nu droog genoeg was om te spelen met de stenen en dammetjes te bouwen. Sauna en lounge zijn ook aanwezig, voor bij slecht weer vermoeden we.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018